Zdravím vás páni,
chcel by som sa s vami poradiť, ako by som mal ďalej pokračovať po Radianovi a Dx5e. Som úplný amatér a zatiaľ lietam len s Radianom. Myslím, že Radiana celkom zatiaľ zvládam (po druhom lete -> pristátie do ruky) a v podstate sa blíži čas Vianoc a rodina stále chce vedieť, čo chcem dostať. Rozmýšľal som nad Radianom Pro spolu s kombináciu DX7s, alebo DX8. Vyššiu radu vysielača by som si chcel kúpiť preto, pretože mám za sebou len dva lety, ale neuveriteľne ma to baví a jednoznačne sa vetroňom plánujem venovať aj v budúcnosti. Niekde som čítal, že za vysielač by sa malo dať toľko peňazí, koľko si môžeme dovoliť, tak sa toho držím. Samozrejme, čo sa vysielača týka, tak nie je podmienka Spektrum, i keď by som najradšej (veľa videí na youtube,dobrá podpora na fórach). Tak isto nie je podmienka Radian Pro, kľudne to môže byť aj iné lietadlo. Za prípadné návrhy a postrehy budem od vás skúsenejších naozaj vďačný. Ďakujem.
Ako pokračovať po Radianovi a DX5e
Ako pokračovať po Radianovi a DX5e
Radian, Radian Pro, Futaba T8FG Super
Re: Ako pokračovať po Radianovi a DX5e
Kup si to na co máš a co ti vyhovuje možnostmi nastavení. Je dobré se i poradit v obchodě kde prodávají rc vybavení, ne ale tam, kde je prodavač jen proto aby nemusel být na pracáku. Kolik lidí tolik názoru, ten pochválí to, ten ono. Každopádně by bylo dobré mít výbavu pro větroně. DX8 bude lepší než 7 a není to na týden a když budou ty vánoce. Více možností pro větroně má Futaba T8FG
Naposledy upravil(a) dako dne ned 02.12.2012 22:08, celkem upraveno 1 x.
Tenhle pocit jsem měl po prvních letech taky. Nechci tě nijak odrazovat, ale zatím bych zůstal u toho, letadla co máš a třeba půl roku, nebo rok s ním létal. Naučíš se jak se model chová v různých povětrnostních podmínkách a zjistíš jaké větroně tě vlastně budou lákat, jestli lehké modely na termiku, rychlé hotlinery, nebo svahové létání.