Autor |
Zpráva |
dub
|
Napsal: stř 24.05.2023 8:54 |
|
Mazák
|
 |
 |
Registrován: 23.4.2006 Příspěvky: 1372 Bydliště: Litoměřice, ČR Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (6)
|
Předevčírem jsem byl po delší době provětrat Ultra 3,5 a dovolím si zde zveřejnít několik poznatků . Když se vyvážou řidičky přesně podle značek na šňůrách, tak je vrchlík stále mírně přibržděný a a náchylnější ke zborcení. Řidičky jsem povolil caa o 2 cm a za mě paráda. Váha krosny kolem 4 kil a více. 3,5 už je podle mě málo. Při posledním lítání v podvečer vítr kolem 3m . Vrchlík si jezdil ve výšce kolem 100m jako po kolejích ,občas píplo vário tak jsem zakroužil. Po nějaké době se začal vrchlík zpomalovat a někdy se jakoby zastavil . Uši občas svým malým zaklapnutím dávali na jevo, že se bude něco dít. Pak najednou lup půlka křídla úplně upadla. Rychle zabrzdit druhou půlku. Křídlo se srovnalo, ale předstřel jako prase. Lup fronstal . Zase jsem přibrzdil. Křídlo se srovnalo lehačka zatvistovaná. Po 3 otočkách se rozmotala a následoval krásný ledný let. Co co jsem popsal se stalo během asi 50metrového pádu. Tak mi zbylo k dobru ještě asi 50m. Klapou všechny vrchlíky s tím se musí počítat. Jen to klapnutí prostě rozchází každý jinak. Potom i lítání blíže k zemi bylo takové neklidné, řekl bych, že se změnil vzduch. Jinak ta 5,5 metrová plachta točí fakt skoro na místě . Hrál jsem si s tím a dělal průlety, osmičky, kolečka okolo sebe ve výšce si 2 metry a sledoval pilota na lehačce, jak se na mě usmívá . No tak jsem se na něj také usmíval. Nikdo okolo mě nebyl, tak nebylo co řešit.
_________________ Jeti DC-24,DS-12,VBar,PsychoHammer,CrossAlps2.8,Sir Edmund Race,Samba 2.6,Ultra 3.5,Logo700,Logo 200
|
|
Nahoru |
|
 |
|
|
 |
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|