Stránka 7 z 19
Napsal: stř 01.09.2010 8:04
od LV
slavoo píše:LV píše:Lipolky 5S 2500/30C 330g
20C nebude stačiť??
Počkám si až na Nano-techy sú fakt výborné odskúšané! Zatial nemajú 5S a sú fakt bezkonkurenčne najľahšie v C..
Na bežné polietanie stačiť budú. Aj z visu to v pohode odletí, ale....
Pri 20C ti viac klesne napätie pod záťažou a tým pádom budeš mať menší výkon.
Musel by si dať väčšiu kapacitu a ... zasa cesta do pekiel

Napsal: stř 01.09.2010 11:35
od slavoo
JMalik píše:V každém případě dej serva VOP i SOP do trupu. Přidělal by sis spoustu problémů. Ideální je, všechno sestrkat do těžiště !
Tak som konečne našiel jedného na fóre, ktorý to tak má:
Servo Inštalácia vpred s lanami
Ahoj,
Mark sa ma požiadal, aby som opísať servo držiak na prednej strane a výšky presnejšie, pretože má v súčasnej dobe k letu s oveľa viesť vpred.
Pre mňa to je cez servo-montáž predných tak, že môj malý 6s batérie 360 g s dostatkom priestoru pre posun vpred by mal (10 cm) a veľké pitie sa len 670 g na Holm.
Obrazy tu show inštaláciu serva a lán. Lana beží palca Page Down a využitím existujúcich kruhovými otvormi v zadnej stenou. Laná pre náveternej strane neprešiel vyššie. Jeden z nich používa malý štvorcový otvor v prepážke, ďalšie veľké otvorenie.
Inštalácia je trochu nešikovný, ale lietadlo je stále ešte agilná a problémy s rovnováhou neexistujú.

Páky
Napsal: stř 01.09.2010 11:42
od slavoo
Kde sa dajú zohnať na to páky?! Myslím jak na servo tie ramena tak na VOP a SOP..
Podvozok uhlík-laminát.
Napsal: stř 01.09.2010 13:04
od slavoo
Tak a jedeme na to..!
Dal som si vyrobiť od p. Dostála uhlíkovú verziu podvozku a už je že vraj i vyrobená podla originálu.

Takže začal som najprv šetriť na váhe originál výbave k modelu.
Musím sa dostať pod 2500g..
To sa bude
SEBART di Sebastiano Silvestri diviť !

Napsal: stř 01.09.2010 13:39
od jirkati
Napsal: stř 01.09.2010 14:02
od slavoo
Napsal: sob 04.09.2010 13:24
od jirkati
Mohl bys sem dát fotku a hmotnost toho podvozku až ti přijde?
Rozměry by měl být teda identický s tím originál kovovým?
Napsal: ned 05.09.2010 19:23
od slavoo
LV píše:No a k tým ložiskám... Vadné boli iba v jednej sérii. Staršie a najnovšie motory fachčia veeeeľmi dlho pokial nedáš ranu, alebo nevyváženú vrtuľu
Kamil píše:Kamil píše:Vonkajšie ložisko vybehlo a vnútorné sa rozsypalo a jeho vonkajšia obruč ostala v statore a nedá sa vybrať.
Zaslal: ne 05. září, 2010 Presne to isté sa mi stalo dnes s S4025. Poznám šikovného sústružníka, skúsim, či mi v tom nepomôže.
No a čo ďalej s týmito motormi...
Čo ty na to, Laco?
Napsal: stř 08.09.2010 16:52
od luckym
tie lankove nahony kormidiel musia byt?, mam nejake bovdeny 3/2 mpjet, ci je to slabe na takyto model?
Napsal: stř 08.09.2010 18:13
od LV
luckym píše:tie lankove nahony kormidiel musia byt?, mam nejake bovdeny 3/2 mpjet, ci je to slabe na takyto model?
bovdeny do akrobatu nepatria
Napsal: stř 08.09.2010 18:33
od JMalik
luckym píše:tie lankove nahony kormidiel musia byt?, mam nejake bovdeny 3/2 mpjet, ci je to slabe na takyto model?
Na bowdeny už je to moc veliké.
Sem patří táhla, nebo lanka.
Táhla by se dala použít uhlíková, pokud o tom něco víš. (ušetříš něco na hmotnosti).
Lanka na náhony je dobré použít nerezová. Bowdeny tam nedávej. Ani ty od MPJET.
Napsal: stř 08.09.2010 18:57
od slavoo
Ako si uchytil tie lanka do tých čapov na páky kormidiel ??
Napsal: stř 08.09.2010 19:16
od JMalik
Uříznul jsem M3 šroubek (cca 5mm) provrtal to 0,8mm vrtákem, vybrousil drážku pro šroubovák (mimo osu té díry, aby jsi po protažení lanka mohl otáčet šroubovákem), vyřízl závit v tom plastu.
Pak si připravíš Al. trubičky o průměru cca 3 mm, díra 1,5mm, délka 5mm.
Lanko protáhneš šroubkem, ohneš o 180 stupňů zpátky v délce cca 5mm, nasadíš trubičku a zalisuješ. (trubičky jsou vhodné z koncovek na lanka brzd biků, jen uřízneš zaslepené nedovrtané konce).
No a potom to už jenom zašroubuješ na doraz a zakápneš řídkým vteřiňákem.
Musíš si vyzkoušet to lisování, aby nalisovaný konec šel bez problémů nasunout do závitu M3.
Potom to samé už jenom v potřebném počtu zopakuješ.

Napsal: stř 08.09.2010 20:57
od LV
JMalik píše:Uříznul jsem M3 šroubek (cca 5mm) provrtal to 0,8mm vrtákem, vybrousil drážku pro šroubovák (mimo osu té díry, aby jsi po protažení lanka mohl otáčet šroubovákem), vyřízl závit v tom plastu.
Ty si pako

Napsal: stř 08.09.2010 21:44
od luckym
JMalik píše:Táhla by se dala použÃt uhlÃková, pokud o tom nÄ›co vÃÅ¡. (uÅ¡etÅ™ÃÅ¡ nÄ›co na hmotnosti).
.
uhlikove tiahla myslis namiesto ocelovych laniek tie tenké uhl. tycky napr. 1mm?
a z obidvoch stran aby boli namahane na tah ako tie lanka alebo napr. uhlikovu trubelku co ja viem fi 5 mm a namahanu tah, tlak?
Inac aku mate metodu na najdenie presnej polohy otvoru pre to lanko ked to uz je potiahnute? Viem si to nejak predstavit ako by som to robil ale to je take hejrupacke...
m.