Stránka 5 z 14
Napsal: ned 28.11.2010 18:34
od blade120
Napsal: ned 28.11.2010 20:24
od blade120
Jedna momentka z môjho archívu - útok mačky na Blade 120SR

Napsal: pon 29.11.2010 9:04
od SekySR120
Jj linky som uz pozeral vseliake, pockam si na bezvetrie a pokusim sa preletiet z okna do okna
...ale pre istotu niekoho poslem pod barakk, ak by som padol
Macka je super, ta z toho musela mat radost, ten moj pes si uz poradil, radsej sa otoci a ide si lahnut, lebo raz sa po nej pustil a dostal do cumaku, este ze ma hlavu ako televizor

Napsal: pon 29.11.2010 11:03
od SekySR120
...nevies ci je AirWolf kit na model 120SR?
Napsal: pon 29.11.2010 12:12
od blade120
Neviem o žiadnom, ale môžeš si kúpiť napr. EasyCopter Airwolf
http://www.hobbyeshop.cz/inshop/rc-mode ... mode1.html
Napsal: pon 29.11.2010 16:48
od SekySR120
Tak ten je priam nechutny, to si radsej poskladam trex450 alebo 600, podla toho ako mi to pojde...
Ty si nerozmyslal o vatsiom modele?
Napsal: pon 29.11.2010 17:20
od blade120
Já sa nikam neponáhľam, pekne krok za krokom. Už som do toho vrazil
dosť peňazí (model, ND, baterky, nabíjačka, vysielačka).
U mňa zatiaľ vedie Blade 120SR kôli možnosti zaliatať si rovno pred barákom v parku, čo už pri 450-ke nie je možné, nie som hazardér.
Napsal: pon 29.11.2010 21:20
od blade120
Napsal: úte 30.11.2010 10:05
od SekySR120
Pekne, pekne
...a aky to ma efekt na letove vlastnosti, alebo vydrz baterky?
Kazdopadne tam musia byt nejake zmeny, ci?
Napsal: úte 30.11.2010 10:40
od blade120
Váha týchto svetelných trubičiek je zanedbateľná. Ja napríklad pri silnejšom vetre dávam do "čumáku" ešte matku M8,kvôli posunu ťažiska a lepšiemu prieniku proti vetru.
Niekto meral nosnosť Blade 120SR, normálna váha s baterkou je 106 g,
nosnosť je "až" 190 g. Na baterku má oveľa väčší vplyv teplota vzduchu.
Už si skúšal znovu lietať s Blade 120SR ?
Napsal: úte 30.11.2010 14:06
od SekySR120
Este nie, dnes sa pokusim o skusku c.2
Na mCX2 mam nalietane asi 3h mozno aj viac, docela som as na to namotal
len sledujem videa a priklad v tomto:
http://www.youtube.com/user/MikeysRC#p/u/77/sLIFTGVd2QQ
chlapec ma uuplne ine ovladanie, to ze plyn je na lavo ok, ale tocenie okolo osy je na packe s plynom, co na mcx2 nie je, tam je naklon do prava a do lava... ako je to na 120? je ovladanie presne take iste ako na mcx2, alebo ako v tomto videu?
Tiez stupidna otazka, mam ho doma a ani neviem ako sa ovlada, ale radsej sa opytam, nez ho zasa neikde rozbijem
A otazka c.2, preco je nastavenie vo videu tak ako je, nie je to lepsie? :O
Napsal: úte 30.11.2010 15:29
od blade120
To je v poriadku, je to tzv. mód 2 (ja ho mám tiež), ty máš mód 1.
E-Flite dodáva svoje vrtulníky v móde 1 a 2 (existujú aj 3 a 4). Čo je lepšie je otázne, je to vec zvyku, ale ak už začneš lietať v jednom móde, tak na iný sa už ťažko zvyká. Ja som to skúšal a nešlo to, stále som sa mýlil.
Väčšina modelov sa predáva v dvoch rôznych módoch, v Amerike je rozšírenejší mód 2 v Európe mód 1. Mne vyhovuje viac mód 2.
Napsal: úte 30.11.2010 17:22
od SekySR120
No tak som ho vyskusal, musim povedat, ze su neskutocne zmeny!!!!!!!!
Uz ho viem ako tak udrzat aspon na mieste vo vzduchu, vycentrovat a v pripade "mensej" kolizii co sa stala (vrtula asi 2cm od krystalovych poharov) som to ako tak odklonil na gauc
Dal som dve baterky a z toho som pri druhej baterke ani raz "kruto" nehavaroval nejako ze by ma z toho kleplo
Len mam otazocku, vrtulnik je nakriveny trosku doprava, ani ho to tam netaha, lebo to mam vycentrovane, ale aj tak trosku je natoceny... Neviec co to moze byt?
Napsal: úte 30.11.2010 19:38
od blade120
To je fyzika, tak je to normálne u každého jednorotora.
A choď s tým von, v izbe s Blade 120SR toho moc nenalietaš.
Napsal: ned 05.12.2010 12:15
od blade120