Stránka 6 z 67

Re: DJI Phantom 4

Napsal: pát 18.03.2016 15:52
od gardenroute
Dag2B3 píše:...jen tak cvičně zakázané zóny, P4 fakt nemohu...
Ale Romane :D Začínáš být tím SOLem nějak posedlý :mrgreen: P4ka nemá přeci zakázanou celou Prahu, má stejné zóny jako má P2 a P3, nic navíc, alespoň já tedy o ničem takovém nevím. Pokud si dobře vzpomenu, kde jsem spolu jednou nedávno létali, i s Tvojí P2kou se stejnými omezeními...
P4 má nyní základní 3 letové režimy (nehovořím i o těch pokročilých), jeden z nich se jmenuje opět Atti, a tahá data pro stabilizaci pouze z barometru. S tím se dá možná letět kdekoliv.
Už jseš doma ? Ozvi se, když tak...

Re: DJI Phantom 4

Napsal: pát 18.03.2016 21:08
od DominikVF
Pokračovanie predošlého videá testu P4..
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=F3H8gy9NUfo[/youtube]

Edit: Čo píšu ľudia v skupine, tak reálny letový čas je cca 20 minút pri 10 C..

Re: DJI Phantom 4

Napsal: pát 18.03.2016 21:13
od DominikVF
Rozborka P4...

Re: DJI Phantom 4

Napsal: pát 18.03.2016 21:14
od DominikVF
a ešte nejaké...

Re: DJI Phantom 4

Napsal: sob 19.03.2016 9:55
od salamander
Mám dojem že je to na jedno použitie, malá havária alebo nejaká chyba v elektronike a pôjde to na odpis.
Ako tieto nové autá plné elektroniky, už sa to nedá opraviť v teréne ... :(

Re: DJI Phantom 4

Napsal: sob 19.03.2016 10:07
od iCamot
Jakto, že už ho někdo má doma, at v CR nebo na SK? Já si ho objednával hned když bylo možné ho objednat a stále nic :(

Re: DJI Phantom 4

Napsal: sob 19.03.2016 10:13
od DominikVF
Tento kus vo videu maju na testovanie. Este nieje k predaju. Inac DJI ponuka moznost si poistit kopteru v pripade havarie. Vymena kus za kus. Ci uz je to v prevadzke to neviem...

Edit: Mna osobne tie senzory voci prekazkam nijak neoslovili... Je to zrejme 50/50 ci si to vsimne prekazku alebo nevsimne. Spolahnut sa na to zrejme neda...

Re: DJI Phantom 4

Napsal: sob 19.03.2016 10:33
od texmur
salamander píše:Mám dojem že je to na jedno použitie, malá havária alebo nejaká chyba v elektronike a pôjde to na odpis.
Ako tieto nové autá plné elektroniky, už sa to nedá opraviť v teréne ... :(

to je jistě pravda ale nevidím v tomto ohledu rozdíl proti naší P2

Re: DJI Phantom 4

Napsal: sob 19.03.2016 11:32
od gardenroute
Já bych se toho Antone tak nebál, P4 má důležité systémy a senzory zdvojené, takže pokud vypadnou či začnou dodávat nesmyslná data, jsou nahrazeny těmi zaloznimi, redundantnimi. Skoro jak u velkých letadel, ale i ty občas spadnou, zrovna dnes :-(

P4 se u nás oficiálně začne prodávat od 1.4., do té doby má na prodej exkluzivitu nejmenovana nadnárodní společnost, která ho ovšem u nás nenabízí, asi uhodnete která to je, vzhledem k designu Phantoma od jeho počátku...:-(

Pokud Vas zajímá o P4 něco, co se pořádně neví, dejte to sem vědět, budu ho mít během několika dní v ruce, tak snad by se něco dalšího dalo zjistit.

A skutečně, opět "GPS v kontroleru" nemá, ten využívá GPS data z telemetrie letadla.

Re: DJI Phantom 4

Napsal: sob 19.03.2016 16:27
od salamander
Peťo, strach s P4 nemám , predsa mam v zálohe P2 a tá funguje skvelo , ale, do Chorvátska v auguste by som išiel rád už s P4 :D

Re: DJI Phantom 4

Napsal: pon 21.03.2016 22:16
od DominikVF
Tak ešte jedno video z aktualizácie P4 v slovenskom preklade.. Ak pomôže budúcim majiteľom P4.. :)
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=NrSW4QUfwgI[/youtube]

Re: DJI Phantom 4

Napsal: úte 22.03.2016 0:08
od sentinely
Ahoj, jenom info. Phantom 4 již mají v předprodeji (skladem) v CZ Applestoru (levněji než jinde).

http://www.apple.com/cz/shop/product/HJWF2ZM/A/kamerový-dron-dji-phantom-4?fnode=a0

