Hobbyking, sledování zásilek, spory PayPal a tak podobně

Nakupujete na internetu, hledáte radu jak zaplatit, co a kde koupit nebo schánice něco v modelářských kamenných prodejnách?
Zamčeno
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Honzzzinek88
Příspěvky: 902
Registrován: stř 09.10.2013 21:50
Bydliště: Ostrava - Poruba
Kontaktovat uživatele:

Re: Hobbyking, sledování zásilek, spory PayPal a tak podobně

#1201 Příspěvek od Honzzzinek88 »

Takže klidně už ted můžu dát eskalaci ? Plus důvod? Přikládám obrázek jestli tam mám kliknout na to správné místo. Děkuji
Přílohy
Snímek obrazovky (214).png
Youtube http://www.youtube.com/user/RcAirOSTRAVA/videos
Galerie http://rcairostrava.zonerama.com/
Juro27
Příspěvky: 56
Registrován: pon 12.03.2012 20:41
Bydliště: Nové Mesto nad Váhom
Kontaktovat uživatele:

Re: Hobbyking, sledování zásilek, spory PayPal a tak podobně

#1202 Příspěvek od Juro27 »

Takže nie som jediný, kto sa naťahuje s hobykingom, respektíve PayPalom kvôli "expresnosti" Fiji post -u...
Podobne ako ostatní som si ešte 29. decembra objednával nejaké veci z HK , kvôli nejakým BO veciam to vraj odoslali 15. januára (toto čakanie je ešte pochopiteľné a bola moja chyba, že som si objednal veci, ktoré nemali skladom). Ale nedokážem pochopiť, čo dovádzajú s mojím balíkom posledné dva týždne na Fiji, pretože tam trčí už od 25 januára a zatiaľ to nevyzerá, že by bolo reálne aby mi bol v dohľadnej dobe doručený.
Riešenie: zatiaľ som im písal na live chat, s tým, že nie som spokojný s "expresnosťou" Fiji post -u, že sa mnohí ich zákazníci poohliadnu po inom E- shope s expresnejším doručovaním a že budem musieť pristúpiť k riešeniu môjho problému cez PayPal, takže som zvedavý, čo mi odpíšu, ale veľa si od toho nesľubujem. Takže, keďže sa nemienim naťahovať o svoje peniaze s HobbyKingom, tak to budem musieť začať riešiť s PayPalom.

Ako je to pri riešení sporu cez PayPal, len začnem spor v dobe do 45 dní od zaplatenia tovaru, potom počkám max 20 dní a spor vyeskalujem a potom by sa mi mal PayPal vyjadriť k môjmu problému a vrátiť mi peniaze?
Multiplex Easy Star II, SU- 29 RC-Factory, Crack Yak RC-Factory
celadnik
Příspěvky: 571
Registrován: úte 31.01.2012 18:50
Kontaktovat uživatele:

Re: Hobbyking, sledování zásilek, spory PayPal a tak podobně

#1203 Příspěvek od celadnik »

ja som na eskaláciu nečakal žiadnych 20 dní.
Vytvoril som dispute, dal koment. Na druhy den/o dva dni dal dalsi koment, a na treti den dal eskalaciu........

Cez livechat som písal s HK aj ja. Nic neporiesia. Napisu ti len ze na to vytvorili vyhladavanie, a cakajte 3-6 tyzdnov............ chod rovno na paypal riešiť. Ja sa s HK natahujem uz dlho, aj som sa im "vyhrazal" riesenim cez paypal, aj pisal ze to nieje normalne, co robia, ale nic, tak som siel rovno na paypal a tam dal problem vytvorit.
Dalsie objednavky (moje) budu len z EU skladu, z chiny uz neobjednam ani servo asi, kym to nedaju doporiadku, naspat do normalu. Od 18. decembra kedy poslali, nemam ziadne info a fji post si nahadzuje udaje ako chce (najrpv dispatch 31.12.2013, teraz zrazu az 21.01.2014), robia si tam z ludi blbcov. Pisal som na fiji post aj e-mail , aj druhy e-mail, ziadne odpovede, kaslu na ludi. Cakam jak mi vrati paypal peniaze, potom aj ked zasielka dojde, tak im ju vratim, nech sa HK spamata a riesi si fiji post.
Moje modely (tie ktoré som už zalietal) najdete na rcalbum.cz
Juro27
Příspěvky: 56
Registrován: pon 12.03.2012 20:41
Bydliště: Nové Mesto nad Váhom
Kontaktovat uživatele:

