Stránka 1 z 6

Jak mě oblafnul jeden obchodník

Napsal: ned 01.11.2009 10:42
od michalval
Použil bych v názvu ještě jiné slovo, ale na fóru se nemá mluvit sprostě. Po dvacátémpátém nesplněném slibu z obchodu www.hobbyarena.cz , konkrétně od Petra Homolky dávám do placu moji špatnou zkušenost s tímhle obchodem a tímhle člověkem.
V březnu jsem si objednal u Hobbyareny karbonového Protose s motorem, reglem a listy. Dorazil mi 5 týdnů po potvrzeném termínu s tím, že na moje dotazy, kdy že už Protos dorazí mi p. Homolka odpovídal, že už to bude, už to bude, jednou se zdržel kamion v zácpě na Breneru, pak zase zboží zůstalo na celnici (v EU :lol: ). Pak ho už prý obdrželi a přeposlali ke mě, ale nějak ke mě nemohl 10 dnů dorazit s tím, že se asi ztratil a oni ho hledají na poště. Když konečně dorazil, tak na balíku bylo datum podání i vystavení faktury předešlý den :roll:
V červenci jsem stavěl Protose a po zapojení elektroniky se mi prošlusnul BEC u regulátoru MSH 80A. Pustil 20 V do elektroniky a zničil mi serva (přijímač a gyro snad funguje). Reklamoval jsem, odeslal s dopisem prodejci a čekal. Po 2 týdnech proseb, že chápu, že mají na reklamaci 30 dnů, ale že bych rád v létě lítal, mi bylo řečeno, že se to zdá výrobci sice divné (jak jinak), ale že mi dodají nový regl. Škody na elektronice jsem neuplatňoval. Po dalších týdnech čekání (nedočkání) jsem si koupil jiný regulátor,abych mohl konečně lítat. Další týdny jsem Petru Homolkovi volal minimálně jednou týdně a dozvěděl se,že už to bude,že to připravují, a jiné. Požádal jsem,jestli by mohl místo reglu poslat peníze,protože už jsem si koupil jiný regl. Řekl, že ano,ale že by to bylo pouze 1.000,-Kč. To jsem zase odmítl já a požádal ať tedy pošle regl, že si ho nechám a nebo někomu prodám (nový samostatný stojí 3.000,-), s tím, že ho prodám za 1.500,- a budou 2 spokojení. Před měsícem jsem byl požádán o adresu, na kterou mi pošlou regl a od té doby zase čekám.
Po 4 měsících nemám ani vadný regl, ani nový regl, ani peníze. Kdybych čekal na sliby pana Homolky, tak bych s Protosem ani nevzítl.
Ten člověk je zřejmě patologický lhář nebo extrémní sklerotik a nebo to považuje za nedílnou součást obchodu. Já ovšem ne, takže tu věc předávám ČOIce a v nejhorším si pro ten regl dojedu.

Napsal: ned 01.11.2009 11:01
od MichoCZ
Soucítím s tebou. Tohle je typický případ pro ČOI. Nedovedu si představit, jak může takový prodejce existovat. Btw zajímali by mě zkušenosti i dalších zákazníků.

Napsal: ned 01.11.2009 11:01
od XB8R
ČOIce bych to taky určitě dal. Je dobré, že jsi tady popsal tvou zkušenost s uvedeným obchodem, alespoň se ostatní modeláři dozví to, kde nemají nakupovat. "Pan obchodník" se pak snad nad sebou zamyslí.

Re: Jak mě oblafla Hobbyarena.cz a Petr Homolka

Napsal: ned 01.11.2009 11:02
od kamil.honda77
michalval píše:Použil bych v názvu ještě jiné slovo, ale na fóru se nemá mluvit sprostě. Po dvacátémpátém nesplněném slibu z obchodu www.hobbyarena.cz , konkrétně od Petra Homolky dávám do placu moji špatnou zkušenost s tímhle obchodem a tímhle člověkem.
V březnu jsem si objednal u Hobbyareny karbonového Protose s motorem, reglem a listy. Dorazil mi 5 týdnů po potvrzeném termínu s tím, že na moje dotazy, kdy že už Protos dorazí mi p. Homolka odpovídal, že už to bude, už to bude, jednou se zdržel kamion v zácpě na Breneru, pak zase zboží zůstalo na celnici (v EU :lol: ). Pak ho už prý obdrželi a přeposlali ke mě, ale nějak ke mě nemohl 10 dnů dorazit s tím, že se asi ztratil a oni ho hledají na poště. Když konečně dorazil, tak na balíku bylo datum podání i vystavení faktury předešlý den :roll:
V červenci jsem stavěl Protose a po zapojení elektroniky se mi prošlusnul BEC u regulátoru MSH 80A. Pustil 20 V do elektroniky a zničil mi serva (přijímač a gyro snad funguje). Reklamoval jsem, odeslal s dopisem prodejci a čekal. Po 2 týdnech proseb, že chápu, že mají na reklamaci 30 dnů, ale že bych rád v létě lítal, mi bylo řečeno, že se to zdá výrobci sice divné (jak jinak), ale že mi dodají nový regl. Škody na elektronice jsem neuplatňoval. Po dalších týdnech čekání (nedočkání) jsem si koupil jiný regulátor,abych mohl konečně lítat. Další týdny jsem Petru Homolkovi volal minimálně jednou týdně a dozvěděl se,že už to bude,že to připravují, a jiné. Požádal jsem,jestli by mohl místo reglu poslat peníze,protože už jsem si koupil jiný regl. Řekl, že ano,ale že by to bylo pouze 1.000,-Kč. To jsem zase odmítl já a požádal ať tedy pošle regl, že si ho nechám a nebo někomu prodám (nový samostatný stojí 3.000,-), s tím, že ho prodám za 1.500,- a budou 2 spokojení. Před měsícem jsem byl požádán o adresu, na kterou mi pošlou regl a od té doby zase čekám.
Po 4 měsících nemám ani vadný regl, ani nový regl, ani peníze. Kdybych čekal na sliby pana Homolky, tak bych s Protosem ani nevzítl.
Ten člověk je zřejmě patologický lhář nebo extrémní sklerotik a nebo to považuje za nedílnou součást obchodu. Já ovšem ne, takže tu věc předávám ČOIce a v nejhorším si pro ten regl dojedu.


