Walkera CB180Z

Vrtulníky do velikosti 450
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
marexx
Příspěvky: 20
Registrován: ned 20.02.2011 0:00
Bydliště: Praha 4 - Pankrác

#91 Příspěvek od marexx »

já bych se taky trochu obával ,že to nebude tak horký s tím větrem kapánek to přehnal...
je to docela drahý a výsledek dokud to někdo nevyzkouší nejistý...
bohužel u tohoto vrtulníku na youtube je spousty videi, které jsou trochu zkreslené...
vrtulníky mají jiná serva atd takže tudíš nemůže vrtulník z krabice zvládnou to samé co na videích a to i po seřízení
Double Horse Hover 9100, Walkera CB180Z
jirakus
Příspěvky: 397
Registrován: stř 24.11.2010 0:00
Bydliště: Velké Meziříčí

#92 Příspěvek od jirakus »

Kamarádi,přátelé,poraďte,dnes při létání mi před koncem baterky najednou začalo cukat servo klopení vpřed,vzad,o celý výkyv,že nebýt metr nad travou skončilo by to špatně. Vzal jsem heli do ruky a položil a zase se to zbláznilo,jezdilo to samo nahoru a dolu,jako kdyby to někdo ovladal za mnou,což je vyloučeno. Nevíte čím by to mohlo být? Mám ted strach létat,to by byl pád.
T-REX450, Themik, EXCEL ,SU 31,Beagle, Acro MK2, Phoenix ,Tucano, Partenavia Olympik, Spitfire
Uživatelský avatar
MarthiR
Příspěvky: 2574
Registrován: čtv 21.04.2011 0:00
Bydliště: Jižní morava (Drnholec,S.T.Břeclav) ČR

#93 Příspěvek od MarthiR »

jj to souhlasím, našel se taky jedno video kde borec z 180 dělal nezkutečné věci, dneska idealní den na letání, dal sem jednu baterku jen tak vysení a doladení , přistanu, dám druhou baterku a lítam cumákem k sobě, a kombinuji to z levým a pravým bokem, najednou se chci otočit ocasem k sobě a hned helina začla padat na ocas a do prava, srovnám to, pohoda. Začnu dělat kolečka a nabírat rychlost a vtom z ničeho nic naklon na bok a pád z 2 metru do trávy, už to nešlo srovnat tak sem to utnul a nechal spadnout, odnesl to pouze jeden list, vymením a du znova pokoušet osud, helina ani nevybruje jen mírně táhla do předu a boku, vytrímoval a šlape jako hodinky.. takže to schrnu, příčina pádu neznáma :-( a teď babo rad proč se to stalo..

Jediné co mě napadá je to že prostě 180 není stavěna na ostrý let, pouze mirné poletáníčko. Možná by to chtělo poladit zkušením vrtulníkařem ale v okoli nikoho nemám
Minulost: T9X,Graupner MZ 24 Hoot, Futaba T10J
Součastnost : Návrat k Graupner MZ 24 Hoot
Uživatelský avatar
MarthiR
Příspěvky: 2574
Registrován: čtv 21.04.2011 0:00
Bydliště: Jižní morava (Drnholec,S.T.Břeclav) ČR

#94 Příspěvek od MarthiR »

jirakus píše:Kamarádi,přátelé,poraďte,dnes při létání mi před koncem baterky najednou začalo cukat servo klopení vpřed,vzad,o celý výkyv,že nebýt metr nad travou skončilo by to špatně. Vzal jsem heli do ruky a položil a zase se to zbláznilo,jezdilo to samo nahoru a dolu,jako kdyby to někdo ovladal za mnou,což je vyloučeno. Nevíte čím by to mohlo být? Mám ted strach létat,to by byl pád.


ouu, takže sem rád že je opraveno ale co ti to může dělat, zkus jesli není nekde neco narušeno, uvolněno na prijmači, zkontroluj kable.

Doporučuji uvést vysilač do zakladního nastavení, poprípadě vrátit na potakách do puvodních hodnot a zkoušet, dělá ti to jen na ciklice, nebo i zadní servo cuká?

