Stránka 5 z 19
Napsal: úte 31.08.2010 19:16
od Doktor
slavoo píše:Doktor píše:LV píše:...Tým ušetríš gramy a dostaneš sa hlboko pod 2,5 kila s letovkou
A že né! (teda pokud božský Seby nekecá, že to s motorem 395g, standardníma servama, napájením z BECu 70A reglu a bez poh. aku váží 2400g)
Ale ano no zasa treba riešit všetko inak ako je to navrhnuté teda prekopat a nanovo vmyslieť ovládanie ocasných plôch zo servmi v kabíne. A to sa mi moc nechce, lebo neviem jak. A zasa na prestavbu narastá váha..

Já jenom vycházim z údaje výrobce. Vem si do ruky kalkulačku!
Váží to 2400g. Na motoru ušetříš 100g. Na servech cca 60g. Na reglu neušetříš nic. Nic jiného tam asi neodlehčíš. Takže si na 2240g bez aku. Přihoď si k tomu aku 5S 3,3Ah a podívej kde si. Nepředpokládam že Seby je takovej tydýt, aby uváděl u svého výrobku vyšší hmotnost než je ve skutečnosti. Asi bych pohledal na netu hodně info o modelu a jeho letové váze s jakou výbavou. Aby ten tuning na 5S měl vůbec nějakej smysl (viz. odkaz cos dával na "Ivanův" model s 300g motorem kterej hmotí 2,9kg). Jinými slovy zda má smysl tenhle model tunit na 3D.
Napsal: úte 31.08.2010 19:22
od JMalik
Ale půjde to.
Vyhodíš podvozek, dáš uhlík, něco váží ten kužel, taky existuje lehčí. Táhla sem jdou ještě uhlíkové trubičky, není nutná ocel... a pak stačí aku do 3000mAh.
Napsal: úte 31.08.2010 19:31
od slavoo
Doktor píše:Asi bych pohledal na netu hodně info o modelu a jeho letové váze s jakou výbavou. Aby ten tuning na 5S měl vůbec nějakej smysl (viz. odkaz cos dával na "Ivanův" model s 300g motorem kterej hmotí 2,9kg). Jinými slovy zda má smysl tenhle model tunit na 3D.
Udrel si klinec na hlavičku.. Zrovna som si písal z autorom Ivanom a mal takisto namotorovaného SU podobne ako planujem ja a odpísal mi toto:
Ako som povedal 4020/14 s 5S na 3D nebude. Nezaviselo to a harrieri sa to len tak plácalo.
Prešiel so už skoro všetky fóra a stou váhou to riešia že volia výkonnejší motor na min.
6S.
Napsal: úte 31.08.2010 19:45
od Doktor
On si tý váhy je vědom asi i sám Seby. Proto tam doporučuje pohon 6S.
Napsal: úte 31.08.2010 19:51
od LV
Doktor píše:On si tý váhy je vědom asi i sám Seby. Proto tam doporučuje pohon 6S.
Bavíme sa stále o SU od sebarta 50E ???
Tak potom pohon na 6S je totálna PIČOVINA

Napsal: úte 31.08.2010 19:52
od LV
slavoo píše:Prešiel so už skoro všetky fóra a stou váhou to riešia že volia výkonnejší motor na min. 6S.
Cesta do pekiel...
Výkonejší motor = ťažší motor väčšie ťažšie baterky... ach jo
Takto nejak sa vyrábajú tehly
Napsal: úte 31.08.2010 20:04
od Doktor
>LV
No vono de o to, zda už neni cihla samotnej model (drak). Pak se to musí bohužel dohánět výkonem. Že se to projeví asi i na letových vlastnostech je jasný.
Vycházim jenom z toho co se tu dočtu.
Napsal: úte 31.08.2010 20:07
od slavoo
Doktor píše:zda už neni cihla samotnej model (drak).
Aj mne sa zdá..

Napsal: úte 31.08.2010 20:14
od LV
Doktor píše:>LV
No vono de o to, zda už neni cihla samotnej model (drak). Pak se to musí bohužel dohánět výkonem. Že se to projeví asi i na letových vlastnostech je jasný.
Vycházim jenom z toho co se tu dočtu.
Prosím ťa už tu nepíš.... lebo píšeš bludy
Napsal: úte 31.08.2010 20:19
od jirkati
Mimochodem, když už se to tak rozebírá - jaká je podle vás asi tak "přijatelná" vzletová hmotnost pro tohle letadlo?
Samozřejmě že čím míň, tím líp, ale kde je u tohodle Suchoje asi tak hranice mezi cihlou a slušně lítajícím letadlem?
Napsal: úte 31.08.2010 20:21
od Doktor
LV píše:Prosím ťa už tu nepíš.... lebo píšeš bludy
Asi jo.
P.S.: Napiš mail Silvestrimu, že tam má v doporučení pohonu u SU 29S 50E chybu! Že se upsal o článek!
Napsal: úte 31.08.2010 20:59
od JMalik
Doktor píše:On si tý váhy je vědom asi i sám Seby. Proto tam doporučuje pohon 6S.
Podívej se, co doporučuje Seby do té dvoumetrovky a co tam mám já.
Jsou to dobrá letadla, ale manuály k nim se nezměnily od doby uvedení na trh. Vývoj elektriky se ale nezastavil.
Přesně jak píše LV. Postav to klidně těžší a vykompenzuj to výkonem pohonu. Ten ale bude taky těžký. Výsledek?
Dlabaný ingot.
(Ber v úvahu, že ještě před nedávnem nebyly k dispozici taková céčka u baterek. Řešilo se to počtem článků, případně motorem s převodovkou, aby jsi nešel na tak vysoké proudy)
Napsal: úte 31.08.2010 21:02
od AR1
Tudle jsem u nějakého našeho výrobce dočetl, že jeho akrobat na 6-8,5ccm se může pohánět elektrikou na 8S lipo.
No, i když asi může....

Napsal: úte 31.08.2010 21:03
od JMalik
jirkati píše:Mimochodem, když už se to tak rozebírá - jaká je podle vás asi tak "přijatelná" vzletová hmotnost pro tohle letadlo?
Samozřejmě že čím míň, tím líp, ale kde je u tohodle Suchoje asi tak hranice mezi cihlou a slušně lítajícím letadlem?
Hranice není žádná. Plynule se z toho stává stíhačka.
Napsal: úte 31.08.2010 21:04
od JMalik
AR1 píše:Tudle jsem u nějakého našeho výrobce dočetl, že jeho akrobat na 6-8,5ccm se může pohánět elektrikou na 8S lipo.
No, i když asi může....

Viz odpověď nad Tvým dotazem.