Turnigy 3639-1100
Napsal: úte 02.03.2010 18:08
Pro příznivce calců předkládám měření tohoto motoru (TGY 3639-1100).
Měřeno s reglem HW Pentium 40A (timing high) a aku 4S LiFe. Trámec 40mm. Listy China Cam a Ae. Cam.
I0 - 11652ot/min - 12,84V - 2,39A
Ch. C. 9/5
10474ot/min - 12,39V - 15,4A
Ch. C. 10/6
9834ot/min - 11,95V - 20,36A
Ae. C. 11/8
8698ot/min - 11.27V - 31,19A - Dle DC 8676ot/min - 11,27V - 31,8A
Ch. C. 12/7
8052ot/min - 10,88V - 37,73A
Ae. C. 13/11
6737ot/min - 10,12V - 51,48A - Dle DC 6813ot/min - 10,12V - 49,8A
Mechanické provedení motoru je klasicky čínské. To znamená že rotor vůči hřídeli opět hází. Na to že se jedná o kratší motor, tak celkem dost. Na chodu motoru se to díky bohu moc neprojevilo. Určitě na tom má zásluhu hřídel 5mm a kV, které je ve skutečnosti cca 900!
Při montáži motoru se jaksi zapomělo na červík rotoru. Sice tam moc platnej asi neni (hřídel je celkem brutálně zalisována v rotoru), ale jako sichr sem ho tam dal.
Celkově je motor takovej celej "upatlanej". Jakoby už někde létal
. Vinutí motoru bylo opět povolené. Je tedy dobré strhnout origo smršťovačku, zatáhnout za "dráty" a opět zasmrštit. Zadní ložisko je zdvojené.
Nějaké foto:
utažené vinutí ("kabely" byly původně stejně dlouhé)
rotor (jeden magnet lehce odštípnutý)
zadní čelo s novým červíkem
motor po "repasi"
Tak a teď nějak zhodnotit jeho elektrické parametry.
Na tento motor by se hodilo pořekadlo "navrch fuj, uvnitř huj".
Tenhle motůrek je výkonově srovnatelnej třeba s Axi 2826/10!
Z vlastní stáje je to velmi zdatný soupeř motoru TGY SK 3542-1000. Ale s o 100kV nižším! Rovněž je výhoda hřídele 5mm oproti hřídeli 4mm motoru SK 3542.
Je to solidní motor v kombinaci s aku 3S Li-Pol a reglem 40A. Pro větroně bude asi vhodná vrtule Ae. 12/8 až 13/8. Pro klasické akro APC 12/8 E. Pro 3D APC 13/6,5 E s reglem pro odběry <50A.
Než sem přepisovat hodnoty eff, tak raději uvedu rovnou graf při 11V:
Za cca 22$ velmi solidní motor (elektricky). Škoda že číňan neumí vyrobit (nalisovat) rotor na hřídel tak, aby neházel. Tady je asi největší slabina čínských motorů. Až se to naučí, tak to bude supr
.
Takže za ty prachy dobrý!
Měřeno s reglem HW Pentium 40A (timing high) a aku 4S LiFe. Trámec 40mm. Listy China Cam a Ae. Cam.
I0 - 11652ot/min - 12,84V - 2,39A
Ch. C. 9/5
10474ot/min - 12,39V - 15,4A
Ch. C. 10/6
9834ot/min - 11,95V - 20,36A
Ae. C. 11/8
8698ot/min - 11.27V - 31,19A - Dle DC 8676ot/min - 11,27V - 31,8A
Ch. C. 12/7
8052ot/min - 10,88V - 37,73A
Ae. C. 13/11
6737ot/min - 10,12V - 51,48A - Dle DC 6813ot/min - 10,12V - 49,8A
Mechanické provedení motoru je klasicky čínské. To znamená že rotor vůči hřídeli opět hází. Na to že se jedná o kratší motor, tak celkem dost. Na chodu motoru se to díky bohu moc neprojevilo. Určitě na tom má zásluhu hřídel 5mm a kV, které je ve skutečnosti cca 900!
Při montáži motoru se jaksi zapomělo na červík rotoru. Sice tam moc platnej asi neni (hřídel je celkem brutálně zalisována v rotoru), ale jako sichr sem ho tam dal.
Celkově je motor takovej celej "upatlanej". Jakoby už někde létal
Nějaké foto:
utažené vinutí ("kabely" byly původně stejně dlouhé)
rotor (jeden magnet lehce odštípnutý)
zadní čelo s novým červíkem
motor po "repasi"
Tak a teď nějak zhodnotit jeho elektrické parametry.
Na tento motor by se hodilo pořekadlo "navrch fuj, uvnitř huj".
Tenhle motůrek je výkonově srovnatelnej třeba s Axi 2826/10!
Z vlastní stáje je to velmi zdatný soupeř motoru TGY SK 3542-1000. Ale s o 100kV nižším! Rovněž je výhoda hřídele 5mm oproti hřídeli 4mm motoru SK 3542.
Je to solidní motor v kombinaci s aku 3S Li-Pol a reglem 40A. Pro větroně bude asi vhodná vrtule Ae. 12/8 až 13/8. Pro klasické akro APC 12/8 E. Pro 3D APC 13/6,5 E s reglem pro odběry <50A.
Než sem přepisovat hodnoty eff, tak raději uvedu rovnou graf při 11V:
Za cca 22$ velmi solidní motor (elektricky). Škoda že číňan neumí vyrobit (nalisovat) rotor na hřídel tak, aby neházel. Tady je asi největší slabina čínských motorů. Až se to naučí, tak to bude supr
Takže za ty prachy dobrý!