Jak na to tak koukam, tohle neni pekny. Pominu duvod, jestli je to zapricineno vyrobni vadou nebo netesnosti vseobecne, to je ted fuk.
Kazdopadne bych to urcite resil.
Vazelinu bych tam nedaval. Je stale dost ridka a hlavne na sebe nabaluje bordel, toho se potrebujes vyvarovat. Ale jdes spravnym smerem. Dal bych tam neco mnohem tuzsiho, co se po case vytvrdi a bude z toho pevna guma. Takovy matros jsem u aut uz jednou pouzil, prave kvuli utesneni. Byl to prakticky silikon na utesneni diferencialu u velkych aut.
http://www.denbraven.cz/automatic-57.htmlTo je jen nastrel, neco takoveho.
Spoj pak bude relativne pruzny, ne uplne tvrdy a to je to, co chces. Pripadne me napada dat do spoje molitan. Aby moc neprecnival a pekne se skripnul a vyplnil mikromezery.
Dalsim resenim muze byt "utesnit" sasi auta. Aby se bordel k diferencialu nedostaval. Nevidim konstrukci auta, ale jdu ciste principipelne po tom, jak tvemu problemu zamezit.
No a pak me uz napada jen hlinikovy box diferencialu, jestli se dela. Pokud bude dobre vyroben, mel by licovat naprosto presne.
Mno a jeste teda jedna vec me napada, oboustranna lepici paska, pouzivam TESA. Je tak tlusta akorat, je to pena. Kdy si nariznes materialu akorat do spoje s precnivanim ven, tak az to smontujes dohromady, zebytek lehce seriznes a uvidis, jestli to pomuze.
Jak vidis, moznosti je spousta, je jen na tobe, co vyzkouset
