Spárování dronu s mobilem
Spárování dronu s mobilem
Ahoj,
potřeboval bych radu s dronem Bayangtoys X22. Jsem začátečník, dron mám první den, a nedaří se mi jej spojit s telefonem. Zkoušel jsem 2 telefony a jeden tablet, žádný nenašel wifi dronu. Jediné, kde se zobrazuje, je notebook. Poradí někdo, v čem může být problém? Před Bayangtoys jsem zkusil dron Visuo XS812, kde se wifi zobrazila na tabletu a jednom telefonu.
potřeboval bych radu s dronem Bayangtoys X22. Jsem začátečník, dron mám první den, a nedaří se mi jej spojit s telefonem. Zkoušel jsem 2 telefony a jeden tablet, žádný nenašel wifi dronu. Jediné, kde se zobrazuje, je notebook. Poradí někdo, v čem může být problém? Před Bayangtoys jsem zkusil dron Visuo XS812, kde se wifi zobrazila na tabletu a jednom telefonu.
- aviatik666
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spárování dronu s mobilem
Běž s tím do hráčkářství kde jsi tu hračku koupil, tam ti poradí. Zde je modelářské fórum a modely se řídí vysílačem...
Děkuji za hodnotnou odpověď... Dron je samozřejmě řízen vysílačem, do telefonu má probíhat přenos z kamery...
- aviatik666
- Kontaktovat uživatele:
Tak příště formuluj přesně... 
- Arcicorsa
- Kontaktovat uživatele:
zape píše:Ahoj,
Ahoj, ze zakomplexovaného aviatik666 si nic nedělej, nicméně k věci..
Bohužel tě moc nepotěším, problém je na straně WiFi vysílače v coptéře.. Číňani si moc nelámou hlavu s normami a bohužel WiFi v tvém Modelu jede na normě FCC tzn. USA frekvenční tabulka.. 99% Andoidích telefonů se zákony řídí a tudíž v EU jedou na CE normě a proto nevidí tvou coptérku.. Máš dvě možnosti, jednou je ROOT tvého telefonu a pak ho pomocí aplikace přepnout na FCC normu nebo si pořídit telefon Apple který si také na normy nehraje a bude ti to fungovat.. Víc pro to neuděláš.
Goblin 500 Spirit@MiniProtos Spirit@Oxy3 Spirit@Taranis + Xlite RC@ www.arcitimer.com
Arcicorsa píše:
Ahoj, ze zakomplexovaného aviatik666 si nic nedělej, nicméně k věci..