Stránka 4 z 18
Re: Ariane V6
Napsal: pát 01.03.2013 8:50
od ST
Hele co Tě vyvedlo z míry, že jsi z toho takovej smutnej ? Lítá to už pomalu co ?

Já jsem Ti psal, že to chce Bacfire2 ...
Staifus píše:Tak hlásim, mam zalítnuto.... i když zálet bych si představoval jinak, tady to prostě po odhodu letělo jak mělo
Máte někdo zkušenost s Phasor Race 2026/5500 - kolik A si tak může říct při 4S a vrtuli 16x16
Jo a ta červená je ve vzduchu boží...
Re: Ariane V6
Napsal: pát 01.03.2013 10:42
od Staifus
No ne, lítá skvěle ..... Tomáš C. taky řikal že na každou rychlost si člověk zvykne a připadá to pak normální.
To až zas na jaře, až vylezou další a bude víc letadel, teď tam chodim skoro sám, neni s čim porovnat a je tam nuda...
a Backfire ani Speedfire nechci (zatim)

Re: Ariane V6
Napsal: pát 01.03.2013 10:43
od Staifus
Co ale chci a potřebuju, je vidět Backfire, Speedfire a Vikinga E v akci..... což jsem zatim na vlastní oči neměl možnost.
Abych věděl o čem to furt básníte

Re: Ariane V6
Napsal: pát 01.03.2013 13:41
od petrajksner
Staifus píše:To mě nenapadlo s tim přetočenim.... že prostě bude vrtule moc lehká? Tak jedině zkusit klasiku širokou nebo jestli se vejde 17" ka , ale myslim že ne.
poměřil jsem a při sklopení listu 17/18 s kuželem 38mm 5 stupňů offset, je délka od kraje kuželu (mot. přepážky) po konec listu je 178mm, zkus sklopit list podle trupu a změř to a uvidíš, přesazený kužele jsou o trochu jiné.
Re: Ariane V6
Napsal: pát 01.03.2013 13:47
od petrajksner
Jestli ta vrtule bude lehká, to taky nemusí být, omlouvám se ale trochu jsem si v té odpovědi protiřečil. Záleží jak budeš mít tvrdý baterky, ten motor si veme to co dají, aby si to přetočil, musel by si mít větší kapacitu a dost tvrdý. Jakou kapacitu by si tam dal?
Re: Ariane V6
Napsal: pát 01.03.2013 14:36
od Staifus
40C Turnigy 2650mAh .....
Re: Ariane V6
Napsal: pát 01.03.2013 16:36
od argoš
Tak mi to nedalo -odpovím na některé otázky ohledně motoru Castor kv 5500.Motor je konstruován především na létání v kategorii F5F.Snese bez problémů přetočení přes 70.OOO ot.Vhodná vrtule je RFM 16x17 s 5°kuželem,s 4S lipolkami 3300 bere 290 -300A,podle tvrdosti lipolek.Poněvadž v F5F je omezení 1300 W/min-nastavený Unilog vypíná při 32 sec.motorového chodu.Tohle jsou změřené údaje z Unilogu.Pokud použiji větší RFM vrtuli ,na př.17x18 odběr přesahuje 300 A.Což zase chce pořízení kvalitního regleru.Používat lipolky pod 3300 mAh je troufalost,hraničící s neznalostí,co tento motor dokáže.Životnost baterek je mizivá.
Re: Ariane V6
Napsal: pát 01.03.2013 19:23
od Staifus
No, masakr, to je to co jsem si myslel, že s upgrade motoru jde ruku v ruce regl a lipol
Díky za doplnění infa, proudy přes 200A mi můžou ......

ale rád se na takový éra mrknu...
Re: Ariane V6
Napsal: úte 05.03.2013 12:52
od Staifus
No, balim to v práci a jdu hodit do luftu druhou Arianu s novym "pokusnym" pohonem.... bližší info raději až jak to dopadne

Re: Ariane V6
Napsal: úte 05.03.2013 12:57
od Milan Nes
jo chlape drzim palce

ja to snad zalitnu o vikendu, minulej sem ankonec opet celej makal

mimo chvile v termice ...
stejne sem zvedavej na toho heta s kontronicem co to udela ...
tohle tvoje bude proste peklo na zemi

pak sem hlavne hod grafy
Re: Ariane V6
Napsal: úte 05.03.2013 18:05
od Staifus
No tak v první řadě graf neni

nevim proč, Altise sjem tam píchnul, ale žádnej soubor tam neni... tak nevim....
Nicméně to letělo, letělo to bože a letělo to rychle. Kolega při osazování druhé ariany zalovil v šuplíku a vytahnul nějakého Lehnera velikosti kolem 200g s 4400kv , šáhnul do druhýho šuplíku, vytahnul kontronik převodovku 5,2 a druhej den volá, že je hotovo, kdy jdem zalítávat.
Vše dolazeno vrtulí RF 15x16 na zemi odběr 200A (YEP100A nic neřiká a funguje) Zajímalo by mě kolik voltů zůstává v baterkách při zatížení na 200A (Turnigy 40C 2650 mAh) pro představu cca příkonu...
Nahoru to zrychluje a řve to jak postřelená kráva

jsem opět nadšenej... těžko říct jak by vycházela rychlost stoupání kolmo nahoru vs ta Mega, pomalejší to nebude. Buď cca stejný nebo lepší. Ale ten zvuk dělá hodně

, takže netušim
Re: Ariane V6
Napsal: úte 05.03.2013 19:57
od ST
Staifusi, čím si měřil ten odběr ? Nějakým klešťákem ? Dík.
Re: Ariane V6
Napsal: úte 05.03.2013 20:40
od Staifus
Ne, byl to nějakej digi ampérmetr - průchozí, napojil se do serie mezi regl a aku. Asi už něco pamatuje... mi tak připadal

ale fungoval.
Re: Ariane V6
Napsal: úte 05.03.2013 22:59
od Milan Nes
tak já to konečně sesazuju ale kvůli těžišti musim dát regl až na motor skoro nahoru na něj ale řešim problém, mám na castlu už zkrácené silové kabely a jsou moc krátké,
za jaké je mám nahradit ? jaké mám koupit aby to přežilo těch 90A ?
díky
jo konektory budou MP jet 5,5 mmm
Re: Ariane V6
Napsal: úte 05.03.2013 23:38
od Milan Nes
tak sem alespoň přidělal regl na motor

ariana má dost místa kolem tak se to tam hezky vejde a pod to zajede 4s 3300 ....
zjišťuju že poslední dobou mi všechno trvá dýl a dýl a asi nad všim moc přemejšlim