Re: Hobbyking, sledování zásilek, spory PayPal a tak podobně

#1204 Příspěvek od Juro27 »

to celadnik: Ďakujem za rýchlu odpoveď.
Multiplex Easy Star II, SU- 29 RC-Factory, Crack Yak RC-Factory
Uživatelský avatar
Honzzzinek88
Příspěvky: 902
Registrován: stř 09.10.2013 21:50
Bydliště: Ostrava - Poruba
Kontaktovat uživatele:

Re: Hobbyking, sledování zásilek, spory PayPal a tak podobně

#1205 Příspěvek od Honzzzinek88 »

Celadnik taky dekuji v pondeli dam eskalaci jestli nahodou nedojde balik
Youtube http://www.youtube.com/user/RcAirOSTRAVA/videos
Galerie http://rcairostrava.zonerama.com/
Uživatelský avatar
Drondys
Příspěvky: 11876
Registrován: pon 22.02.2010 0:00
Bydliště: ČR

Re: Hobbyking, sledování zásilek, spory PayPal a tak podobně

#1206 Příspěvek od Drondys »

Honzzzinek88 píše:Prominte za primitivní otázku. Dal jsem teď první dispute na paypaplu po 40 dnech ? Ale četl jsem že se musí dát dispute a eskalace. Můžete mi vysvětlit to slovo eskalace ? Přikládám obrázek že jsem zvládl dát dispute. Ale co ta eskalace?

Vše máš vysvětleno a podrobně popsáno v úvodním příspěvku jiného vlákna viz tento odkaz. Tak si to tam prostuduj.
Uživatelský avatar
Drondys
Příspěvky: 11876
Registrován: pon 22.02.2010 0:00
Bydliště: ČR

Re: Hobbyking, sledování zásilek, spory PayPal a tak podobně

#1207 Příspěvek od Drondys »

Juro27 píše:Ako je to pri riešení sporu cez PayPal, len začnem spor v dobe do 45 dní od zaplatenia tovaru, potom počkám max 20 dní a spor vyeskalujem a potom by sa mi mal PayPal vyjadriť k môjmu problému a vrátiť mi peniaze?

Vše máš vysvětleno a podrobně popsáno v úvodním příspěvku jiného vlákna viz tento odkaz. Tak si to tam prostuduj.
Uživatelský avatar
Drondys
Příspěvky: 11876
Registrován: pon 22.02.2010 0:00
Bydliště: ČR

Re: Hobbyking, sledování zásilek, spory PayPal a tak podobně

#1208 Příspěvek od Drondys »

Zpoždění okolo 4 až 6 týdnů a někdy i déle jsou v tomto období roku při nákupech z Číny běžná a bylo tomu tak i minulých letech i když to v té době ještě nechodilo přes fiji post, ale přes Hongkong post případně přes Singapore post nebo Swiss post. Občas to někomu projde rychleji, ale v řadě případů jsou prostě zpoždění.

Kdo nechce riskovat zpozdění tak by měl z Činy nakupovat jen v období roku zhruba od března do září. Když nakupujete mimo toto období tak je obecně vyšší riziko delších zpoždění.
Uživatelský avatar
mior
Příspěvky: 3351
Registrován: pon 22.09.2008 0:00
Bydliště: Nové Mesto nad Váhom, SK
Kontaktovat uživatele:

Re: Hobbyking, sledování zásilek, spory PayPal a tak podobně

#1209 Příspěvek od mior »

Nový rok - nenový rok - zaujímavé, že keď som objednal cez eBay z HongKongu obal na mobil, prišiel za 10 dní...
Ten HobbyKing to jednoducho s FijiPost potentoval...
Je otázne, či má inú možnosť - či sa náhodou nadosmrti nerozhádal s HK Post, Singapore a pod. a tí mu to teraz dávajú vyžrať...A možno Fiji bola jedninná voľba...
Ale to len špekulujem...
Realistické RC modely - http://rcmodely.cevaro.sk
backagain
Příspěvky: 13
Registrován: úte 04.02.2014 19:22

Re: Hobbyking, sledování zásilek, spory PayPal a tak podobně

#1210 Příspěvek od backagain »

