Stránka 6 z 20

Napsal: pon 22.03.2010 22:26
od pzn16
tak asi jedinné řešení je originál soupravu položit na poličku a dokoupit za 3450,- DX6 nebo lépe za 6200,- DX7. A nebo se dá BLADE Sr koupit bez vysílače? Podle toho co jsem četl v úvodu vlákna tak asi ne. Má někdo jinou informaci?

Napsal: úte 23.03.2010 8:29
od pns
no s tim ze se zvaldne msr a presupacis na sr, tak to si nemyslim... proste sr tak hodny vrtas zase neni, je asi hodnejsi nez cp, ale chce to aspon chvili na simulator, nebo, aby pres kabel byl nekdo zkusenej pripojenej jinak se rozhoupe a je vcudu :) jinak se slabymi misty na sr, zadni vrtulka, hlavni kolecko, jinak ostatni veci vcelku drzi, zatim :)

Napsal: úte 23.03.2010 14:57
od demolátor
Chtěl jsem se zeptat, co se dá nastavit na vysílači k blade sr např oproti dx6i???

Napsal: úte 23.03.2010 19:06
od Kovboj
demolátor píše:Chtěl jsem se zeptat, co se dá nastavit na vysílači k blade sr např oproti dx6i???


Na vysílači je 10 přepínačů, pomocí kterých lze jednotlivé funkce vypnout / zapnout. Možnosti nastavení jsou okopírované z anglického manuálu ale snad to bude jasné (z českého se mi to sem nechce celé přepisovat ;-))


Dip Switch 1*
Up – Channel 1/Throttle channel reversed
Down – Channel 1/Throttle channel normal
*For safety, channel 1/throttle channel reversing can only be changed when the transmitter is powered off. All
other dip switch positions/functions can be changed while the transmitter is powered on.

Dip Switch 2
Up – Channel 2/Aileron channel reversed
Down – Channel 2/Aileron channel normal

Dip Switch 3
Up – Channel 3/Elevator channel reversed
Down – Channel 3/Elevator channel normal

Dip Switch 4
Up – Channel 4/Rudder channel reversed
Down – Channel 4/Rudder channel normal

Dip Switch 5
Up – Channel 5/Gear channel reversed
Down – Channel 5/Gear channel normal

Dip Switch 6
Up – Channel 6/Pitch channel reversed
Down – Channel 6/Pitch channel normal

Dip Switch 7
Up – Helicopter Mode (Channel 6 becomes
pitch channel)
Down – Airplane Mode (Channel 6 becomes an extra aileron channel)

Dip Switch 8*
Up – 120-degree Cyclic Collective Pitch Mixing (CCPM)
Down – Standard mixing
*Only functions when in helicopter mode.

Dip Switch 9*
Up – Rudder/Elevator mixing
Down – No mixing
*Only functions when in airplane mode, and no function if switch 10 is in the up position.

Dip Switch 10*
Up – Elevator/Aileron mixing
Down – No mixing
*Only functions when in airplane mode, and no function if switch 9 is in the up position.

Napsal: úte 23.03.2010 20:33
od pzn16
tak tomu říkám na dnešní dobu úroveň programování. Na rádio za trojku...

Napsal: stř 24.03.2010 1:24
od off
pzn16 píše:tak tomu říkám na dnešní dobu úroveň programování. Na rádio za trojku...

No jasně, ale z tý trojky stojí 500 to rádio a 2500 je příplatek za pohodlnost stylu "hlavně nic neřešit" resp. "neumím to napípat do DX6ky a nechce se mi s tím nikam chodit".

Napsal: stř 24.03.2010 17:40
od pzn16
Pro off: Už máš nové listy a SR po opravě? Jaké listy jsi použil nebo použiješ?

Napsal: stř 24.03.2010 17:51
od off
pzn16 píše:Pro off: Už máš nové listy a SR po opravě? Jaké listy jsi použil nebo použiješ?