Re: DJI Phantom 4

Napsal: úte 22.03.2016 9:02
od gardenroute
Výše jsem se tom zmiňoval, že na prodej má exklusivitu do 1.4. "nejmenovaná" společnost (nechtěl jsem to 19.3. před oficiálním představením včera) příliš rozebírat. Nicméně přes oficiální distribuce bude k dispozici až od 1.4.,
P4ky, které prodává Apple (je to celosvětová speciální akce DJI a Apple) nejsou z české distribuce (Pelikan), která má stále jen toho jednoho opečovávaného a včera odprezentovaného v Erpet Golf Centru na Smíchově, kterého jsem se zůčastnil.

P4ku jsem měl v ruce, je to opravdu krásný stroj jak na pohled, tak na materiály použité při jeho konstrukci. Zmínil bych hlavně celu platformu dole, která je z hořčíku, přes spoustu nových technologií na palubě je hmotnost stále na skvělé úrovni. Koptéra je krásně aerodynamická, vč. optimalizovaného gimbalu s oboustranným uchycením kamery, což je důležité např. pro rychlosti, které to umí ve sportovním režimu - na vlastní oči jsem viděl, že to létá i přes 70 km/h, což mě připomnělo mého Ptaaka 1, který uměl také takto rychle létat a stoupat (a klesat ještě rychleji !), a co současní uživatelé 2jek a 3jek již vůbec neznají :( .

Zajímavé je právě uchycení celého gimbalu, již žádné otevřené a zranitelné dumpery, celé odpružení je skryté v trupu, na fotkách z PP z pitvy je vidět, jak to je vevnitř udělané. Velmi praktické je bajonetové rychloupínání vrtulí, otázkou je ale jak bude možné tyto vrtule vůbec vyvážit, byť se o to nová generace majitelů Phantomů vůbec nezajímá, z některých příspěvků zde vůbec netuší, že je to obecně třeba.

Re: DJI Phantom 4

Napsal: úte 22.03.2016 19:50
od graup15
Ahoj Petře.
Takže jdeš do P4?
Jinak celé je to moc pěkné.Jen na P4 mi vadí,že máš vnucenou pouze od DJI (fatálně!!předraženou) baterku. Kurňa kdyby to lítalo na jakoukoli baterku,..silně bych zauvažoval.
To je obecně jediná věc která mi na Phantomech vadí...ten ukazatel v procentech vybití. Jediné správné je ukazatel vybité kapacity,né nějaká procenta. I když je fakt,že user co si koupí Phantoma,tak pro něj je údaj v mAh,,de fakto nadávka :-) :-)

Re: DJI Phantom 4

Napsal: úte 22.03.2016 20:35
od gardenroute
graup15 píše:...Jen na P4 mi vadí,že máš vnucenou pouze od DJI (fatálně!!předraženou) baterku. Kurňa kdyby to lítalo na jakoukoli baterku,..silně bych zauvažoval.
To je obecně jediná věc která mi na Phantomech vadí...ten ukazatel v procentech vybití. Jediné správné je ukazatel vybité kapacity,né nějaká procenta. I když je fakt,že user co si koupí Phantoma,tak pro něj je údaj v mAh,,de fakto nadávka
:-) :-)
Dalibore,
u té chytré baterky je moc zajímavá jedna věc, o které se zatím moc neví, a to že na rozdíl od předchozích konceptů "chytrých" baterií má tato myslím kolem 10-12 pinů (!), přesně jsem nepočítal, což mj. umožňuje palubnímu napájecímu systému zabránit fatálce např. při výpadku některého z článků jako vždy předtím - takový nabořený článek umí automaticky jednoduše vyřadit a s i takovým omezeným nouzovým napájením by to prostě nemělo spadnout.

To je vedle zdvojeného kompasu i IMU je velký pokrok k bezpečnosti letu a ochraně investice. Takže je sice relativně drahá (jak se to vezme), ale teď už opravdu chytrá - to co začalo u P2ky, je už dnes celkem technologicky daleko, žádná myslitelná konkurence nemá nic takového, myslím tak hromadně nasazené, u té baterie skutečně nevím o podobném řešení.

Oni tam opravdu přemýšlejí, mj. osazení dalších stereografických kamer pro "Obstacle Sensing System" (vyhýbání překážkám) dozadu a na boky zabránil již jen stav dnešních CPU v poměru k energetickým nárokům, takové funkce vyžadují skutečně mnoho, mnoho real-time výpočetního výkonu. Takže se zdá jasné, že další generace je budou mít na všechny strany. I dnes, kdy P4 umí při sledování objektu automaticky couvat, se dá toto couvání deaktivovat, vzadu kamery-senzory nejsou...