Django - termická vakuovka pro RCEV a podobně

Větroně s pomocným elektromotorem a nejčastěji sklopnou vrtulí
Odpovědět
Zpráva
Autor
HONZIK 22
Příspěvky: 2177
Registrován: stř 08.07.2015 13:49
Bydliště: Orlova v noci , Karviná ve dne

Re: Django - termická vakuovka pro RCEV a podobně

#616 Příspěvek od HONZIK 22 »

Stopalcovka klasicka podle vybaveni 650-750g .
Uhlikova 580-650g – dle varianty a vybavení pise vyrobce ,celkem velky rozptyl.
..610-620g lze dosáhnout běžně, pise vyrobce, to uz je lepsi.
Uživatelský avatar
kope
Příspěvky: 3221
Registrován: sob 30.04.2011 0:00
Bydliště: Praha Letňany
Kontaktovat uživatele:

Re: Django - termická vakuovka pro RCEV a podobně

#617 Příspěvek od kope »

Ale jo, já ty hodnoty nezpochybňuju. Ten můj příspěvek byl spíš povzdech, že někde dělám něco blbě, protože od kluků, se kterými se potkávám na RCEV, vím, že se to za těch 620g i míň postavit dá
Wind Dragon slow 2,4 GHz byl první...
BoBik_CZ
Příspěvky: 524
Registrován: pon 15.02.2016 9:44
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Django - termická vakuovka pro RCEV a podobně

#618 Příspěvek od BoBik_CZ »

Hrozně rád bych viděl Django postavené za 600g nebo méně. Moje Django New FC po vybalení z krabice od Papíry vážilo 453g. Polepy jen na spodní straně křídel, hmotnost včetně servorámečků do křídla.

Vybavení bez baterky 145g, to je dohromady 598g. K tomu baterka 550mAh za 48g a v čumáku 15g olova, to máme 661g.

V tom nejsou započítána táhla k VOP a SOP, ta jsem nevážil. Plus nějaké to lepidlo, konektory atd. a nejsem daleko od 700g.

Dva kolegové z letiště to stejné.

Zase, není to nic proti Djangu, tím že se New FC nedá naložit, je to úplně v pohodě a letí to krásně.
Uživatelský avatar
Luboš ZLÍN
Příspěvky: 663
Registrován: pon 26.09.2011 19:56
Bydliště: Holešov
Kontaktovat uživatele:

Re: Django - termická vakuovka pro RCEV a podobně

#619 Příspěvek od Luboš ZLÍN »

Jak tady čtu tu diskuzi o váze, tak jsem se nechal vyprovokovat a zvážil jsem to svoje Django New FC.

Letová váha:
577,2g bez baterky
616,5 g s baterkou 3S 450 mAh

Vše jsem pro úplnost vyfotil.

Výbava (doporučená) a osazení od VP model (prostě jsem to nechtěl pokazit, tak jsem to objednal jako RTF)
Přílohy
20230809_184422.jpg
20230809_184519.jpg
20230809_184415.jpg
20230809_184245.jpg
20230809_183955.jpg
20230809_183924.jpg
20230809_183831.jpg
Tabulka vážení_Django New FC_230809.jpg
YT: Lubos72cz | czlusa.rajce.idnes.cz
Uživatelský avatar
kope
Příspěvky: 3221
Registrován: sob 30.04.2011 0:00
Bydliště: Praha Letňany
Kontaktovat uživatele:

Re: Django - termická vakuovka pro RCEV a podobně

#620 Příspěvek od kope »

No mám co zlepšovat. Třeba u dalšího Djanga to taky dám.
Wind Dragon slow 2,4 GHz byl první...
Uživatelský avatar
Luboš ZLÍN
Příspěvky: 663
Registrován: pon 26.09.2011 19:56
Bydliště: Holešov
Kontaktovat uživatele:

Re: Django - termická vakuovka pro RCEV a podobně

#621 Příspěvek od Luboš ZLÍN »

BoBik_CZ píše:Při termickém počasí ve výškách nad 150m poletí i dveře od chlíva. :D

Špičkové letadlo (a pilota) od těch průměrných odlišuje to, že má stejné grafy, ale z výšky tak 20-40m.

Nic proti Djangu, sám mám dvě (a jedno už jsem poslal dál), ale tohle jako důkaz kvality ledtadla nemá žádnou vypovídací hodnotu.


OK, tak třeba tady viz. obrázek Django to zjevně umí i ze 20 m, já ne, takže tohle se mi nestává často :-)
Přílohy
Django_Vario.png
YT: Lubos72cz | czlusa.rajce.idnes.cz
Uživatelský avatar
pecold
Příspěvky: 392
Registrován: stř 31.10.2007 0:00
Bydliště: Č.B.
Kontaktovat uživatele:

Re: Django - termická vakuovka pro RCEV a podobně

#622 Příspěvek od pecold »

Tak já jsem hmotností extra nešetřil, mé New FC hmotí krásných 799 gr. :D (s aku 3S 850mAh). Když fouká, ještě měním spojku za ocelovou, tj. + 40 gr.
S letovými vlastnostmi jsem nadmíru spokojen. P.
Uživatelský avatar
Kuba78
Příspěvky: 2445
Registrován: čtv 29.09.2005 0:00
Bydliště: Vyšné Vlkodlaky
Kontaktovat uživatele:

Re: Django - termická vakuovka pro RCEV a podobně

#623 Příspěvek od Kuba78 »

