Stránka 6 z 45
Re: Blade mCP X BL
Napsal: ned 03.02.2013 17:29
od vylizplech
EvzEn píše:Skoro bych rekl, ze by mel rcpark měl dát tomu človíčkovi, který jsem dal link, nějaký prachy, protože díky němu toho prodaj mraky:D
Heleten ocas u mcpx BL kmitá jen v normal modu, nebo i v akro ??
Při akro režimu ten ocas tolik nekmitá jak na normal,asi to potřebuje větší otáčky,škoda že se to nedá pořádně testnout venku a navíc zatím mám jen 2 baterky.
Re: Blade mCP X BL
Napsal: ned 03.02.2013 19:38
od RimmerCZ
vylizplech píše:RimmerCZ píše:Tak hlasim, ze uz ho mam taky objednany. Za tech 3999 mi to prislo dobry. Tak uvidime

Skoda, ze ty flite compatible 300mAh uz nejsou skladem, vzal ty druhe, bez toho JXT-PH konektoru a nejak to zkusim vyresit. Cena tec 200mAh u nas mi prijde teda dost nekrestanska, za tu cenu jsem mel i s postou 3 z HK
http://www.eshop-rychle.cz/model-rozumn ... ck-E-flite já objednal tady,zatím ale netuším jestli mají skladem,cena mi přijde docela dobrá a 50 kč při platbě předem taky ujde,chtěl jsem to objednat po jednom překupníkovi z aukra a ten chtěl 195 kč za kus,což je dost přehnané a odmítl jsem.
Tak pak napis, mam z takovych shopu hruzu - uz ten nazev. Jak to dopadlo, jestli to maj skladem, pak bych si to asi taky objednal. Skoda, ze se neda sehnat nikde ten JST-PH samostatne, do heliny kvuli zaruce pajet nechcu, kvuli preletovanemu konektoru jsou schopni ti nic nevyreklamovat kdyz se treba pokazi regl nebo motor. Byla by to nejlehci uprava.
Re: Blade mCP X BL
Napsal: ned 03.02.2013 19:57
od vylizplech
http://www.rcking.eu/cs/konektory/6974-m-022.html se mi zdá že toto jsou ty konektory,jen se musí přehodit černý drát za červený,je to naopak,kdysi jsem je objednával a doufám,že to jsou ony a nepletu se,ta fotka je hrozná a popis žádný.Taky jsem jednu nanotech 300 mAh upravoval na tento konektor.
Re: Blade mCP X BL
Napsal: ned 03.02.2013 20:05
od EvzEn
vylizplech píše:EvzEn píše:Skoro bych rekl, ze by mel rcpark měl dát tomu človíčkovi, který jsem dal link, nějaký prachy, protože díky němu toho prodaj mraky:D
Heleten ocas u mcpx BL kmitá jen v normal modu, nebo i v akro ??
Při akro režimu ten ocas tolik nekmitá jak na normal,asi to potřebuje větší otáčky,škoda že se to nedá pořádně testnout venku a navíc zatím mám jen 2 baterky.
Popravdě to kmitání ocasu mě docela děsí, je to divné, když nová helina dělá takové blbosti.. Ale jak jsem koukal na youtube tak opravdu je tam jedno video kde borec má normal mode a to kmitá jak prase a pak je tam ještě jedno video, kde letá nějaký borec v autosalonu na akro a asi i 100% otáček a skoro to nekmitalo.. No uvidim, až vrtas dorazí, pokud se to bude nějak moc projevovat, pošlu to zpátky

Stejně nechápu, že to eflite takto pustí mezi lidi..
Jinak je pravda, že let venku pořádně rozhodne, protože nikdo s ním nebude jen viset

Re: Blade mCP X BL
Napsal: ned 03.02.2013 20:19
od prochel
EvzEn píše:jsem koukal na youtube tak opravdu je tam jedno video kde borec má normal mode a to kmitá jak prase a pak je tam ještě jedno video, kde letá nějaký borec v autosalonu na akro a asi i 100% otáček a skoro to nekmitalo..
no a proto já lítám jen na jeden letovej režim a to na 100% a nějaký kmitání nepozoruji

Re: Blade mCP X BL
Napsal: ned 03.02.2013 20:22
od vylizplech
A proto kdo lítá na 100% tak nekmitá

Re: Blade mCP X BL
Napsal: ned 03.02.2013 20:26
od EvzEn
Tak to rád slyším, že řešení je 100% výkonu, protože nic jinýho neplánuju

Díky za uklidnění

Re: Blade mCP X BL
Napsal: ned 03.02.2013 21:05
od petsild
Při blbnutí na 100% plynu to vydrží 3min?
Re: Blade mCP X BL
Napsal: pon 04.02.2013 9:21
od prikrylm
Zdravím,
Jaké jsou rozumné (optimální) otáčky hlavního rotoru?
Přistál mi tu MCPx od vylizplech a kdybych se řídil radami výrobce pro SS motor, tak hlavn rotor se na prázdno točí skoro 5600 ot/min.
Trochu jsem to zkoušel a přijde mi, že asi tak od 4500 ot nahoru se to chová velmi podobně.
Menší otáčky znamenají menší spotřebu (5600 potřebuje o 50% víc energie na pouhé točení vrtulí jak 4500 ot a to počítám jenom odpory vzduchu). Navíc pak i vyrovnávací rotor má při nižších otáčkách hl. rotoru míň práce = míň energie, snad delší životnost..
Re: Blade mCP X BL
Napsal: pon 04.02.2013 10:07
od petsild
Původně jsem měl na křivce plynu véčko... později jsem usoudil, že pro mcpx je lepší plocha tedy 90 na všech 5 bodech. Hlavní motor mám pořád originál, zato zadní motorek měnil 2x to jsem prodloužil ocas o 20mm hned co ho pořídil.
Re: Blade mCP X BL
Napsal: pon 04.02.2013 10:23
od EvzEn
Co?? Za tu krátkou dobu, co máš mcpx BL, který vyšel cca před týdnem si melnil dva zadní motorky ? To je trochu moc..
Re: Blade mCP X BL
Napsal: pon 04.02.2013 11:05
od petsild
Byla odpověď na životnost SS motorů, tedy původní verze bez konverze na SD.
Re: Blade mCP X BL
Napsal: pon 04.02.2013 12:08
od EvzEn
Ahaaa, díky

Re: Blade mCP X BL
Napsal: úte 05.02.2013 15:37
od prochel
prikrylm píše:Zdravím,
Jaké jsou rozumné (optimální) otáčky hlavního rotoru?
Přistál mi tu MCPx od vylizplech a kdybych se řídil radami výrobce pro SS motor, tak hlavn rotor se na prázdno točí skoro 5600 ot/min.
Trochu jsem to zkoušel a přijde mi, že asi tak od 4500 ot nahoru se to chová velmi podobně.
Menší otáčky znamenají menší spotřebu (5600 potřebuje o 50% víc energie na pouhé točení vrtulí jak 4500 ot a to počítám jenom odpory vzduchu). Navíc pak i vyrovnávací rotor má při nižších otáčkách hl. rotoru míň práce = míň energie, snad delší životnost..
křivku plynu si nastav co ti bude vyhovovat vyzkoušej třeba 70-70-70 pak si přidej nebo uber
záleží co chceš lítat
Re: Blade mCP X BL
Napsal: stř 06.02.2013 20:08
od RimmerCZ
Caute, tak jsem to ted rozbalil. Baterku uz nabijim v origo nabijecce uz vic jak hodinu a nic. Cervena porad sviti, sem tam zhasne. Zelena sem tam blikne. To se nabiji fakt tak dlouho?