Graupner MX-20 HOTT, nebo Spektrum DX8
Pravidla fóra
Než položíte dotaz, jaký vysílač koupit, tak pročtěte zde již napsané, ať se témata neopakují.
Do názvu tématu uveďte, které vysílače zvažujete.
Myslete na to, že výběr vysílače je otázkou osobních preferencí!!!
Než položíte dotaz, jaký vysílač koupit, tak pročtěte zde již napsané, ať se témata neopakují.
Do názvu tématu uveďte, které vysílače zvažujete.
Myslete na to, že výběr vysílače je otázkou osobních preferencí!!!
Graupner MX-20 HOTT, nebo Spektrum DX8
Zdravím Vás a rád bych se poradil ohledně výběru RC soupravy.
Jsem začátečník a pořizuji si RC soupravu, u které bych byl rád, kdyby mi nějakou dobu vydržela. Určitě chci zpočátku létat s letadly, ale v budoucnu ani nevylučuji, že bych mohl třeba skončit i u heli.
Už jsem toho dost prošel a pročetl a můj výběr se pravděpodobně zúžil na dva typy, a to Graupner MX-20 HOTT a Spektrum DX8.
Co by jste mi poradili, že je vhodnější, kvalitnější, atd.? U Spektra DX8 vidím výhodu v tom, že některé hotové modely jsou údajně osazeny přijímači Spektrum, čili by bylo vystaráno. U Graupnera se mi zase líbí 12 kanálů a asi i německá kvalita.
Směřuji svůj výběr vhodně, nebo mi poradíte ještě nějak jinak?
Předem všem děkuji za příspěvky a rady.
Jsem začátečník a pořizuji si RC soupravu, u které bych byl rád, kdyby mi nějakou dobu vydržela. Určitě chci zpočátku létat s letadly, ale v budoucnu ani nevylučuji, že bych mohl třeba skončit i u heli.
Už jsem toho dost prošel a pročetl a můj výběr se pravděpodobně zúžil na dva typy, a to Graupner MX-20 HOTT a Spektrum DX8.
Co by jste mi poradili, že je vhodnější, kvalitnější, atd.? U Spektra DX8 vidím výhodu v tom, že některé hotové modely jsou údajně osazeny přijímači Spektrum, čili by bylo vystaráno. U Graupnera se mi zase líbí 12 kanálů a asi i německá kvalita.
Směřuji svůj výběr vhodně, nebo mi poradíte ještě nějak jinak?
Předem všem děkuji za příspěvky a rady.
Re: Graupner MX-20 HOTT, nebo Spektrum DX8
Za mne jednoznačně mx20.