Stránka 7 z 12
Napsal: stř 03.08.2011 8:29
od pkotatko
Už jsem to psal několikrát, pohyb ocasu nahoru a dolu je známka problému na hl. rotoru a ne v gyru. Malé otáčky, něco nechodí volně v systému přepákování atd. I když malé otáčky se mi na pádlovce vždycky začaly projevovat nejdřím kmitáním přes křidélka. Kmitání přes výškovku byl vždy problém v přepákování. Vůle, někde něco šlo ztěžka, někde něco ohnutého.
Re: assan
Napsal: stř 03.08.2011 9:11
od zaec
Screwball671 píše:bflame píše:...
V manuálu je, že toto gyro má pracovat pouze s digitálním servem, pročti si to.
Na HC v diskuzi píšou, že nejnovější verze prý umí i analogová serva ....
Napsal: stř 03.08.2011 11:34
od bflame
Strasne dik za odpoved boli to tie otacky na rotore vo vysielacke som mal krivku 20-40-60-80 a dal som 25-50-75-100 a vsetko fachci tak isto som mal aj iddle1 moc male otacky dik vsetkym za radu.
Re: cc
Napsal: čtv 04.08.2011 9:58
od rarko
bflame píše:Dik za odpovede
Viem ze je v manuale len z dig. servom ale na to cakam a zatial facha aj analog ☺
A tymi otackami to vyskusam lebo je mozne ze je to tak bolo to ku koncu baterky, potom dam vediet.
Bacha na to mozes kvoli tomu rozbit vrtulnik - skusal som to - chvilu to fungovalo, ale raz mi to seklo servom a uz som s nim nepohol. Po nahodeni dig. vsetko v pohode.
Napsal: čtv 04.08.2011 10:06
od 00Ja
bflame píše:Strasne dik za odpoved boli to tie otacky na rotore vo vysielacke som mal krivku 20-40-60-80 a dal som 25-50-75-100 a vsetko fachci tak isto som mal aj iddle1 moc male otacky dik vsetkym za radu.
Ta krivka je divna, ale kdyz se ti s tim lita dobre, nechej to tak. Uvadis 4 body. Pouzivas 4-bodovou krivku nebo je prvni bod 0?
Osobne nemam vypinani kniplem rad, ale pokud je na to nekdo zvyklej, nevadi to.
I tak bych si predstavoval krivku nastavenou asi takhle:
0(70)-70-75-85-100 (pro peti bodovou krivku)
nebo
70(0)-75-85-100 (pro tu tvou ctyr bodovou).
Proste ten pokles otacek v dolnich polohach kniplu je strasnej

Napsal: čtv 04.08.2011 12:51
od bflame
rarko servo je na ceste takze pojde digital a 00ja sorry na tu "0" som zabudol :/ mam 5 bodovu krivku (DX6i) a 0-25-50-75-100 pouzivam na rozbeh lebo mam soft start ale aj tak sklbne vrtasom.
Potom prepnem na 90-80-75-80-90
A chcem sa ta spytat v com je lepsia ta 70-70-75-85-100
Dakujem
Napsal: čtv 04.08.2011 13:12
od 00Ja
Aha, tak pokud mas jeden rezim jen na rozbeh, tak je to OK.
Ta cisla jsem jen strelil od boku, slo mi o to ukazat, aby tak strme neklesal plyn pod pod pulkou drahy kniplu. Tvych 90-80-75-80-90 je naprosto v poradku.
Ja sice nemam rad krivky, litam governor, ale to sem uz nepatri
Zrovna tak nemam rad regly, ktery neumej soft start, ale to by se nam debata zvrhla uplne jinam

Napsal: čtv 04.08.2011 23:19
od shake13
bflame píše:A chcem sa ta spytat v com je lepsia ta 70-70-75-85-100
Dakujem
Pokial pouzivas paku plynu na start, tak ta krivka musi byt 0-70-75-85-100. V tvojom pripade by si pouzil krivku 0-70-75-80-90. A dobra je nato, ze s nou mozes zavisiet, popripade poletovat, a ze ked prepnes na idle, tak mas zhodne otacky pri prepnuti s idle. A ak mas aj kolektiv nastaveny v idle rovnako ako v normale(za stredom polohy kniplu), tak pri prepinani normal - idle sa vrtas ani nehne, lebo ma v bode visu zhodne otacky aj kolektiv.
Napsal: pát 05.08.2011 8:31
od svitek
Gyro mě přišlo minulý týden a opravdu tam přibyla volba 1520/70-5x blikne červená dioda.Na tuto volbu je gyro defaultně nastaveno.
Re: ASSAN GA250 MEMS GYRO
Napsal: stř 24.08.2011 22:13
od if1
Potreboval by som poradiť.. neviem akým spôsobom som dostal gyro pri nastavovaní do stavu, že mi dvakrát rýchlo blikne.. a problém je v tom, že mi pri AVCS mode automaticky hodí servo do krajnej polohy a nedarí sa mi z toho dostať.. vNormal mode ide v pohode, ale po prepnutí do AVCS ho pomaly presúva do krajnej polohy.. Doteraz mi fungovalo bez problemov, ale potreboval som ho doštelovať...a dosiahol som tento stav. V návode je tento stav uvedený, ale ako ho odtial dostať to som tam už neobjavil, prikladám popis z návodu
Re: ASSAN GA250 MEMS GYRO
Napsal: stř 24.08.2011 23:08
od JirkaA
Vrať trim (i případný subtrim) směrovky zpátky na nulu a nech ho tak navěky

Re: ASSAN GA250 MEMS GYRO
Napsal: stř 24.08.2011 23:10
od shake13
Zniz citlivost a ono prestane. Je to bezna vlastnost gyr v AVCS mode pri nastavenej vysokej citlivosti.
Re: ASSAN GA250 MEMS GYRO
Napsal: čtv 25.08.2011 14:45
od dajik
Jde to gyro nejak znova prekalibrovat aniz bych ho musel odpojit od napajeni ? U 401 jsem to delal 3xrychle prepnout avcs/normal ale u tohoto gyra je to pro prepnuti do programovacicho modu. Nikde se to nemuzu docist. Jde mi jen o to ze nekdy nez zacnu litat a vrtulnikem hejbu , tak se to modre rozblika a pak mi pripada ze to blbe drzi. Tak odpojim napajeni , ono se to znova zkalibruje, sviti to stabilne modre a je to ok. Nebo se pletu a neni potreba aby to stabilne svitilo pred vzletem ?
Re: ASSAN GA250 MEMS GYRO
Napsal: čtv 25.08.2011 21:29
od if1
Dnes som nemal kedy to vyskúšať, bol som na cestách, ale nie som si vedomý, že by som mal trimy alebo subtrimy nejak mimo .. ale skúsim a dám vedieť, ale nehýbal som s nimi a predtým to fungovalo dobre.., ale každá rada dobrá.
Re: ASSAN GA250 MEMS GYRO
Napsal: ned 28.08.2011 11:19
od if1
Super.. tak predsa to bolo trimom... neveril som tomu, že to tak ovplyvní to gyro.. Nechcelo sa mi posúvať servo po trubke na doštelovanie nulovej polohy a dotiahol som to trimom, takže vlastná blbosť, alebo nevedomosť..!
Diky za pomoc! Už to fachčí ako má..!