Stránka 1 z 2

1:10 Brushless 4WD Short Course Truck - z HC

Napsal: úte 09.08.2011 12:34
od wisiwig
Máte již někdo toto auto?
http://www.hobbyking.com/hobbycity/store/%5F%5F14907%5F%5F1%5F10%5FBrushless%5F4WD%5FShort%5FCourse%5FTruck%5FRed%5F.html
Co na něj říkáte, jaké jsou na něj vaše názory, tipy, postřehy?

Přikládám pár postřehů za pár dnů:
Chtěl jsem si vyplnit čas, kdy se nedá moc lítat – vybral jsem si auto do terénu na občasný poježdění a na vyblbnutí. Vlastně jsem ho koupil dceři, která se narodila na konci května 2011, budu jí ho obhospodařovat a jen co bude schopna točit „volantem“ bude se učit. Výrobce je firma ACME. Auto ve skutečnosti vypadá ještě větší než na obrázcích.
Zatím střídám LiPo 2S a 3S, které mám z letadla. Na chladiči reglu je větrák na 5V, takže jsem musel přidat součástku – regulátor na 6V – za pár korun, abych mohl jezdit na 3S. Na LiPo 3S se větrák moc hřál –což by bylo trochu kontraproduktivní, ale dle diskuze na HC, dost lidí jezdí 3S s 5V větrákem a šlape jim to prý v pohodě. S LiPo 3S to je už dost ostrý auto a musím jemně pracovat s „plynem“. Myslím, že to je auto na výborný vyblbnutí, které hodně vydrží – jezdil jsem na štěrkové BMX trati (bohužel kolem není žádná off-road trasa, alespoň ne na rcmapách). Už má pár šrámů – pár odřeninek, ale s tím jsem počítal.Při delších skocích se při doskoku občas lehce kloní k prvé přední straně – budu to muset vyvážit polohou akku.
Nejotravnější je čištění po jízdě. Vyfoukat všechen písek a kamínky. Očistit od prachu, namazat co je potřeba. Nejhorří je projet kalužíí a následné jezdit v prachu,písku - no co vám budu povídat - zlatý letadla :lol:

Napsal: úte 09.08.2011 13:21
od Milan Nes
vyhozene penize

par technickych detailu ze kterejch bych hodil savli

- otevrene prevody
- ramena jak na onroad
- zataceni vyreseno jeste hur jak u TT
- plato nedomysleny pevnostne parodie na Slashe


proste vzali nejjednodussi princip podvozku (ala TT-01)
kterej na OFF vubec neni a osadili na nej kastli a kola ze slashe ...

ruce dal ...

Napsal: úte 09.08.2011 13:48
od Vigo
Milane tys ho viděl? Nepopírám, že máš celkem pravdu, ale třeba to nebude zas tak špatný... tak bez osobní zkušenosti bych byl s kritikou opatrnější. V diskusi to lidi celkem chválí.

Osobně mám velké E-Revo, ale kolega schání něco levného pro syna a tohle mě dost zaujalo. Hodily by se ovšem další praktické zkušenosti.

Napsal: úte 09.08.2011 14:01
od wisiwig
Čínská kopie Slashe za levný peníz. Za cca 3000Kč (auto, +vysílač+přijímač (3kanál z HC)

PS: vysílač a přijímač nesjou součástí.

Napsal: úte 09.08.2011 14:05
od Milan Nes
Vigo píše:Milane tys ho viděl? Nepopírám, že máš celkem pravdu, ale třeba to nebude zas tak špatný... tak bez osobní zkušenosti bych byl s kritikou opatrnější. V diskusi to lidi celkem chválí.

Osobně mám velké E-Revo, ale kolega schání něco levného pro syna a tohle mě dost zaujalo. Hodily by se ovšem další praktické zkušenosti.


na tyhle veci to nemusim videt, jinak nazivo sem videl mensi z tehle z HC a ten byl lepsi uz i od pohledu hlavne mensi a kompaktnejsi

tohle sou veci ktery sou jasne viditelny z fotky, navic ani ty poloosy mne od oka nenadchly, servisuju sousedovi podobnou cinskou prisernost a nikdy vic

pokud nechce to synovi kupovat novy tak bych vzal slashe v STOCK konfiguraci z bazace ... za 4500 se da sehnat a alespon to bude chvili jezdit :)

Napsal: úte 09.08.2011 14:09
od Milan Nes
a add komentare

neverim jim, Nakovi treba jeho negativni komentare smazali od nekolika produktu :) takze "nenapadna manipulace"

od ty doby sem opatrnejsi

Napsal: úte 09.08.2011 14:19
od wisiwig
já tady nechtěl tohle auto vyzdvihovat do nebe.Jen jsem chtěl vědět, jestli s ním někdo nejezdí třeba déle než já nebo jen také nejezdí.
V jiném vlákně se zde diskutuje o menší verzi tohoto, tak jsem založil pro tohle oddělené vlákno.

