anténu jsem viděl na závit a nebo takový bajonet, kulomety mám natvrdo a pro přepravu mám na nich z polystyrénu nasazené pouzdro, blok a v něm čtyři díry, celé se to zpevní a zatím se to osvědčilo, dokonce na nich křídlo v autě stojí. Jinak co je na těch fotkách, trup byl celkem v pohodě, už ho máš hotový, ty vypínací háčky jsem chtěl na vlekání větroňů, ale vzhledem ke konečné váze letadla jsem ještě nevlekal a asi ani nebudu. Dají se použít pro start motoru bez pomocníka, letadlo se za ně ukotví, ale jinak jsou tam zbytečný a ještě za těžištěm, tak že na prd. Pak jsou tam vidět bovdeny k výškovce, nakonec mě kluci ukecali abych dal serva do výškovky a dobře jsem udělal, že jsem je poslechl. Tak že teď jsou v nich kablíky k servům. Až budeš laminovat trup směrem dozadu, výškovku, šetři lepidlem, jenom kolik je potřeba, já jsem výškovku udělal betonovou, stejně tak ten kryt zadního kolečka, stačí jenom šlupka. Pak musí dopředu přijít více olova a váha roste. To verlybí břicho pod křídlem jsem už na hotovým letadle vystříkal montážní pěnou, výborná věc pro přistání se zataženým podvozkem bez většího poškození, jede po trávě jako hrnec

vyzkoušeno. Křídlo si myslím má Ziroli vymyšlené dokonale, hlavně to rozložení namáhání od podvozku, jednou jsem kolo po tvrdém přistání úplně ohnul a vydrželo, nic v křídle neprasklo. Všechno lepené eoxidem, potahy jsem lepil purexem, kdybych to dělal znovu použiju disperzi. Možná jsi si všimnul, že se křídlo dá udělat ve dvou verzích, rozdíl je v jednom žebru navíc. Razorback má kratší. I za cenu menší plochy. Křídlo mám na tři díly, spojka je uhlíková trubka. V půlce jsem ho nedělil, ke koncům křídla se namáhaní rapidně zmenšuje, tam jsem tu trubku zkousnul, jinak jako spojku jí jinde nepoužívám, kvůli jejím vlastnostem. Podvozek je Robart, výbornej, šikovný svářeč ho lehce opraví. V trupu jsem za motorem udělal díru pro chlazení motoru, aby měl vzduch kudy ven. Ač to nevypadá, vzhled letadla to snad moc neruší. Mezi brzdící klapkou a křidélkem mám docela díru, při plné výchylce o sebe drhly, tak jsem musel brousit. Nedal jsem si při stavbě pozor, ale na letový projev to nakonec nemá vůbec vliv, i když jsem z toho měl obavy. A nevypadá to teda moc hezky. Motorový kryt mám přišroubovaný vruty do sádrokartonu, s tím dlouhým závitem, nepovolují se. A jdou dobře ven. Táhla k brzdám i se servem jsou v křídle, jako na plánku, u křidélek je vše venku. Kdyby šlo vymyslet, aby se do letadla lezlo vrchem od kabiny, a ne dírou po křídle, bylo by to dokonalé. Námět na další verzi. Motor nemusí být žadný vytuněný lehouš, mohlo by tam být i Brno, které je těžší než DA. Míň olova do čumáku. I přes to, jak jsem model bez nějakých větších zkušeností s tímto typem postavil, je letadlo neuvěřitelně hodný a pro pilota je létání s ním opravdu zážitek. Přežilo i nouzák, kdy mi hned po startu asi v deseti metrech chcípnul motor, hadička v benzínu do benzínu nakonec nebyla a upadla, na plných klapkách, naštěstí se zataženým podvozkem šlo éro na plocho, na minimálce do pole, bez snahy vrtat. Jenom jsem bohužel trefil jedním uchem brázdu od traktoru a tak se trošku pochroumalo.