Jara11 píše:Nemáte potuchy, jak to je teď s baterkama z Hobbykingu? Mám objednáno a zaplaceno měsíc a nikde nic. Stále to hlásí zaplaceno, zpracovává se. Někde v podmínkách mají zmíněno ze začátku září, že je s dovozem LiPol nějaký problém. Jde mi o to , jestli je to tímto problémem, nebo mám smůlu zrovna já. Psal jsem meila a komunikace téměř nulová. Ne jeden meil mi odepsali, abych si to vyzvedl u nich na prodejně a jejich otvírací dobu. Tak jestli vůbec pochopili, oč jde.
Problémy mělo více lidí. Psalo s o tom v jiném tématu
viz tento odkaz.
Zhruba na přelomu září a října zavedly poštovní služby značné restrikce na dopravu lipolek. Spousta zásilek se kvůli tomu vrátila do Hobbykingu. Docházelo při tom ke spoustě zmatků a ovlivněny tím byly nejen zásilky obsahující lipolky, ale i některé zásilky, které vůbec žádné lipolky neobsahovaly. Některé zásilky nebyly dlouhodobě třeba i déle než měsíc vůbec dohledatelné i když už měly přidělena podací čísla a byly vedeny jako odeslané.
Hobbyking k tomu 9. října 2013 vydal i oficiální zprávu s vyjádřením a upozorněním na tyto problémy. Zpráva je uvedena mezi dalšími zprávami na webu Hobbykingu v sekci News
viz tento odkaz a tam viz
URGENT UPDATE regarding shipping delays 9th October 2013...U zásilek vedených jako odeslané v rozmezí od 23. září do 2 října a odmítnutých poštovními službami se Hobbyking rozhodl zadotovat rychlejší dopravu ze svého a i když si zákazníci původně zaplatili nižší poštovné tak je poslal znovu kurýrními službami Fedexu. Zbytek ovšem Hobbyking již dotovat nehodlá a je nutné si tedy v případě, že zásilka obsahuje třeba byť jen jedinou malou lipolku výrazně připlatit za poštovné. Minimum je 45 USD a nebo prostě lipolku z objednávky odstranit.
Vzhledem k rozsahu zásilek jaký to postihlo to na Hobbykingu doslova "položilo na lopatky" kompletně celou zákaznickou podporu jak on-line tj. LIVE CHAT tak i Support centre. LIVE CHAT přestal dočasně zcela fungovat a odpovědi přes Support centre výrazně vázly jelikož rozsah stížností narostl o několik řádů a pracovníci zákaznické podpory na Hobbykingu to prostě vůbec nebyli schopni zvládnout.
Řada nakupujících co platili přes Paypal si na Paypalu otevřela spornou událost a vrátili jim peníze.
V současnosti je doprava za zásilky obsahující lipolky z centrály Hobbykingu v Hongkongu velmi drahá od cca 45 USD výše i když se jedná třeba jen o jednu lehkou a malou lipolku. Takže lipolky doporučuji vůbec nedávat do objednávky při nákupech z centrály v Hobbykingu v Hongkongu. Lipolky nakupovat buď z EU skladu Hobbykingu a nebo z jiných eshopů v rámci EU.
Pokud jde o objednávky neobsahující žádné akumulátory, ale jen ostatní zboží ty začal Hobbyking posílat zejména přes Singapore post, ale i tak se v řadě případů doby doručení pohybovaly okolo jednoho měsíce jak bylo zmíněno v již odkazovaném tématu. Teď v poslední době několika týdnů to začíná trochu ožívat a objednávky realizované zhruba ke konci října chodí přes Singapore post zhruba okolo dvou až tří týdnů.
Pokud máš měsíc starou objednávku, která ještě není vyřízena a mimo jiné obsahuje byť jediný akumulátor tak ten akumulátor doporučuji z objednávky odstranit. Pokud není volba pro odstranění příslušné položky zboží z objednávky dostupná přímo v objednávce po přihlášení na Hobbykingu pak doporučuji zkusit je kontaktovat přes LIVE CHAT, který by snad už měl fungovat. Nejlépe je otevřít LIVE CHAT někdy mezi 3 a 6 hodinou ranní dle času v ČR tj. v Hongkongu mezi 9 hodinou ranní a polednem kdy je největší šance, že se dočkáš operátora na LIVE CHATu cca do hodiny jinak to může trvat i déle. Peníze za zboží odstraněné z už zaplacené objednávky ti podle domluvy buď převedou na bonusové body, které budeš moci využít při následujících nákupech a nebo ti mohou vrátit příslušnou část peněz i na Paypal. Záleží jak se domluvíš.
Pokud máš objednávku starou už okolo měsíce a ještě nebyla vůbec odeslána ani není přiděleno podací číslo balíku tak pokud jsi to platil přes Paypal a ještě neuplynulo 45 dnů od provedení platby tak si hlídej termín a pokud se to nepohne tak zhruba okolo čtyřicátého dne si pro tu platbu na Paypalu otevři spornou událost podle návodu uvedeného
viz tento odkaz.
To je k tomu zhruba vše.