Stránka 1 z 1
Zádový kompresor
Napsal: čtv 19.12.2024 20:58
od kocispavel
Zdravím,
nedalo mi nepodělit se o nápad...
Re: Zádový kompresor
Napsal: čtv 19.12.2024 22:51
od warhawk
kocispavel píše:Zdravím,
nedalo mi nepodělit se o nápad...

Re: Zádový kompresor
Napsal: pát 20.12.2024 7:04
od dudaj
Koukám, že pro ty "kreativní" může být i stříkání auta pěkná dřina

.
A ještě nedostříkaný auto, když dojdou pneumatiky.
Re: Zádový kompresor
Napsal: pát 20.12.2024 9:32
od guchar
● Doplněk něco jako pistole s použitím trysky od barvy ve spreji - Use your car tire pressure as a painting spray air compressor as a refillable painting spray
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=o08UrMOj4dI[/youtube]
● Aby pneumatika dala víc vzduchu lze zkusit "přikrmení". Kolik vlastně snese než než se s výbuchem roztrhne? NAPROSTO NEVHODNÉ A VELMI NEBEZPEČNÉ NEZKOUŠEJTE TO! ČAS ZA 6:50 DRUHÁ UKÁZKA EXPLOZE BOOM!
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=30PX0tcD6JU[/youtube]
● Spálení vhodné zápalné směsi, lze použít nejen pro pohyb pístů v motoru, ale i pro nouzové improvizované huštění bezdušového pláště v terénu. Tuto divočinu si necháme na některý příští příspěvek. Možná se zapojí i nějaký další příznivec šíleností pro SURVIVOR alternativy.
Re: Zádový kompresor
Napsal: pát 20.12.2024 21:30
od Celeron
No, to přefukování pneu, vyloženě nedoporučuju. Když jsem v osmdesátkách dělal v početce ČSAD v Chlumci, tak tam byl smrťák. Maník foukal kolo Matesu nebo nějakýho podobnýho vehiklu co měl dělený ráfky. Vyletěla ta zajišťovací ráfková obruč a guma bouchla směrem k němu. Já to neviděl ale prý mu to urazilo hlavu. Dnes se ty obruče už nepoužívají hlavně kvůli tý nebezpečnosti.
Re: Zádový kompresor
Napsal: sob 21.12.2024 1:27
od guchar
● V tom videu je řeč a Offroadech ať pro civilní nebo vojenské použití.
● Takže např. pro jeden z představitelů kategorie "Wilderness Survival"platí: Nissan Terrano II 2.0 dCi 215/60 R 17 96 H zadní náprava, naložený 260kPa (=2.6 bar).
● Praga V3S FEK cisterna (hovno-cuc) 450kPa (=4.5 bar)
https://hasici.vmyto.cz/wp-content/uploads/2017/06/Karosa_technick%C3%BD-list_V3S_FEK.pdf . Praga V3S valník (a DESTA 525kPa [např. 3222 xx / 3522 xx]) Rozměr (ekv.). 8.2 -20
https://www.servisautopneu.cz/pneumatiky-mitas/nakladni-pneumatiky---diagonalni/pneu-mitas-nt8-825-20-10pr-tt-825x20-639.html /-/ https://viva-manipulacni-technika.cz/servis/desta● Let pojistného kruhu (péra) jsem zažil před mnoha roky na vojně. Mazák nedohlédl řádně na bažanta při jarní údržbě V3S. Ten kolo hustil, aniž by provlékl vhodnou zajišťovací páku skrz otvory v disku. Ono ani nemusí letět kus železa. Nebezpečné jsou i kusy roztrženého pláště. Letí to jak střepiny roztržené miny.
BEZPEČNOST PRÁCE (Bohužel, zrušená vyhláška): "Článek 19. Montáž, demontáž a huštění pneumatik.
(1) Při huštění prázdných pneumatik s ráfkem opatřených závěrným pojistným kruhem nebo s děleným diskem, musí být pracující chráněn krytem zařízeným tak, aby v případě uvolnění kruhu nebyl ohrožen. Kromě tohoto zaměstnance nesmí být v blízkosti žádná jiná osoba.
(2) Při ztížené demontáži po sejmutí pojistného kruhu se nesmí k usnadnění demontáže pneumatika znovu přihustit, aby se tlakem vzduchu docílilo jejího uvolnění z disku."
Re: Zádový kompresor
Napsal: stř 25.12.2024 9:53
od Libor.N
""Koukám, že pro ty "kreativní" může být i stříkání auta pěkná dřina

.
A ještě nedostříkaný auto, když dojdou pneumatiky.""
V jednom sovětském krimifilmu prchající padouch za pomocí rezervy přestříkal celou volhu. Kde vzal stříkací pistoli a barvu, kolikrát musel dopumpovat rezervu se neřeklo,ale jistě by to byl solidní fizycký výkon.
L.N.