Stránka 59 z 89
Re: Blade mCPX II - tuning, upgrady
Napsal: pon 12.03.2012 22:19
od Tsisters
Jsem zvědav co řekneš na ten můj až ho vemeš do vzduchu

,já lítám pořád s prvním,sice je už trošku pomlácený,ale pády zvládá ikdyž jsem ho lehce přilepil ke kostře.Jen občas musím srovnat pomocí malých kleštiček
Ps.možná časem udělám zase nějakou změnu,ať to není pořád tak fádní

a jednostranné
Re: Blade mCPX II - tuning, upgrady
Napsal: úte 13.03.2012 7:37
od seltino
No u toho podvozku musím předělat uchycení baterky, protože já lítám ty 550tky a ty se tam nevlezou a klasické mcpx baterky už nemám ani jednu

kdybyste někdo měli zájem tak
tady je vyčištěná šablona na plastový podvozek
Re: Blade mCPX II - tuning, upgrady
Napsal: úte 13.03.2012 17:26
od Aleš Březina
Chtěl bych trochu vylepšit Blada. Jaké máte zkušenosti s díly Extreme production? Pořídit chci podvozek, a případně i kovový tuning hlavy. Nově mají i karbonový rám.
Re: Blade mCPX II - tuning, upgrady
Napsal: stř 14.03.2012 19:08
od vylizplech
http://www.rcking.eu/cs/motory-a-regula ... 3m-9t.html Pokud někdo chce objednávat pastorek na střídavý motor tak už nemusí z ciziny.
Re: Blade mCPX II - tuning, upgrady
Napsal: čtv 15.03.2012 12:41
od keras
Zdar, já se zeptám na kovové díly - cyklika, držák listů a střed - konkrétně třeba tady:
http://www.rcking.eu/cs/blade-mcp-x-mic ... treme.htmlhttp://www.rcking.eu/cs/blade-mcp-x-mic ... treme.htmlhttp://www.rcking.eu/cs/blade-mcp-x-mic ... treme.htmlJaká je váha originál plasťáků a těcho kovových? Měřil to někdo na mikrováze??? Jakej je rozdíl? Díky moc
Re: Blade mCPX II - tuning, upgrady
Napsal: čtv 15.03.2012 12:43
od kolaCZek
keras: Ja bych se s timhle bal padu. Plast pruzi. Kov sice napruzi a vydrzi, ale odnese to neco jineho.
Ta energie se nekde musi vstrebat...
Re: Blade mCPX II - tuning, upgrady
Napsal: čtv 15.03.2012 13:53
od seltino
Mám v kovu (RKH) cykliku, hlavu držáky listů, dále jsem si s hliníkové trubky udělla hlavní hřídel, do ní jsem vlepil uhlíkovou trubku, teď když stím říznu do země tak se málokdy co stane (sem tam prasne plastové táhlo), mám střídák takže rotor má už pořádnou sílu, většinou pokud zaletím do stromu odnese to listí. Hmotnos kvových upgradu je srovnatelná s plastovými díly.
U setového MCPX bych to viděl jen na výměnu cykliky, žádný jiný kov nemá cenu..

Re: Blade mCPX II - tuning, upgrady
Napsal: čtv 15.03.2012 14:12
od krtek2k
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=-CyngjNs6jU[/youtube]
Re: Blade mCPX II - tuning, upgrady
Napsal: čtv 15.03.2012 14:16
od seltino
krtek2k píše:[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=-CyngjNs6jU[/youtube]
hmm, pěkný bazén, závidím

Re: Blade mCPX II - tuning, upgrady
Napsal: čtv 15.03.2012 15:31
od vylizplech
mám všechny ty díly na svojem mcpx a jsem velmi spokojen,jinak váhově se mi zdá že všechny 3 díly byly o 2 gramy těžší než setové,ale už si nejsem jistý na 100%
Re: Blade mCPX II - tuning, upgrady
Napsal: čtv 15.03.2012 20:08
od prochel
[quote="krtek2k"][/quote] no ty jo to je mazec
taky mi to tak lítá ........ ale ne takový divočiny páč mám pořád nějaké rušení mezi hlavou a rukama asi VKV nebo tak ně co

Re: Blade mCPX II - tuning, upgrady
Napsal: pát 16.03.2012 6:07
od keras
Díky za odpovědi...
Seltino proč si myslíš že jinek kov krom cykliky nemá cenu???
Jo a jaká je origo na mcpx hřídel? Doufám karbon? Dík
Re: Blade mCPX II - tuning, upgrady
Napsal: pát 16.03.2012 8:14
od seltino
Protože jedna z největších slabin MCPX je právě v plastové cyklice, kovové nemívají tak brzy vůle jako ty plastové, navíc na kovové cyklice je problém nějaký ten čep ulomit. Dříve zničíš několik plastových cyklik než jednu kovovou (záleží ovšem na výrobci kovové cykliky a na to na jaký kus zrovna natrefíš). Ostatní tuningové díly jsou opravdu jen zbytečně vyhozené peníze. Plastová hlava i gripy listů toho vydrží opravdu hodně, nebývají v nich tak brzo vůle. Takže o kovové hlavě a gripech bych uvažoval jen při přechodu na střídák a i tam to není zrovna nutnost..
Co se týče hřídele MCPX je to uhlíková tyčka. Takže šup do modeláře koupit uhlíkovou tyčku 3 mm a nařež si náhradních hřídelí kolik budeš chtít a za pár korun. Totéž platí i o ocasu, taky koupit tyčku a nařezat si náhradní ocasy.
Re: Blade mCPX II - tuning, upgrady
Napsal: pát 16.03.2012 8:29
od baui
Presne tak, vetsina ostatnich dilu je jen pekna na pohled, ale funkci ztraci v momente prvni vaznejsi havarky. S tou pocitej tak pri patem letu, ten mrnous je proste moc zabavny na to, aby s nim clovek lital opatrne

Kovove dily vydrzi spoustu, ale energie (obzvlast kdyz v tom mas stridak a tocis pomalu 7000rpm) se vybije nekde jinde. Kovovy kamen a gripy obvykle prasknou hridel, kazdou ranu o to vic schytaji loziska atd... Ty plastove dily maji svou funkci.
Re: Blade mCPX II - tuning, upgrady
Napsal: pát 16.03.2012 8:50
od keras
super, opět díky!!!
No já byl z kolibříka zvyklej že uhlíková hřídel je neohnutelná a hlavně nezničitelná... Ale tady jsou asi jiné otáčky. Na kolibříku byla navíc dutá... Tady je plná?
Někdo tady říkal, že cyklika je rozkakovací a že se při karambolu rozdělí a pak secvakne.
To jsou různé ty plastové cykliky - rozdělávací (rozkakovací) a pevné? Nebo je to jen o síle secvaknutí že některé povolí a některé ne?
Ještě se zeptám "kamen" je to ta hlava (rotor hub) ?