P-51 Mustang stavba a zálet
Napsal: pát 19.07.2024 20:48
Ahojte,
Nedávno jsem se snažil o zálet svého prvního modelu, 10let starý EPP P-51 Mustang.
No a měl jsme problém už se vzlétnutím, kdy letadlo neumělo držel výšku jedině když jsme expo plynu nastavil na 130%.
Zároveň celkem dost padá na levé křídlo a naklopit letadlo napravou stranu a udělat pravou zatáčku je opravdu problém.
Také, než se mi podařilo to díky výše zmíněnému zapíchnout do země občas během letu z ničeho nic zatřepal křídly tak, že jsme myslel že ho neudržím ve vzduchu - jakoby takový tik...
Snažil jsme se vyosit motor zároveň jsem si pohrál s výchylkami výškovky aby nebylo tak "ostré".
Nicméně co mi přišlo divné, na to jak je lehké neumí odstartovat jinak než na plný plyn a letový projev je hodně neklidný a nemá tendenci reagovat na řízení.
https://www.rajce.idnes.cz/dargen/album ... rojekt-xxx
Rozpětí: 930mm
Váha: 490g (včetně baterky)
Motor: Turnigy 2215J; 900KV; 200W
Vrtule: GWS 8060
ESC: X-wing 30A
Baterie: Turnigy nano-tech; 3S 1500mAh.
Serva: 4x4g HTX
Baterka má taky něco za sebou, a bohužel nemám jinou abych otestoval, že baterka neumí dodat potřebný proud. Nicméně:
1) Mám vhodný motor+vrtule pro tento model?
2) Opravdu jsou dolnoplošníky (WW2 warbirdy) tak nestabilní?
3) Padání na levou stranu je způsobeno vyosením motoru? Mám vyoseno doprava a dolů, ale při záletu jsem musel vytrimovat výškovku, letadlo mělo tendenci jít na čumák
Díky za rady
Nedávno jsem se snažil o zálet svého prvního modelu, 10let starý EPP P-51 Mustang.
No a měl jsme problém už se vzlétnutím, kdy letadlo neumělo držel výšku jedině když jsme expo plynu nastavil na 130%.
Zároveň celkem dost padá na levé křídlo a naklopit letadlo napravou stranu a udělat pravou zatáčku je opravdu problém.
Také, než se mi podařilo to díky výše zmíněnému zapíchnout do země občas během letu z ničeho nic zatřepal křídly tak, že jsme myslel že ho neudržím ve vzduchu - jakoby takový tik...
Snažil jsme se vyosit motor zároveň jsem si pohrál s výchylkami výškovky aby nebylo tak "ostré".
Nicméně co mi přišlo divné, na to jak je lehké neumí odstartovat jinak než na plný plyn a letový projev je hodně neklidný a nemá tendenci reagovat na řízení.
https://www.rajce.idnes.cz/dargen/album ... rojekt-xxx
Rozpětí: 930mm
Váha: 490g (včetně baterky)
Motor: Turnigy 2215J; 900KV; 200W
Vrtule: GWS 8060
ESC: X-wing 30A
Baterie: Turnigy nano-tech; 3S 1500mAh.
Serva: 4x4g HTX
Baterka má taky něco za sebou, a bohužel nemám jinou abych otestoval, že baterka neumí dodat potřebný proud. Nicméně:
1) Mám vhodný motor+vrtule pro tento model?
2) Opravdu jsou dolnoplošníky (WW2 warbirdy) tak nestabilní?
3) Padání na levou stranu je způsobeno vyosením motoru? Mám vyoseno doprava a dolů, ale při záletu jsem musel vytrimovat výškovku, letadlo mělo tendenci jít na čumák
Díky za rady