Stránka 6 z 8
Re: Himoto
Napsal: pát 14.04.2017 19:58
od Adam1999
Bohatě to bude stačit, myslím si, že i to bude hodně rychlé a za chvilku se to někde projeví, např. diferák a ostatní převody jako u mě

Jaké baterie přesně máte?
kV jsou otáčky motoru na 1 Volt, to souvisí se zívity motoru, čím víc kV, tím větší rychlost, ale menší tah a naopak.Čím větší proud, tím větší síla. Všechny tyto parametry nijak moc nesouvisí s kvalitou motoru... To už vám žádný výrobce jen tak neuvádí, jaké vinutí použil, atd... Když se k tomu motoru budeš chovat dobře, třeba ho i chladit, když je potřeba, nechávat ho odpočinout a prostě celkově jezdit nějak slušně( což moc nejde, protože to potom začíná být celkem nuda...

) Vydrží ti déle, než poslední šroubeček v autě.
A co že to máš za auto?
Re: Himoto
Napsal: pát 14.04.2017 20:52
od peet26
Super, děkuji za vysvětlení, takže za každou cenu se nevyplatí hnat se za co nejvyšším kv a chce to zřejmě udelat nějaký střed.
Převody mám nyní nove, protože staré to nedali a smetl jsem je uplně a převod tam mám 64/17 tak by mě vyhovavlo asi lepší akcelerace než se hnat za nějakou ohromnou rychlostí.
Model to je tento
http://www.himoto.cz/rc-modely-aut/himo ... 2-4ghz--5/Baterie
https://hobbyking.com/en_us/zippy-fligh ... ed-de.htmlJak se dá chladit motor, regulator? Ted mám na motoru pasivní chladiš, ale to je asi maximum co se pro to dá udělat, ne?
Re: Himoto
Napsal: pát 14.04.2017 21:16
od Adam1999
Lépe bych to asi neřekl, chce to zvolit nějaký ten kompromis...
S tímto motorem 3900kV by to mělo jet něco kolem 65km/h
Akceleraci budou mít všechny podobnou, spíš, že třeba ve velkém terénu např. do kopce bude ten s 3900kV jít do větších otáček, aby něco vyjel, ale také to není nic závratného.
Regulátor už má na sobě aktivní chlazení(větráček). Na motor se dává pasiv nebo také větráček nebo kombinace obojího, která je nejúčinější. Někdy ani není potřeba.
Moc nedoporučuji pak jezdit brzda, plyn.Hrozně tím trpí převody, stříďák mám mnohem silnější brzdu. Doporučím stáhnout na 25%, ale to asi pak budeš psát, jak to nastavit.
Baterie to v pohodě zvládne.Tam je důležitý parametr kolik C má vybíjení(kolik A umí dát) tato má 30C(C=kapacita baterie) takže 30x5,2Ah(5200mAh) = 156A , takže tato baterie by zvládla živit dva takovéto motory bez problémů.
Re: Himoto
Napsal: pát 14.04.2017 21:29
od FlyBear
peet26 píše:Jak se dá chladit motor, regulator? Ted mám na motoru pasivní chladiš, ale to je asi maximum co se pro to dá udělat, ne?
I na výkonném reglu může - a měl by být - chladič. Ale důležité je taky to, aby za jízdy kolem těch chladičů proudil vzduch.
Re: Himoto
Napsal: sob 15.04.2017 9:03
od peet26
A dá se třeba dokoupit chladič na regulator, motor? Jak se hřeje střídavé kombo?
Re: Himoto
Napsal: sob 15.04.2017 15:53
od Adam1999
Koupit se dá skoro vše, ale chladiče koupíš na 100%
Jak jsem psal, na tom regulátoru z banggoodu už je chladič, teda pokud ho budeš kupovat.Jinak jestli máš pasiv na motoru, tak ten by mohl stačit, můžeš také na banggoodu koupit kombi aktivní chladič.Ale na 2s lipolku si myslím, že není potřeba:
