Stránka 1 z 4

Reklamace Hobby King

Napsal: pon 04.07.2011 14:57
od michalodatrs
Zdravím pánové,
před časem jsem koupil v Hobbykingu 100A regl a při pokusu u naprogramování mi nejdřív odpařil konektor na baterce a reglu samotném. Při připojení menší baterie se z reglu zahulilo a odešel do věčných lovišť. A teď se dostáváme k jádru pudla. Hobbyking nereaguje ani na 3. urgenci reklamace. Prostě hraje mrtvýho brouka. Nemáte někdo zkušenost s tím, jak je donutit vyřídit reklamaci?

Díky
Michal

Napsal: pon 04.07.2011 15:02
od paf
Co ti na to napsali? Jak dloho jim to zatím trvá? Dostali vůbec ten balíček zpět?

Zkopíruj sem info z reklamace ať si udělám představu.

Napsal: pon 04.07.2011 15:08
od michalodatrs
Zatím jsem poslal jenom maila s informacema, co se stalo a co sem měl k reglu připojený. Tak, jak to na jejich stránce chtějí. Je to už měsíc.

Napsal: pon 04.07.2011 15:10
od TomasC
A zapojil si regulátor správně?? To vypadá na přepólování.

Reklamace jsem na HK vždy vyřešil velmi snadno.

Napsal: pon 04.07.2011 15:16
od michalodatrs
když mi přišel, tak měl obráceně napájený konektory, než baterky. Tak jsem se podíval na tišťák (naštěstí to šlo bez rozebírání) a přepájel jsem je tak, aby šla správně připojit baterie,...

Napsal: pon 04.07.2011 15:19
od FlyBear
To spíš vypadá, že to bylo dobře a tys to přepájel naopak... 8O

Ať tak nebo tak, vlastním zásahem do reglu jsi stejně přišel o záruku, to je ti snad jasné, ne?

Napsal: pon 04.07.2011 15:22
od Luzr
michalodatrs píše:Zatím jsem poslal jenom maila s informacema, co se stalo a co sem měl k reglu připojený. Tak, jak to na jejich stránce chtějí. Je to už měsíc.


No ja nevim, standardni postup je ziskat RMA, vec zabalit, na obalku napsat RMA a poslat do HK (tedy, aktualne do Ciny).

V popisu reklamacniho rizeni maji toto explicitne uvedeno. Tak vlastne nevim co resis...

Napsal: pon 04.07.2011 15:23
od michalodatrs
to bych neřek, že to bylo napájený správně. Protože na tišťáku je jasně vyznačený kam + a kam -. Na tomhle reglu je to dobře vidět. a je to i na tý samolepce nahoře. Jinak, pokud je to pravda,pak je to dobrej způsob, jak se zbavit vadné serie výrobku,...

Napsal: pon 04.07.2011 15:32
od paf
Přesně jak psal Luzr.

Zažádáš si o reklamaci (RMA) a vybereš zboží ke kterému se to vztahuje a popíšeš problém. Následně ti bude vygenerováno RMA ID (číslo) a adresa na balík v podobě štítku kam máš danou věc poslat. Nalepíš štítek na balík, dopíšeš číslo RMA a odešleš. Dokud jim věc nedorazí, tak s tebou nebudou nic řešit.

Napsal: pon 04.07.2011 15:36
od michalodatrs
OK. Díky.

Napsal: pon 04.07.2011 15:55
od kubadera
mám takový pocit, že kamarádovi dokonce na reklamaci věci co kupoval v číně odepsali že to má poslat do Německýho skladu. Byl to regl nebo přijímač, teď už nevím. bez vygenerování RMA nebudou reagovat

Napsal: pon 04.07.2011 16:00
od bohdan0000
Ak si im napísal, že si do toho šahal tak je to jasné,že reklamáciu neuznajú. Písali volakde na HC, že kvantum reklamácií REG majú kôli tomu, že zákazníci ich jednoducho prepólujú. Inak zažil som už čínsku dosku (nie reg) kde mali prehodené značenia +-, zneistilo ma to poriadne. No po dôkladnej prehliadke bolo aj mne jasné,že zem označujú +... Neprehodil som to a fungovalo to. Hold čínsky kopírovací inžinier to nezmákol :lol:

Napsal: pon 04.07.2011 16:05
od michalodatrs
ten regl je tady.
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... oduct=4691
A je to i na něm jasně daný,... Ale když čtu ty reviews,... Škoda, že tam před tím nebyly,...

Napsal: pon 04.07.2011 19:19
od corsair
já vím,že vyhledávaní je tady nicmoc, ale už jsem tady psal postup tkzv.polopatický,ale v kostce, bez vygenerování onoho kodu a odeslání na uvedenou adresu,prostě nečekej,že s tebou budou komunikovat, ......a já se ani nedivím,při počtu jejich zákazníků

Napsal: ned 10.07.2011 9:51
od winter
Zdravím chlapi,

možná jsem slepej, ale nemužu najít žádnou mailovou adresu na stánkách HC. Mužete mě jí prosím vás někdo napsat. Mám 14 dní objednaný baterky a ještě je neposlali, tak je potřebuju trochu popostrčit. Nevím když to odešlu na adresu kde mě potvrdili objednávku jestli se to k někomu dostane, jestli to není jen robot.
Díky ***winter***