Stránka 1 z 2

nastavenie ESC-hned na zaciatku ma motor vysoke otacky

Napsal: sob 08.01.2011 8:47
od MarkAurel
Kupil som novy regulator HK-SSH50A

http://hobbyking.com/hobbyking/store/uh ... duct=10013

naletoval konektory a zapojil, no problem je ze pri plynulom pridavani plynu-throtle motor sa zacne najskor trhavo tocit a potom hned skoci do velkych otacok, cize nejde do pekne plinule.

Tu je navod na nastavenie ESC neviete mi podla tohto navodu povedat na ktore nastavenie sa zamerat?

http://www.hobbyking.com/hobbyking/foru ... _July1.pdf

Napsal: sob 08.01.2011 9:24
od jseda
A jaky motor k tomu mas pripojeny? Pripadne cim to napajis?

Napsal: sob 08.01.2011 10:15
od MarkAurel
je tam motor ESky 3800kv udajne ma 6 polov

http://www.rc711.com/shop/esky-brushles ... Path=27_39

a baterie som skusal Turnigy 2200mah 20C a Mistery 2800mah 30C

Napsal: sob 08.01.2011 10:29
od sharkcom
Dívím se, že se ještě ,,nechytnul,, nějaký elektrikář. To že to škube pří rozjezdu může být problém časování. Zkus nastavit jiný.

Napsal: sob 08.01.2011 10:43
od JirkaA
Kalibrace rozsahu plynu? Zapni regl při plynu na vysílači na maximum, jak zapípá, stáhni plyn na nulu.

Napsal: sob 08.01.2011 10:57
od MarkAurel
sharkcom: skusal som, no este poskusam

JirkaA: odskusal som, nepomohlo, tym sposobom sa vlezie do nastavenia ESC

Napsal: sob 08.01.2011 11:00
od JirkaA
MarkAurel píše:
JirkaA: odskusal som, nepomohlo, tym sposobom sa vlezie do nastavenia ESC


Tak jsi to stáhl pozdě, udělej to hned po prvním pípnutí.

Napsal: sob 08.01.2011 11:07
od MarkAurel
nepomohlo ani tak, skusam menit casovania

Napsal: sob 08.01.2011 11:08
od sharkcom
Jo, zakalibrovat se samo musí. Třeba jsi si to tím šlelovaním rozladil a pomůže to. Jak už bylo psáno, plyn nahoru, připojit baterii a po prvním pípnutí plyn dolu.

Napsal: sob 08.01.2011 11:17
od MarkAurel
option3 mam na 3pipnutia a option5 na 2pipnutia, tie poli na motori su magnety ze? neviem co mam este testnut. potvrdil som aj auto throtlr range

Napsal: sob 08.01.2011 11:20
od Kenny McCormick
Bod 5 casovanie
je defaultne nastavene na prvu moznost, daj na
druhu, 7 stupnov. Ked to bude stale robit tak na 15, ale malo by byt skor 7, to je najpouzivanejsie.
Este snad /neviem isto/ by som skusil, keby nepomohlo v bode 6 druhu moznost, defaultne nastavenu na prvu.

Napsal: sob 08.01.2011 11:21
od coro
Nepíše že by prvý zúbk kniplu točil hneď naplno, ale že motor má problém rozbehnúť sa a cuká a rozbehne sa až pri vyššom plyne.

Ja to vidím na problém s typom reglu a motora, má vysoké KV takže indukované napätie podľa ktorého regulátor sleduje v akej polohe je práve rotor, je nízke. A ten regl možno nemá dostatočne citlivý vstup.. laické vysvetlenie, ale u SS reglov boli problémy roztočiť niektoré motory a tipujem to na tento dôvod.
Zmena časovania by mohla pomôcť, ak to regl vie?

Inak bežný dôvod cukania je slabý kontakt medzi motorom a reglom.

Bolo by vhodné skúsiť iný motor, pokiaľmožno s nižším KV alebo väčší, aj keď pre daný účel v tomto modeli nebude použiteľný -len vyskúšať či regl nie je vadný.

Napsal: sob 08.01.2011 11:32
od MarkAurel
skusil som 5ku na 2 a 6ku na 2 aj na 1 a stale to iste. mam turnigy 1100kv motor len tam mam ine konektory tak nejak to snad pojde odskusat s tym turnigy motorom

Napsal: sob 08.01.2011 12:04
od Kenny McCormick
mas linearnu krivku plynu v Tx? Nastav linearne, upravis podla potrieb neskor.
nezapol si na regli governor?
skus este v bode 2 stvrtu moznost, mal by to byt soft start, na HC pisu, ze funguje.

Napsal: sob 08.01.2011 12:22
od sachssport
Když už píšete o časování motoru. K čemu je to vlastně dobré nebo co tím ovlivnim. Je to věc ned kterou jsem nikdy nepřemejšlel. Dík