Chcem sa spýtať do tých 40dni na otvorenie sporu na paypale sa počítajú aj dni pracovného pokoj ako je sobota nedeľa ?vdaka
Uživatelský avatar
RCStudio
Příspěvky: 5580
Registrován: stř 01.08.2012 17:31
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Hobbyking, sledování zásilek, spory PayPal a tak podobně

#1211 Příspěvek od RCStudio »

Ano vsechny dny od placeni
Jan Janekx Urbanek
https://www.rcstudio.cz/ - prémiový partner a servis FrSky
Uživatelský avatar
mior
Příspěvky: 3351
Registrován: pon 22.09.2008 0:00
Bydliště: Nové Mesto nad Váhom, SK
Kontaktovat uživatele:

Re: Hobbyking, sledování zásilek, spory PayPal a tak podobně

#1212 Příspěvek od mior »

Práve komunikujem s Rickym z podpory...dám vedieť výsledok, ale potvrdzuje sa, že majú iba FijiPost k dispozícii...
Realistické RC modely - http://rcmodely.cevaro.sk
Uživatelský avatar
Drondys
Příspěvky: 11876
Registrován: pon 22.02.2010 0:00
Bydliště: ČR

Re: Hobbyking, sledování zásilek, spory PayPal a tak podobně

#1213 Příspěvek od Drondys »

mior píše:Nový rok - nenový rok - zaujímavé, že keď som objednal cez eBay z HongKongu obal na mobil, prišiel za 10 dní...

Nikdy to nebylo a ani teď to není ve stavu, že by ani jedna zásilka neprošla podobně rychle za dobu např. okolo dvou týdnů. V dřívější části tohoto tématu se už ozvalo pár lidí, kterým to také přišlo relativně rychle i když to šlo přes fiji post. V minulých letech kdy Hobbyking nepoužíval Fiji post byly v tomto období také zpoždění okolo 4 až 6 týdnů i přes Hongkong post, Singapore post a Swiss post.

mior píše:Ten HobbyKing to jednoducho s FijiPost potentoval......

V tomto ohledu je potřeba si připomenout, že Hobbyking přešel na Fiji post z důvodu problémů, které měl v druhé polovině loňského roku s Hongkong post a Singapore post kdy řada zásilek směrovaných z Hobbykingu zejména přes Hongkong post vůbec neprošla a s velkým zpožděním se vracela zpět na Hobbyking.

Ze zkušeností i z minulých let mohu konstatovat, že Hobbyking byl vždy velmi konzervativní co se týče změn dopravců a asi k tomu má své důvody. Zřejmě se tam uzavírají určité smlouvy a k případným změnám, výpovědím a přechodu k jinému dopravci je potřeba si nejprve udělat důkladné vyhodnocení za delší dobu nejen z období svátků, ale i mimo něj, a to může trvat třeba půl roku i déle.

Navíc podle oznámení Hongkong post z prosince 2013 viz tento odkaz stále platí restrikce na zákaz dopravy lipolek. Hongkong post dokonce v upozornění zmiňuje i to, že odesílatel, který letecky pošle tento nedovolený obsah přes Hongkong post včetně Speed post tj. i přes Singapore post tak by měl počítat s tím, že bude-li to v zásilce odhaleno tak bude zásilka vrácena bez nároku na vrácení poštovného a proti odesílateli může být zahájeno i trestné řízení.

Hobbyking dle mého názoru dává přednost dopravci, který mu nebude odmítat žádné zásilky bez ohledu na to zda obsahují lipolky či nikoli tj. i to bude jeden z důvodů proč stále posílá přes Fiji post.

Dle mého názoru nyní Hobbyking vyčkává až odezní období svátků a teprve pokud budou problémy s Fiji post přetrvávat ve druhém čtvrtletí 2014 tak lze očekávat, že by následně mohl zareagovat případnou další změnou dopravce. Dříve bych s tím moc nepočítal.