to je hrůza jsem take obchodník prodávám motoobleceni ale toto teda je katastrofa takové jednání, ještě k tomu v této době nechapu jeho chování.ale samozdřejmě ja to nezažil a hodnotit toho prodejce nemohu,ale pokud to tak je tak jednání je hrozné

Re: Jak mě oblafla Hobbyarena.cz a Petr Homolka

Napsal: ned 01.11.2009 11:17
od michalval
kamil.honda77 píše:to je hrůza jsem take obchodník prodávám motoobleceni ale toto teda je katastrofa takové jednání, ještě k tomu v této době nechapu jeho chování.ale samozdřejmě ja to nezažil a hodnotit toho prodejce nemohu,ale pokud to tak je tak jednání je hrozné

Fakt je mi pan Homolka ukradenej,neznám ho a pokud nepojedu pro ten regl osobně,tak ho ani nikdy neuvidím. Udělal jsem jen chybu,že jsem u nich nakoupil - na docela důvěryhodně působících stránkách - a že jsem věřil tomu,co mi říká a píše.
Taky se živím "na svoje triko" a nemuímsi představit, že bych takhle tahal za fusekli svoje zákazníky - každého z nich asi jenom jednou.

Napsal: ned 01.11.2009 11:18
od Abu
Jen pro info, pan Homolka vystupuje zde i na foru Mojehobby pod nickem "Petrbike".

Napsal: ned 01.11.2009 11:24
od feek
Obrať se na linku pro ochranu spotřebitelů. Oni ti poradí co a jak a hlavně poradí dobře. Mně kdysi hodně pomohli po nákupu pračky. Nic jí nebylo, jen neměla ty funkce které jsme chtěli ačkoliv prodejce říkal že je má. Po 14 dnech jsme se obrátili na uvedenou linku a najednou to šlo:)

Napsal: ned 01.11.2009 11:31
od XB8R
Abu píše:Jen pro info, pan Homolka vystupuje zde i na foru Mojehobby pod nickem "Petrbike".
Nic nebrání tomu, aby uživatel michalval napsal svojí zkušenost s Hobbyarénou do diskuze na mojehobby.

Napsal: ned 01.11.2009 11:33
od Tomosiko
Tak ja mam s něma dobré zkušenosti. Koupil jsem u nich serva. Dorazily během týdne(v pondeli objednal v patek přišly) a v pořádku.

Napsal: ned 01.11.2009 11:44
od michalval
Abu píše:Jen pro info, pan Homolka vystupuje zde i na foru Mojehobby pod nickem "Petrbike".

Díky za info.

Napsal: ned 01.11.2009 11:49
od michalval
XB8R píše:
Abu píše:Jen pro info, pan Homolka vystupuje zde i na foru Mojehobby pod nickem "Petrbike".
Nic nebrání tomu, aby uživatel michalval napsal svojí zkušenost s Hobbyarénou do diskuze na mojehobby.

jj. hodil jsem to i na mojehobby.

Napsal: ned 01.11.2009 11:54
od steno1883
Každopádně si Hobbyarénu mažu ze seznamu v PC. :?

Napsal: ned 01.11.2009 11:57
od trey
Tomosiko píše:Tak ja mam s něma dobré zkušenosti. Koupil jsem u nich serva. Dorazily během týdne(v pondeli objednal v patek přišly) a v pořádku.


Trošku doba ne ? Jako je to pět dní, ale at sem objednával odkudlovi tak do dvou dnů to bylo vždycky u mně :wink:

Napsal: ned 01.11.2009 12:19
od Tomosiko
trey píše:
Tomosiko píše:Tak ja mam s něma dobré zkušenosti. Koupil jsem u nich serva. Dorazily během týdne(v pondeli objednal v patek přišly) a v pořádku.


Trošku doba ne ? Jako je to pět dní, ale at sem objednával odkudlovi tak do dvou dnů to bylo vždycky u mně :wink:



Na stranakach psali, že je nemají skladem a za 5 dni doma. Až sem se divil.

Napsal: ned 01.11.2009 12:28
od rampa_mckvak
A co ten Vladimír Guhl. Ten v tom nemá prsty?
Nebo neví co jeho podřízení dělají?

HOBBYARÉNA
Vladimír Guhl
IČ: 60131462
DIČ: 6706220092
Kontakt na obchodní oddělení:

Petr Homolka
tel: +420 606 742792
obchod@hobbyarena.cz

Karel Svoboda
tel: +420 602 883656

Korespondence:
Petr Homolka - HOBBYARENA
Tržiště 238
582 22 Přibyslav