SR je po opravě jen listy mám zatím původní ony nebyly nakonec moc poničené, odnesla to hlavně fólie - sundal jsem z nich fólii zkontroloval přebrousil (zalepil pár podélných prasklin a vytmemil okousání na konci), chystám se je znovu potáhnout, nicméně na cestě mám taky tyhle plasťáky http://www.rcking.eu/rotorove-listy/2900-ea-044-w.html tak uvidím, dám vědět :-). Zkusím po něčem kouknout ještě cv RCzóně a nebo v neděli v Jičíně.
Zalítnuté to ještě nemám, dělal jsme to včera večer. Jo a u Pedsky jsem Blejdíkovi na usmířenou za necelé pětikilo koupil baterku Hyperion 3S/25C 850 mAh, na tu jsme taky zvědavej :-) je prakticky setejně velká jako originál, stojí polovic a doufám, že přes deklerovanou nižší kapacitu vydrží dýl :-). V pátek zase bude hezky foukat, to mám konečně přes den čas, tak to snad zvládnu zase nerozbít.
PS: včera v podvečer jsem poprvé na jaře vyndal TREXíka a skončilo to taky pěknou jebou, blbej tejden :-)

Napsal: čtv 25.03.2010 10:02
od pns
k tem baterkam.. ja jsem to stou origo baterkou nedokazal vyvazit, ma asi 80g a podle navodu co jsem tady nekde prectl, vzit za hlavu dat na lezacku do vodorovna aby se nekam neprevracel, dal jsem 1000 hyper. 35C co ma asi 100g, tak to bylo lepsi... a jeste k tem ceckam, i s tou 35C byla baterka vcelku teploucka a to nelitam, jen se to snazim udrzet nekde nad zemi :)

Napsal: pát 26.03.2010 12:20
od off
off píše:nicméně na cestě mám taky tyhle plasťáky http://www.rcking.eu/rotorove-listy/2900-ea-044-w.html tak uvidím, dám vědět :-)

Takže:
- tyhle plasťáky jsou jednak strašně těžké, a jednak o centimetr delší, což na první pohled nevadí, ale na druhý bohužel ano - při prokmitnutí seknou spodní část svislého stabilizátoru.
- pak jsem zkošel tyhle: https://www.rczona.cz/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=916&category_id=106&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=26&lang=cz, ty jsoufakj, ale je s nimi vrtulníček daleko míň stabilní, ale fakt DALEKO míň
- takže jsem skončil u těch originál lupenů a přestože jsou o kolo dražší, objednal jsem nakonec tyhle origoš ještě jedny, fakt je to z hlediska stability někde jinde.

Napsal: pát 26.03.2010 12:46
od pns
off píše:- tyhle plasťáky jsou jednak strašně těžké, a jednak o centimetr delší, což na první pohled nevadí, ale na druhý bohužel ano - při prokmitnutí seknou spodní část svislého stabilizátoru.


a co je fiknout?

Napsal: pát 26.03.2010 13:36
od off
To jsem nezkoušel nestojí to za to podle mě. Třeba na to dojde až příde bída na kozáky .-)

Napsal: stř 14.04.2010 14:38
od pns
zdravim, chtel jsem se zeptat na takovou vec, na ovladani je prepinani vychylek "HI" - "LO", kdyz mam prepnnuto na "lo" tak se zacne vrtulnik zvedat tak tak v pulce plynu, kdyz dam na "hi" tak az skoro plne nahore plynu... asi trosku tusim ze by to zrejme melo souviset s nejakym natacenim listu, ale nejak se v tom nedokazu zorientovat, neni to nekde jednoduse popsane jak to ma fungovat a jak a kde se to nastavuje... dekuju

Napsal: stř 14.04.2010 15:46
od flee
Yoshi.CZ píše:Pul kila je tak na bezvětří ... ale spis do haly ... navíc ono to na tom videu vypadá snadno a stabilní ale ten typek evidentne umi létat takže těžko říct co to udělá v rukou začátečníka a v mírném vanku ???
V kazdem případe doporučuji všem počkat až tomu vychytaji mouchy ... mSR jich taky par mělo ;-(


A u mSR je nějaká "verze" kde mouchy vychytali, nebo jak to myslíš ?

Napsal: stř 14.04.2010 21:58
od off
pns píše:zdravim, chtel jsem se zeptat na takovou vec, na ovladani je prepinani vychylek "HI" - "LO", kdyz mam prepnnuto na "lo" tak se zacne vrtulnik zvedat tak tak v pulce plynu, kdyz dam na "hi" tak az skoro plne nahore plynu... asi trosku tusim ze by to zrejme melo souviset s nejakym natacenim listu, ale nejak se v tom nedokazu zorientovat, neni to nekde jednoduse popsane jak to ma fungovat a jak a kde se to nastavuje... dekuju

Pravý přepínš (Hi-Lo) by neměl mít vliv na to co píšeš - měl by se týkat jen cykliky a podle mě jen ořezává výchylky - odhadem přepíná mezi cca 70 a 100% výchylek...