Stránka 7 z 7
Napsal: sob 11.06.2011 11:05
od DAF
Samozřejmě je to věc názoru. Kolega měl Medvěda, přesný typ nevím, a chrochtal, že do něj akorát leje palivo a nechá v intervalech prohlédnout. Ale zase na druhou stranu, když člověk vezme pořizovací cenu Medvěda, Bramboráka, nebo Audiny, tak než padne na přijatelnou pořizovací cenu pro mnoho z nás, je to olétaná plechovka. Toho bych se bál. Jiný kolega takhle koupil nejdřív Audi Quattro, později BMW 530. Cpal do toho prachy horem dolem. Sice si vozil zadek v káře, ale zase si nebyl jistý, jestli vyjede a když, tak jestli dojede. Pořád s tím něco měl. Oba vozy byly v době koupě 15 let staré, najeto dost přes 200 tis. Hodně záleží na předchozím majiteli, jak se o to staral. Koupíš něco z těchto značek a koupíš dobře, koupíš to samé od jiného majitele a budeš si rvát vlasy. O ceně dílů ani nehovoře. Tím tě nechci nijak odrazovat.
Napsal: sob 11.06.2011 11:17
od Bumpy_SK
ja viem zas tak, ze napr. 2.0tdi sa kazili ako na beziacom pase
fordy mali fajn stare disle (tdi) tieto nove tdci s uzasnou spotrebou vraj za vela nestoja

Napsal: sob 11.06.2011 13:34
od AR1
To je jen JPP.
Fordy TDi neměli.
Napsal: sob 11.06.2011 13:59
od PEO
AR1 píše:To je jen JPP.
Fordy TDi neměli.
TDDi-staré Fordy,bez Commoin Railu,asi do roku 2000,pak TDCi-Commoin Rail

Napsal: sob 11.06.2011 14:02
od paicreat
Preto chcem 1.9 to je asi najlepší motor aký A4 môže byť čo sa týka spolahlivosti už len našetriť 1000 eur na nové predné nápravy nájsť nejakú v peknom stave a som za vodou

mám dvoch známych velmi dobrých známych ktorý majú malý autoservis každý svoj tí mi určite poradia pri výbere prípadne mi niečo dovlečú z Nemecka. A to Mondeo

moc ma neoslovilo...
Napsal: sob 11.06.2011 14:18
od Pepe_Lopez
AR1 píše:To je jen JPP.
Fordy TDi neměli.
Fordy měli pokud vím: (roky se mohou překrejvat,jak se překrejvala výroba)
Do 1999 Mk I. - TD - 65 kW - komůrkovej diesel, stejnej Mondeo a Escort
1999 - 2000 Mk II. - TcDi - 66kW - komůrkovej diesel, snížili zdvih a zvětšili vrtnání, pro Mondeo, označení motoru pořád Endura DE, reálná spotřeba 7,5l/100km, na couračky klidně 8,5l - mám to doma už roku 2004, vyroben 3 měsíce před ukončením výroby v r.2000, garážovaný, 175t km na tachu a totálně sežraný lemy zadních blatníků.
2000-2002 Mk III. TDDi - vstřikování vynález od Forda, stojí za ...., natakuješ blbou naftu a je po vstřikách, oprava až 70k (origo u Forda)
2002 - > TDCi MK IV. a dál - Common Rail
Forda dnes brát jen od MK IV vejš s TDCi motorem.
Napsal: sob 11.06.2011 21:29
od AR1
Jj, proto jsem psal, že Ford TDi neměl.
Napsal: úte 28.06.2011 12:28
od martin_b
Neda mi to se nevmisit do diskuze
Kamarad automechanik se chytal za hlavu, kdyz jsem mu pred 5ti lety oznamil, ze chci koupit Citroen XM 2,1TD Break. Ze pry to mi spravovat nebude. A taky nemusel. Kdybych ho v zime nevzal pres boudu jezdil dodnes. Tak jsem koupil jine za 12tis, takovej srot v plne palbe a zase uz 2roky leju jen naftu. Pravda, mel jsem zavadu - neslo nastartovat, motor chcipal. Praskla hadicka (r.v.93)
Kdyz jsem kamaradovi vloni oznamil, ze jako druhe auto do rodiny chci poridit Chrysler Grand Voyager 2,5CRD, rekl mi, ze jsem se doopravdy uz zblaznil. Mel pravdu, letos auto prestalo jet. Motor chcipal. Ve znackovem servisu diagnostika nahlasila zavadu na CommonRailu a kdyz to vymenili, zjistili, ze to bylo cidlo na klikove hrideli. Oprava vcetne cidla 4 tisice CZK.
Takze zaverem, i auto s nedobrou povesti muze dobre slouzit.
A v mem pripade mam jeste ke vsemu prostoru ve vozidlech hafo

Napsal: úte 28.06.2011 17:24
od Bumpy_SK
no, povedal by som, ze stare francuze sa daju - tak ako stare volkswageny a skodovky su fajn auta