Django old, Dbox, 673g bez baterie, 768 s baterii 1,1ah 3S. uvnitr jeste MUI30 a Mvario2 (to je tak 30g dokupy), takze kdybych chtel gramarit tak to asi o neco dolu stahnu.. ne ze by mi to pomohlo, na loveni termiky mam volsovy ruce :-)
Uživatelský avatar
kope
Příspěvky: 3221
Registrován: sob 30.04.2011 0:00
Bydliště: Praha Letňany
Kontaktovat uživatele:

Re: Django - termická vakuovka pro RCEV a podobně

#624 Příspěvek od kope »

Dneska jsem nové FC Django zalétnul. Lítá úžasně. Teď si ještě pohrát s nastavením letových režimů, hlavně vyladit křivku výškovky k vyklopeným klapkám. A stříknout na spodní stranu nějaké pruhy pro lepší viditelnost.
Wind Dragon slow 2,4 GHz byl první...
Uživatelský avatar
kope
Příspěvky: 3221
Registrován: sob 30.04.2011 0:00
Bydliště: Praha Letňany
Kontaktovat uživatele:

Re: Django - termická vakuovka pro RCEV a podobně

#625 Příspěvek od kope »

BoBik_CZ píše:
Vybavení bez baterky 145g, to je dohromady 598g. K tomu baterka 550mAh za 48g a v čumáku 15g olova, to máme 661g.

Tak já musím říct, že Django new je první RCEV, kde jsem nemusel dovažovat. Měl jsem dvě Tilie, mám "originál" Django, polského Oriona a všude jsem měl problém dovážit a dával jsem olivo. Tady naopak, musel jsem koupit 450mAh baterky, abych nebyl těžký na čumák.
Wind Dragon slow 2,4 GHz byl první...
Lowmick
Příspěvky: 3
Registrován: pon 15.05.2023 11:53

Re: Django - termická vakuovka pro RCEV a podobně

#626 Příspěvek od Lowmick »

Ahoj,
přidám svou konfiguraci a poznatky, letadlo mám pouze na rekreační létání - Django New FC s polepy, celková váha včetně baterie a napěťového čidla 795 g (musel jsem dovažovat 15 g na ocas), baterka 1000 mAh, CG cca 83-84 mm a letadlo létá naprosto skvěle! Při těžišti 77-78 mi přišlo tupější, nechtělo se mu tak dobře točit a ustřeďovat i slabší stoupáky na menších rychlostech. Nicméně jsem laik a nezávodím...
Uživatelský avatar
haiso
Příspěvky: 51
Registrován: sob 27.12.2008 0:00
Bydliště: Střední Čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Django - termická vakuovka pro RCEV a podobně

#627 Příspěvek od haiso »

Zdravím, stal jsem se majitelem nového éra Django FC 100" - celouhlík od VP Model a dokončuji ho k letu (super komunikace a přístup mimochodem ) 8)
Mám dotaz k velikosti motorů, dle popisu výrobce lze osadit i např. AXi2212/xx ale ty mají průměr 28mm a když koukám do trupu tak už bych měl strach že přívody k motoru které se vedou okolo motoru již mohou škrtat o rotující plášť motoru i když je samozřejmě budu fixovat. Máte s tím někdo zkušenosti nebo používáte převážně Dualsky motory např. XM2230EG-16 které mají průměr 22,4mm? díky za rady případně foto usazení motorů s větším průměrem.. :wink:
Uživatelský avatar
Luboš ZLÍN
Příspěvky: 663
Registrován: pon 26.09.2011 19:56
Bydliště: Holešov
Kontaktovat uživatele:

Re: Django - termická vakuovka pro RCEV a podobně

#628 Příspěvek od Luboš ZLÍN »

Otázkou je, proč větší motor?
Mám osazeno: Dualsky XM2225EG-23 (1600KV) a výkonu to má na rozdávání :-)
YT: Lubos72cz | czlusa.rajce.idnes.cz
Uživatelský avatar
haiso
Příspěvky: 51
Registrován: sob 27.12.2008 0:00
Bydliště: Střední Čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Django - termická vakuovka pro RCEV a podobně

#629 Příspěvek od haiso »

Mám objednáno XM2230EG-16 (1550KV) ale p.Hořejší se divil proč tam dávat tento a doporučil mi XM2830EG-14 (1400KV) ale ten už je právě větší tak sonduju :D
A mohu mít dotaz jakou jedete vrtuli/kužel na XM2225EG-23 (1600KV)?
Uživatelský avatar
Luboš ZLÍN
Příspěvky: 663
Registrován: pon 26.09.2011 19:56
Bydliště: Holešov
Kontaktovat uživatele:

Re: Django - termická vakuovka pro RCEV a podobně

#630 Příspěvek od Luboš ZLÍN »

haiso píše:Mám objednáno XM2230EG-16 (1550KV) ale p.Hořejší se divil proč tam dávat tento a doporučil mi XM2830EG-14 (1400KV) ale ten už je právě větší tak sonduju :D
A mohu mít dotaz jakou jedete vrtuli/kužel na XM2225EG-23 (1600KV)?

vrtule:8x5
https://www.rcalbum.cz/model/11183-djan ... e_vignette" onclick="window.open(this.href);return false;
YT: Lubos72cz | czlusa.rajce.idnes.cz
Odpovědět

Zpět na „Elektrovětroně“