Volitation 9053
Napsal: úte 08.06.2010 16:57
Přišla mi nabídka na tento inovovaný model za 1700kč,
nemá s tímto "upgradovaným" modelem někdo zkušenosti?
Přehled úprav:
* inovovaný balancér (vahadlo) - zákazníci si často stěžovali na jeho křehkost, což bylo kompletně eliminováno díky použití pružnější slititny, vahadlo je nyní tak odolné, že ho můžete ohnout do pravého úhlu a bez problému vrátit zpět!
* kvalitnější akumulátor - ačkoliv kapacita akumulátoru zůstala stejné (1300mAh), nyní je vyroben z mnohem kvalitnějších článků, což zajišťuje jednak mnohem delší životnost (přes 1000 cyklů), tak pŕedevším zhruba o 50% delší dobu letu, akumulátor byl také už z výroby posunut o pár milimetrů vpřed, což zajišťuje bezproblémový let vpřed i v mírném větru
* výkonější zadní motorek - dle názorů našich zákazníků byl původní moterek poddimenzovaný, proto jsme ho nechali nahradit výkonějším, vrtulník je nyní tedy mnohem obratnějšá a celkově agilnější
* zcela přepracovaná řídící jednotka - asi nejdůležitější změna, vrtulník se tak stal ještě stabilnější a zároveň mrštnější, jednotka je nyní dimenzována pro ještě vyžší zátěž, vrtulník je tak nyní ještě výkonější a zároveň úspornější k akumulátoru
* pružnější lyžiny - přistávací lyžiny jsou nyní tak pružné, že je snad nezlomíte, ani kdyby jste se sebevíce snažili
* výkonější rc souprava (vysílačka) - dosah i přesnost byly značně vylepšeny
PS. Jeden Volitation mám ve sbírce v jednorotorovém provedení , zadní rotor na levé straně. Vypadá monumentálně, nezasvědcení se ptají kde se leje benzín.
nemá s tímto "upgradovaným" modelem někdo zkušenosti?
Přehled úprav:
* inovovaný balancér (vahadlo) - zákazníci si často stěžovali na jeho křehkost, což bylo kompletně eliminováno díky použití pružnější slititny, vahadlo je nyní tak odolné, že ho můžete ohnout do pravého úhlu a bez problému vrátit zpět!
* kvalitnější akumulátor - ačkoliv kapacita akumulátoru zůstala stejné (1300mAh), nyní je vyroben z mnohem kvalitnějších článků, což zajišťuje jednak mnohem delší životnost (přes 1000 cyklů), tak pŕedevším zhruba o 50% delší dobu letu, akumulátor byl také už z výroby posunut o pár milimetrů vpřed, což zajišťuje bezproblémový let vpřed i v mírném větru
* výkonější zadní motorek - dle názorů našich zákazníků byl původní moterek poddimenzovaný, proto jsme ho nechali nahradit výkonějším, vrtulník je nyní tedy mnohem obratnějšá a celkově agilnější
* zcela přepracovaná řídící jednotka - asi nejdůležitější změna, vrtulník se tak stal ještě stabilnější a zároveň mrštnější, jednotka je nyní dimenzována pro ještě vyžší zátěž, vrtulník je tak nyní ještě výkonější a zároveň úspornější k akumulátoru
* pružnější lyžiny - přistávací lyžiny jsou nyní tak pružné, že je snad nezlomíte, ani kdyby jste se sebevíce snažili
* výkonější rc souprava (vysílačka) - dosah i přesnost byly značně vylepšeny
PS. Jeden Volitation mám ve sbírce v jednorotorovém provedení , zadní rotor na levé straně. Vypadá monumentálně, nezasvědcení se ptají kde se leje benzín.