Nicméně nutno podotknout, že vzhledem k výše zmíněným restrikcím je otázkou jaké další možnosti bude Hobbyking mít, protože nízkonákladových poštovních služeb dopravujících i lipolky bude zřejmě do budoucna stále ubývat. V této souvislosti je otázkou zda bude Hobbyking vůbec ochoten riskovat návrat k Hongkong post a případný trestní postih v případě chyby jelikož dle mého názoru měl opakovaně problémy s tím zabezpečit, aby žádná zásilka obsahující lipolky nebyla poslána přes Hongkong post a tak raději posílání přes Hongkong post zcela zastavil a přešel k Fiji post, která zřejmě zatím bere všechno.
Uživatelský avatar
mior
Příspěvky: 3351
Registrován: pon 22.09.2008 0:00
Bydliště: Nové Mesto nad Váhom, SK
Kontaktovat uživatele:

Re: Hobbyking, sledování zásilek, spory PayPal a tak podobně

#1214 Příspěvek od mior »

Úplne súhlasím!

Pre zaujímavosť prikladám dnešnú komunikáciu s Rickym (mám za to, že je to nejaký šéf podpory).
Ospravedlňte angličtinu a preklepy, písal som rýchlo, bez rozmyslu a nasr...dený!:
Z textu je zrejmé, že:
- FijiPost je v súčasnosti jedniná možnosť
- nebude sa to v blízkej dobe meniť
- zaujal ho môj návrh dovybaviť EU sklad tovarom a bolo by po problémoch...
- niektoré Rickyho myšlienky som nepochopil - zvýraznené červenou...
Text je tu:
Start Time: 02/09/2014 16:39:34
End Time: 02/09/2014 17:45:48
Operators: Ricky
Transcripts:
Please wait for a site operator to respond...
If you do not want to wait, please click here to leave us a message.
Operator Ricky has joined the chat.
[16:39:34] Ricky: Thank you for contacting Hobbyking support! Hope your doing fine!
This is Ricky how may I help you?
[16:39:42] Miroslav Oravec: Hi,
[16:39:55] Miroslav Oravec: I would like to order some items
[16:40:21] Miroslav Oravec: but what must I do, to send it other post as FIJI!
[16:40:31] Miroslav Oravec: FIJI - NO MORE!
[16:43:22] Ricky: I am so sorry but i could not determine in your check out page
what will be the shipping company that will send your parcel. May i know the
shipping method available in your check out page?
[16:44:57] Miroslav Oravec: So - WHY you send the packets to Europe via FIjiPost?
Why not via HK Post, there takes aprox. 10 days? A by Fiji - 2 months.
[16:45:37] Miroslav Oravec: Please - tell to your boss - it was the worst choise to
take FIJI Post in your bussiness.
[16:45:57] Miroslav Oravec: You lost and will loose a many many customers
[16:47:05] Ricky: I do understand how you feel right now. Actually as of now our HK
post is temporarily unavailable and we had problems with lipo batteries so we need a
shipping company that will send the lipo batteries. The fiji post was one of the
shipping company that could send those orders.
[16:48:04] Miroslav Oravec: But my packets nad packets of my friend has NO lipo!!!!
[16:48:22] Miroslav Oravec: And was sent via FiJi
[16:49:30] Miroslav Oravec: Please check the order no. 2008435554. Is there any
LIPo? And was send via Fiji.
[16:49:50] Miroslav Oravec: People around me are very, very very angry!
[16:50:04] Miroslav Oravec: me too!
[16:50:18] Miroslav Oravec: Packet is NOT to home yet!
[16:50:24] Miroslav Oravec: how long?
[16:51:44] Ricky: Yes i do understand that you don't have a lipo battery on your
order but since in our check out page you will not be able to see the shipping
company that will send your parcel i do believe we will not know the shipping
company that will send your parcel.