http://www.banggood.com/Vkarracing-110- ... s=categoryChce si to vyzkoušet napřed bez chlazení, jestli se zahřívá nebo ne.
Tady je větráček, který se dá použít na regec:
http://www.banggood.com/Hobbywing-5V-7V ... mds=search
Re: Himoto
Napsal: ned 16.04.2017 17:00
od peet26
Ahoj, tak děkuji všem za info. Nakonec jsem koupil v mistě bydliště regl 60A, a střídak s 12T a je to nekutečný jak to autičko líta, ani ne tak rychlost jak zrychlení to je neuvěřitelný, vím, že jste asi na to zvykli, ale pro mě neskutečný rozdíl, jestli byl rozdíl v baterce NiMh za LiPolku, tak zde došlu k další změně. Chtěl bych se zeptat jestli je to normalní když se dá plyn do neutralni polohy, že to hned brzí, nedostava ten motor hrozně zabrat? Jsem myslel že to pojede dál a budeto to brzdit až brdou, nebo to mám špatně zapojeneé?
Děkuji
Re: Himoto
Napsal: ned 16.04.2017 18:02
od Adam1999
Co je to za značku? A za kolik jsi ho pořídil?
To brzdění je nastavené na regulátoru, máte k tomu programovací kartu?
Na tu akceleraci pozor, je to hrozně pěkné, já mám takové pocity pořád, ale dává to zabrat převodům a ty se časem ozvou, jako mě diferák.S tím se to vyřešil pěkně, celý jsem ho zalepil dvousložkovým lepidlem, takže jsem ho jakoby vyřadil
(obě kola se otáčejí stejně). V terénu se zlepšili jízdní vlastnosti a při rozjezdu to tolik nehází do stran, ale je více nedotáčivý.
Re: Himoto
Napsal: ned 16.04.2017 18:26
od peet26
Značka je tato
http://www.pelikandaniel.com/?sec=produ ... ,regulator nevím ale je to 60A
Prograovací kartu ,nemám. Říkal jsem si, že bych to omezil třeba nějak na ovladači, teda jestli to jde.
Převody tam mam nyní nové, ale nechtěl bych během chvile kupovat zase nové, tak jak to vyřešit, aby to nebylo tak ostry od spoda, převody tam jsou 17/64, dá se tam dokoupit nějaká spojka aby při nějakém problému proklouzla a neničili se převody?
Díky
Re: Himoto
Napsal: ned 16.04.2017 18:36
od Adam1999
Odkaz nefunguje.
Na ovladači to nepůjde. Musíš podle reglu pořídit kartu.
To nemá spojku? :O
Re: Himoto
Napsal: ned 16.04.2017 18:41
od peet26
No tak ted snad
http://www.pelikandaniel.com/?sec=product&id=75387no myslím si, že to nemá spojku, ale klidně to muže mít, ale fakt nevím. Takže podle regulatoru sehnat kartu a na nem ometit vykon to je jediny řešení jak na to. Cena byla 1600
Re: Himoto
Napsal: ned 16.04.2017 18:53
od Adam1999
Spojku asi nemá, spíš bych opravdu pořídil tu kartu, ale musíte zjistit regec.
Jde to ještě podle tlačítka na regulátoru, ale do toho bych se nepustil, hlavně ne bez manuálu

Re: Himoto
Napsal: ned 16.04.2017 18:54
od Adam1999
Nebo sehnat někoho, kdo by vám to naprogramoval svojí kartou.
Re: Himoto
Napsal: ned 16.04.2017 19:34
od peet26
Fajn díky,
Jeste dotaz.Při jízdě dopředu to zmacknu a jedem pak to povolim na pacce ovladace do 0 a motor brzdí je to tak dobre, nebo jak to změnit?
Re: Himoto
Napsal: ned 16.04.2017 22:49
od Mára126
Brzdit to musí, jinak někoho sejmeš, nebo to někam narveš.