Musím říct, že auto nešetřím a zatím funguje. To mi zatím stačí. Určitě budu muset časem vyměnit nějaký ND.
Ale celkově jsem chtěl něco levnějšího a většího(ale né plastovou off-road hračku z Tesca). Počítal jsem s tím, že za tuhle cenu to nebude vytuněnej stroj na závody, ale hobby auto kvalitnější než z obchoďáku - a to myslím že je.

Rád bych někam zašel mezi autíčkáře a zkusil si to jinde.
Vím, že kdo má lepší stroj, tohle auto nebude šetřit a uvidí díky zkušenostem hlavně negativa.

Napsal: úte 09.08.2011 17:00
od jackboy
Milan Nes píše:a add komentare

neverim jim, Nakovi treba jeho negativni komentare smazali od nekolika produktu :) takze "nenapadna manipulace"

od ty doby sem opatrnejsi


to myslis cilena cenzura ,ahoj

Napsal: úte 09.08.2011 19:16
od wisiwig
o "cenzuře" na HC slyším prvně, pochopil bych spamovej filtr

Re: 1:10 Brushless 4WD Short Course Truck - z HC

Napsal: stř 10.08.2011 15:21
od Nakadah
Kdepak spamovy filtr, k par motorum sem napsal negativni hodnoceni a nasledne bylo smazano. Nebo i k servu Corona co si pamatuju, proste na HC nesmi byt nic negativniho. Za ty prachy jen sama pozitiva. K tomu autu reknu asi tolik, ze o ty tri diferencialy nezname konstrukce a odkryty primarni prevod z neznameho kovu, bych se starat nechtel. Nak

Re: 1:10 Brushless 4WD Short Course Truck - z HC

Napsal: pon 15.08.2011 0:35
od Milan Nes
a nebo ses SPAMER :-d

jako negativni komentare nechavaj asi u veci co uz stejne vyprodavaj nebo sou fakt tak shit ze se bojej ze by
se to rozkriklo :)

nebo projde jeden z deseti :-d

Re: 1:10 Brushless 4WD Short Course Truck - z HC

Napsal: ned 04.09.2011 21:18
od genius3258
nepáči sa mi keď niekto niečo hodnotí a pritom sám nevie ,že čo je to zač. Takýto názor si môže (alebo skôr by si mal nechať pre seba)
a keď niekto furt dookola opakuje ,že traxxas je lepší... Áno je ale za trojnásobnú cenu :roll:
no ktorý "tuzemský" model s brushless motorom, kovovými prevodmi,lipo batériou v stocku sa dá kúpiť za cenu pod 3500?
k tým prevodom a ozubeným kolesám : ozubené kolesá sú dostatčne dimenzované na výkon motora a vydržia toho naozaj dosť už prežili životnosť dvoch baterii mosram a bez známok opotrebenia

zatiaľ čo tá 10000x omieľaná tamiya tt01 s tým unikátnym pinionom z hliníka!! ktoré vydrží fungovať 5minút a aj to len s božou pomocou +ako bonus pri každom "vyzubení" zobere zo sebou aj spur

len tak pre zaujímavosť dáta z voltage loggera - (hk trooper)

avg current 21A
max current 94A
avg power 243,65w
max power 968,2w
čo ? dosiahne tá mabushit plechovka v tamiy taký výkon?

Re: 1:10 Brushless 4WD Short Course Truck - z HC

Napsal: ned 09.10.2011 18:15
od Nakadah
Ano traxxas je lepsi = pochopis casem. Srovnavat stejnosmerny a stridavy motor = myslenka mimo misu. Nak

Re: 1:10 Brushless 4WD Short Course Truck - z HC

Napsal: ned 09.10.2011 19:29
od arda1
Otevřené převody? Kde? Jako u motoru? Radek

Re: 1:10 Brushless 4WD Short Course Truck - z HC

Napsal: pon 10.10.2011 10:05
od Milan Nes
Jo, proste nezakrytovano nic ... navic v nevhodnem miste, neni to revo, marder, baya, kde by to ani nevadilo,
protoze by to kryla kastle, takto naopak kastle je lapac kaminku, sterku a bordelu


otazka na jake jezdeni to je ...

Nevim, doporucuju to vzit projet s nejakym kamaradem co ma slashe od traxxasu, az to tvoje prezije alespon polovinu toho co traxas, az zjistis ze ten traxas ma jiny jizdni vlastnosti

ono to je proste podvozek stylu on road (koncepce) nebo cinskej off hracek napasovana na kastli slashe, fluxe a spol proste SC

kdo to kdy jezdil tak si staci projit fotky a hned vidi, kde a jake sou , budou problemy, ano jako nahrada hracky v tescu to je dobre, bude to o neco lepsi ...

a ty udaje ... nejak nic mne z toho nezaujalo, navic teda ja srovnaval koncepci podvozku, coz je "on road tt klon ..."