[16:54:28] Miroslav Oravec: But it does not my problem! I paid Registered Post - and
I do not see, where is my packet. I saw by Fiji Post - the same tracking info 3
weeks!
[16:55:08] Miroslav Oravec: So - when you sent all packets via HK post, it was more
more better!
[16:55:48] Ricky: Upon checking your order number 2008435554 it was dispatched from
the shipping company on January 25, 2014. Tracking number is LX100221150FJ which you
can track at http://www.logicons.com. It has 15-30 days transit time from the day it was
dispatched.
[16:56:21] Miroslav Oravec: And when I have ordered it?
[16:56:42] Miroslav Oravec: And what day is today???
[16:58:01] Ricky: Upon checking it was posted on 10/01/14 then it was send to the
shipping company then they have sent your parcel on 25/01/14. Since they have sent
your parcel on 25/01/14 the transit time of 15-30 days will start from there. I know
it is really delayed but since it is traceable i do believe you will received your
parcel.
[16:59:03] Miroslav Oravec: Now it it one month from ordering and my packet is NOT
by me!!!
[16:59:32] Miroslav Oravec: And my friends are waiting 2 months!!!
[17:00:13] Miroslav Oravec: The horse will be qiucker!!!
[17:01:24] Miroslav Oravec: I do not understand - 10/01/14 - ordered and 25/01 by
shipping company??????
[17:01:28] Miroslav Oravec: Why?
[17:01:34] Ricky: I do understand how you feel right know and i know it is
frustrating on your part since all those issued with fiji post. Actually we have
already escalated this issue to our warehouse manager because a lot of customers are
complaining.
[17:02:42] Miroslav Oravec: I know!!! And if you do not change the shipiing company,
you will loose many, many customers!
[17:02:53] Ricky: I do apologize for the inconvenience that we have put you. The
thing is when your order was posted from our site it means it will be sent to the
shipping company then the shipping company will send your parcel to your location.
[17:03:38] Miroslav Oravec: I remember - it was in ONE day many many years ago!
[17:03:46] Miroslav Oravec: only one day!!!
[17:05:53] Ricky: I do understand the shipping before our so fast but know it really
changed a lot.
[17:06:00] Miroslav Oravec: Ricky! Please check my account and my history in your
eshop! I have leaved many many dollars (aprox. ------- USD) in your bussiness. And
now I must look for other eshop, what do not have the stupid delivering like Fiji
Post
[17:07:01] Miroslav Oravec: And my friends too!
[17:07:54] Miroslav Oravec: I know you have a lot of problems with PayPal, because
many people do not have their packets in 45 days!!!
[17:08:30] Ricky: Yes i have checked and i know you are an elite member. I do
understand you are a very valued customer in Hobbyking.
[17:09:39] Miroslav Oravec: Ricky - it is ONLY way to resolve this problem - change
delivering company... What about Singapore, Swiss Post etc.? It was verey effective
delivering!
[17:12:07] Ricky: Actually we have those shipping company. They are available in our
company.
[17:13:02] Ricky: The problem is we don't know if the EMS, international reg. air
mail in your checking out page are freipost, singpost or etc.
[17:14:03] Miroslav Oravec: Yes, I have had information that other devivery company
do not cooperate with your eshop....is it true?
[17:19:21] Miroslav Oravec: So, please, tell your headquatters to change delivery
company.
[17:23:51] Ricky: I do understand how you feel right now. Rest assured all this
informations and complains will be noted.
[17:26:30] Miroslav Oravec: Okey, I will wait a few days . If the packet do not come
to me to 45 days of ordering, I will contack PayPal to return my money back. Yes,
have a nice day!
[17:30:58] Ricky: I do understand your point. Is there anything else I may help you
with?
[17:32:14] Miroslav Oravec: Yes - MAKE COPY of your stores to European shop and it
will stop of our problems!
[17:32:58] Miroslav Oravec: MAKE COPY = all in internatioal store will be in
European store 1:1!!!
The transcript will be sent to "mior@cevaro.sk".
[17:35:08] Ricky: Are you referring to all the items?
[17:36:05] Miroslav Oravec: Yes! And no problem with delivering in Europe!
[17:36:59] Miroslav Oravec: No customs, GLS company id delivered by 3 days....
[17:39:15] Ricky: Okay it will be noted as well.
[17:39:42] Ricky: Actually when you order from our EU warehouse you will not have to
pay customs.
[17:40:41] Miroslav Oravec: Yes, because Netherland and Slovakia are in European Union.
[17:42:23] Ricky: Yes you are correct about that.
[17:42:44] Miroslav Oravec: Fine, thanks and bye and have a nice day!
The visitor has left the chat.
The chat is ended.
Realistické RC modely - http://rcmodely.cevaro.sk
Sofin
Příspěvky: 594
Registrován: pon 26.08.2013 20:08
Bydliště: Jižní Morava, kousek od Strážnice :-)

Re: Hobbyking, sledování zásilek, spory PayPal a tak podobně

#1215 Příspěvek od Sofin »

Přesně tak, kdyby poslali víc položek do Evropského skladu, bylo by po problémech. A věřím, že by jim i vzrostl prodej zboží.
Zamčeno

Zpět na „Internetové a jiné nákupy“