Mám kamarada ca 40 km odemě, lítal z Ninja 400 a jak píšou že to není možné rušit tak lital lital a najednou se helina zbláznila a uletěla, nikdo nic nenašel takže je 100% že mu ji nekdo prostě ovládal a uletěl sní. Takže pozor na to
Minulost: T9X,Graupner MZ 24 Hoot, Futaba T10J
Součastnost : Návrat k Graupner MZ 24 Hoot
jirakus
Příspěvky: 397
Registrován: stř 24.11.2010 0:00
Bydliště: Velké Meziříčí

#95 Příspěvek od jirakus »

Tady nikdo nelítal,a cukslo mi jen jedno servo,a to byla vysílačka položená v klidu vedle.
T-REX450, Themik, EXCEL ,SU 31,Beagle, Acro MK2, Phoenix ,Tucano, Partenavia Olympik, Spitfire
Uživatelský avatar
MarthiR
Příspěvky: 2574
Registrován: čtv 21.04.2011 0:00
Bydliště: Jižní morava (Drnholec,S.T.Břeclav) ČR

#96 Příspěvek od MarthiR »

a dělá to pořád? hele třeba to bylo tím že do ESC šlo málo proudu , zkoušel si co to dělá při nabité baterce?
Minulost: T9X,Graupner MZ 24 Hoot, Futaba T10J
Součastnost : Návrat k Graupner MZ 24 Hoot
jirakus
Příspěvky: 397
Registrován: stř 24.11.2010 0:00
Bydliště: Velké Meziříčí

#97 Příspěvek od jirakus »

no při nabité to nedělá,ale jak to mám poznat že dochází štáva? Normálně to lítalo. A dřív to nikdy nedělalo.
T-REX450, Themik, EXCEL ,SU 31,Beagle, Acro MK2, Phoenix ,Tucano, Partenavia Olympik, Spitfire
Uživatelský avatar
MarthiR
Příspěvky: 2574
Registrován: čtv 21.04.2011 0:00
Bydliště: Jižní morava (Drnholec,S.T.Břeclav) ČR

#98 Příspěvek od MarthiR »

jirakus píše:no při nabité to nedělá,ale jak to mám poznat že dochází štáva? Normálně to lítalo. A dřív to nikdy nedělalo.


Jednoduchá věc, oni výrobci nedoporučuji vybíjet úplně baterku, takže já si dám na mobilu časovač 9 minut a startuji, vím že mě vydrží baterka 13 minut ale průměr 11 minut takže po 9 minutách v poklidu přistát (šetříš tím životnost baterky)

Kolikáté má tvá baterka nabití za sebou? protože pokud seš přes 300 tak se nediv že to už nemá tolik šťávy. ... ale ber to jako indicie, Kecat ti do toho nebudu :-)
Minulost: T9X,Graupner MZ 24 Hoot, Futaba T10J
Součastnost : Návrat k Graupner MZ 24 Hoot
jirakus
Příspěvky: 397
Registrován: stř 24.11.2010 0:00
Bydliště: Velké Meziříčí

#99 Příspěvek od jirakus »

Dík,snad to bude jen baterkou,ale helinu mám od února,takže kdybych létal denně,je to 90nabití a to zdaleka nemám,tipuji tak max 40. No zkusím to s tím časovačem. Dík za radu. A už jsi se s tím setkal u své heliny při větším vybití?
No ještě jedna věc,občas mi při visení jakoby cuká na strany,mírné pohyby těla,jako by zavibruje a klid,taky to dřív nedělalo,vše je utažené a zdá se že v pořádku.
T-REX450, Themik, EXCEL ,SU 31,Beagle, Acro MK2, Phoenix ,Tucano, Partenavia Olympik, Spitfire
Uživatelský avatar
MarthiR
Příspěvky: 2574
Registrován: čtv 21.04.2011 0:00
Bydliště: Jižní morava (Drnholec,S.T.Břeclav) ČR

#100 Příspěvek od MarthiR »

Boužel ne , u mě jde po vybití jako kámen dolu ale zase mám Walkeru měsíc a půl ale v čistém času mám 7h a 21 minut ve vzduchu což je cca 32 nabití ale mám 3 baterky

Jinak po tom pádu nemá heli vibrace, vem ji do ruky a postupně přidávej, jinak tech faktorů může být spousta proč ti to blbne , musíš jít systematicky a třeba na to přijdeš ...
Jinak u mé heliny po 2 pádu začínám pozorovat vůli u ocasu na zadní hřídeli konkrétně Obrázek

Takže vše omrkni, 1 pád mě stál 2080Kč, druhý pád mě stál jen jeden list a už se to projevuje na ocasu.. achjo, moje nervy

