Pracovní postupy, technologie, finty, grify, nástroje, poznatky jak co nejlépe něco vyrobit, opravit a tak podobně.
zthom
Příspěvky: 312 Registrován: pát 05.05.2006 0:00
Bydliště: Brno
#1
Příspěvek
od zthom » sob 17.03.2007 19:47
Jaký je rozdíl mezi ocasními plochami do T a normálními?
georg
Příspěvky: 2402 Registrován: stř 31.08.2005 0:00
Bydliště: letiště Točná, Praha
Kontaktovat uživatele:
#2
Příspěvek
od georg » sob 17.03.2007 20:12
No v poctatě je to podobný, ale ty do T maj lepší letový vlastnosti a letadlo se chová lépe.
kanál: 40 Mhz-81, 54, 53 a 2.4 Ghz Jeti DUPLEX Modeláři Točná
Čop
Příspěvky: 1289 Registrován: stř 16.08.2006 0:00
Bydliště: Mělník
Kontaktovat uživatele:
#3
Příspěvek
od Čop » sob 17.03.2007 20:18
To není tak jednoduchý. Když dáš na akrobata téčko, neuděláš pořádně žádný obrat. Rozdíl je v tom, že u téčka je výškovka v nenarušeném proudění (to je dobré pro letadlo kde chceš velkou účinnost a nezáleží ti tolik na vektoru působení VOP) ale na druhou stranu je mimo osu otáčení. Takže třeba rovný výkrut s ní je dost problém... Každý chce svý...
Spíš lítač než stavěč...
georg
Příspěvky: 2402 Registrován: stř 31.08.2005 0:00
Bydliště: letiště Točná, Praha
Kontaktovat uživatele:
#4
Příspěvek
od georg » sob 17.03.2007 20:34
To určitě, já vim že na větroních je to lepší na stabilitu, ale spalováka si s tim neumim představit
kanál: 40 Mhz-81, 54, 53 a 2.4 Ghz Jeti DUPLEX Modeláři Točná
zthom
Příspěvky: 312 Registrován: pát 05.05.2006 0:00
Bydliště: Brno
#5
Příspěvek
od zthom » sob 17.03.2007 20:50
Stavím větroně, takže použiji tu do T.
georg
Příspěvky: 2402 Registrován: stř 31.08.2005 0:00
Bydliště: letiště Točná, Praha
Kontaktovat uživatele:
#7
Příspěvek
od georg » sob 17.03.2007 21:05
V
to už nechci ani vidět V je humus a nedoporučuju to nikomu
kanál: 40 Mhz-81, 54, 53 a 2.4 Ghz Jeti DUPLEX Modeláři Točná
smoke
Příspěvky: 291 Registrován: pát 05.11.2004 0:00
Bydliště: kousek od Pardubic
Kontaktovat uživatele:
#8
Příspěvek
od smoke » sob 17.03.2007 21:46
V bych teda taky nedaval... dej tam @, nebo &....jen joke, ale V fakt ne...
Polynom
Příspěvky: 1340 Registrován: stř 24.11.2004 0:00
Bydliště: Praha6-Nebušice
Kontaktovat uživatele:
#9
Příspěvek
od Polynom » sob 17.03.2007 21:48
georg píše: V
to už nechci ani vidět V je humus a nedoporučuju to nikomu
proč pak? Véčko má na určitých letadlech nenahraditelné vlastnosti....
georg
Příspěvky: 2402 Registrován: stř 31.08.2005 0:00
Bydliště: letiště Točná, Praha
Kontaktovat uživatele:
#10
Příspěvek
od georg » sob 17.03.2007 21:51
já ti nevim, ale mě šlo vždy letadlo do země po nabrání rychlosti a když jsem to předělal tak lítá a jak
kanál: 40 Mhz-81, 54, 53 a 2.4 Ghz Jeti DUPLEX Modeláři Točná
smoke
Příspěvky: 291 Registrován: pát 05.11.2004 0:00
Bydliště: kousek od Pardubic
Kontaktovat uživatele:
#11
Příspěvek
od smoke » sob 17.03.2007 21:55
no tak asi je potreba dat za pravdu, ze to ma neco co neco jinyho nema (tak to bejva) ale ja bych si tim zbytecne nekomplikoval zivot, dal bych T -to se mi zda pro klidnyho vetrone dobry a sel bych od toho...
Polynom
Příspěvky: 1340 Registrován: stř 24.11.2004 0:00
Bydliště: Praha6-Nebušice
Kontaktovat uživatele:
#12
Příspěvek
od Polynom » sob 17.03.2007 22:07
georg píše: já ti nevim, ale mě šlo vždy letadlo do země po nabrání rychlosti a když jsem to předělal tak lítá a jak
but your bad.....
georg
Příspěvky: 2402 Registrován: stř 31.08.2005 0:00
Bydliště: letiště Točná, Praha
Kontaktovat uživatele:
#13
Příspěvek
od georg » sob 17.03.2007 22:09
T je nejlepší řešení a V určitě ne
kanál: 40 Mhz-81, 54, 53 a 2.4 Ghz Jeti DUPLEX Modeláři Točná
smoke
Příspěvky: 291 Registrován: pát 05.11.2004 0:00
Bydliště: kousek od Pardubic
Kontaktovat uživatele:
#14
Příspěvek
od smoke » sob 17.03.2007 22:17
Polynom píše: georg píše: já ti nevim, ale mě šlo vždy letadlo do země po nabrání rychlosti a když jsem to předělal tak lítá a jak
but your bad.....
a co když tu někdo neumí anglicky?
úprava: teda já jo, ale někdo třeba ne
Becker
Příspěvky: 192 Registrován: sob 04.12.2004 0:00
Bydliště: Třebechovice pod Orebem
Kontaktovat uživatele:
#15
Příspěvek
od Becker » sob 17.03.2007 23:22
výškovka do kříže je nejlepší
to téčko vyjde moc těžké,musí se udělat hodně pevná směrovka aby to nepraskalo při přistání