Walkera 4#6 nebo něco jiného?

Začínáte nebo chcete začít s letadlem.
Odpovědět
Zpráva
Autor
Gartik

Walkera 4#6 nebo něco jiného?

#1 Příspěvek od Gartik »

Zdravím profíky ;)

tak jsem další zmatený začátečník co by rád do RC Vrtulníků proniknul..
Za sebou mám nějaký levný dvourotor a simulátor. Nyní bych chtěl jednorotor aby se s ním dalo jak doma tak trošku i venku za pěkného počasí.

Bohužel vím, že vrtulníky jsou drahé a já mám k dispozici tak 4000,-
Spousta z Vás by mi určitě radila, šetři.. kup pořádný ovladač a simulator..
Chápu a věřím, že by to bylo lepší ale já prostě chci koupit a lítat již teď, abych zjistil jestli mě to bude i po roce bavit.. pak koupím něco "echt" :)

Mám vyhlédlou Walkera 4#6 hlavně kvůli ceně a pevnosti dílů.. vím že je tady spousta odpůrců walkery, jaký by jste mi teda v této cenové kategorii doporučili? Myslím, že tento vrtulník umí naučit na větší a lepší vrtulníky..

Děkuji za každou pomoc..
Měj te se ;)
off
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od off »

Jukni do archivu je tu na tohle téma asi 1000 vláken. W 4-9 je pro hodně zkušené. 4000 jsou na seriózní vrtulníkování málo z jakéhokoliv pohledu.

Jestli je to opravdu strop, začni Blade mSR a lítej a lítej. To se nikdy neztratí.

Jestli není, začni Blade mSR, lítej a lítej a mezi tím došetři na vrtulník + rádio + 100% rezerva na provoz a pak se uvidí co dál.
zdzd

#3 Příspěvek od zdzd »

Doporučuji si pročíst toto vlákno:
http://www.rcmania.cz/modules.php?name= ... ic&t=25835
Gartik

#4 Příspěvek od Gartik »

ano ano ano.. vím že 4K je málo.. určitě to strop pro tuto chvíli je.. bohužel

Máte teda ještě nějaký tip za tyto peníze? Když porovnávám Blade mSR a walker 4#6 tak mi příjde walker lepší..

Díky za pomoc..
off
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od off »

Gartik píše:Máte teda ještě nějaký tip za tyto peníze? Když porovnávám Blade mSR a walker 4#6 tak mi příjde walker lepší..