Walkera Creata 400

Vrtulníky do velikosti 450
Zpráva
Autor
Megalome

Walkera Creata 400

#1 Příspěvek od Megalome »

Ahoj Lidičky mám velkou prosbu.....
Koupil jsem si Helinu a jelikož jsem úplný začátečník a v balení bohužel nebyl český návod potřeboval bych poradit ohledně ovládání mého stroje popřípadě jestli někdo máte český manuál k vysílačce WK-2807 PRO a k Heli Walkera Creata 400 byl bych opravdu moc vděčný.
Popřípadě jestli by si někdo chtěl vydělat nějakou tu korunu za výuku....722/237 765
Jo a ještě jeden dotaz nevíte náhodou se kterým simulátorem je kompatibilní
WK-2801 PRO...???
Předem děkuji všem co mi alespoň trošičku pomohou....
Aktualně.: RC VRTULNÍKY
petrpetr
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od petrpetr »

V případě, že si to koupil v ČR a nedostal si český návod tak to jdi vrátit.
Peníze co dostaneš vem a jdi si koupit vrtulník!
T-Rex500HK-Rex 250T-Rex 600Minititan 325SERaptor 30V2DX7
Mikelo

#3 Příspěvek od Mikelo »

Nemůžu než souhlasit. Ono se opravdu nedá nic lepšího udělat, než se tohohle krámu zbavit bez ohledu na návod. A nejednu Walkeru jsem v prackách měl, aby bylo jasno.
Nejde o to, že by to nešlo přesvědčit k letu, ale o to, že se to naprosto jednoznačně a nevyvratitelně nevyplatí!
arda1
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od arda1 »

Je to asi jako se vším - bohužel - ale vždy člověk nemá hnedle peníze na něco TOP - a tak musí začít od píky a prokousat se dál. Takže myslím že bychom měli poradit jak to zprovoznit ne? :wink:
raging

Re: Walkera Creata 400

#5 Příspěvek od raging »

Megalome píše:Ahoj Lidičky mám velkou prosbu.....
Koupil jsem si Helinu a jelikož jsem úplný začátečník a v balení bohužel nebyl český návod potřeboval bych poradit ohledně ovládání mého stroje popřípadě jestli někdo máte český manuál k vysílačce WK-2807 PRO a k Heli <a> WALKERA</a> Creata 400 byl bych opravdu moc vděčný.
Popřípadě jestli by si někdo chtěl vydělat nějakou tu korunu za výuku....722/237 765