Ještě mohou být načaté ložiska na HL. hřídely, Zkus je otočit o 180° , ale pokud tam je velká vůle budeš je muset vyměnit . Jinak mě nic nenapadá.
Minulost: T9X,Graupner MZ 24 Hoot, Futaba T10J
Součastnost : Návrat k Graupner MZ 24 Hoot
Uživatelský avatar
martinesd
Příspěvky: 35
Registrován: čtv 11.11.2010 0:00

#101 Příspěvek od martinesd »

osobne som so 180Z tiez zacinal a lietam doteraz. Je to super stroj za tie prachy... vela odpusti...
ked budes ovladat vis davaj pozor na prudke otocenie chvostom o 90 stupnov pri rychlom lete. Vtedy je celkom nestabila a potrebujes minimalne 3 m vysku a 2m okolo seba ziadnu prekazku vtedy sa to da zrovnat. Bateria je po 8 minutach letu riadne tepla. Myslim si ze 180Z nieje urcena na prudke manevre a rychly let... ale aj to zvladne len obcas jej zasibe...
Uživatelský avatar
MarthiR
Příspěvky: 2574
Registrován: čtv 21.04.2011 0:00
Bydliště: Jižní morava (Drnholec,S.T.Břeclav) ČR

#102 Příspěvek od MarthiR »

jj to bude můj případ úterního pádu, budu si na to dávat pozor, prostě to chce poklidný let bez zbytečného riskování ve vysoké rychlosti , jinak sem taky moc sokojen a jak si psal, za ty prachy. Na ostrý let je potřeba už helina která je na to stavěná.

Teď si vlastně uvědomuji že to je opravdu tím že je moc vysoká rychlost , protože když ji pošleš z náklonu a otočky do předu a dáš plný vystartuje jako triskáč a pak když zabrzdíš, zhoupne se ocasem dolu a pak se stoho může stát nekontrolovatelný pád, mám to už vyzkoušené ale stím že sem měl kříž a nic se nestalo.
Minulost: T9X,Graupner MZ 24 Hoot, Futaba T10J
Součastnost : Návrat k Graupner MZ 24 Hoot
jirakus
Příspěvky: 397
Registrován: stř 24.11.2010 0:00
Bydliště: Velké Meziříčí

#103 Příspěvek od jirakus »

Hurá,závadu jsem opravil. Cukání serva a jeho výkmity za letu nezpůsobovala slabá baterie,ani regulátor,ani přijímač,ani gyro. Zjistil jsem že pokud sáhnu tlakem na servo,právě začne samo cukat. Tak jsem ho vyndal,rozebral a hle,malá destíčka se spoji se pod tlakem dotýkala kovového pláště servo motorku,čímž způsobovala zkrat. Byla tam potržená papírová izolace. Tak jsem odizoloval,složil,a celá baterie 10 min letu bez závad :D :D
T-REX450, Themik, EXCEL ,SU 31,Beagle, Acro MK2, Phoenix ,Tucano, Partenavia Olympik, Spitfire
Uživatelský avatar
MarthiR
Příspěvky: 2574
Registrován: čtv 21.04.2011 0:00
Bydliště: Jižní morava (Drnholec,S.T.Břeclav) ČR

#104 Příspěvek od MarthiR »

No supr, vidíš seš šikovný a dal si návod i pro ostatní , tohle by mě nenapadlo, určitě bych na to přišel ale zatím sem se stím nesetkal.
Nejhorší je dnes to pěkně fouká a zítra ma pršet :-( doufám ze k večeru bude bezvětří :-)

JInak sem dneska jen vysel doma v pokoji a 15 minut než došla baterka :-)
Minulost: T9X,Graupner MZ 24 Hoot, Futaba T10J
Součastnost : Návrat k Graupner MZ 24 Hoot
jirakus
Příspěvky: 397
Registrován: stř 24.11.2010 0:00
Bydliště: Velké Meziříčí

#105 Příspěvek od jirakus »

No tady taky fouká,tak jsem to vyvisel taky doma :D A jaké máš baterky? Originál,nebo nějaké jiné a za kolik jsi je koupil? Mě nabízel v Jihlavě modeláři 1300mAh naprosto stejně velká za 370,nebo 1000mAh za320. Musím taky dokoupit.
T-REX450, Themik, EXCEL ,SU 31,Beagle, Acro MK2, Phoenix ,Tucano, Partenavia Olympik, Spitfire
Odpovědět

Zpět na „Heli - do 450“