Dnes první testování. Na pěti baterkách očekávaný výsledek, na šestou už nedošlo pro déšť.
Stopky na vysílači 6:30, otáčky 2100, couvačky a inverty, klidné lítání s prioritou sledováním signalizace, od šesté minuty let do 40 metrů od sebe. Doba na přistání navyšuje měřenou kapacitu.
RHINO4900mAh - signalizace k2ULM nastavena na limit 3000mA. Po letu nabíjení proudem 3A
1/ baterka letový čas do přistání 8:10 z toho posledních 15 vteřin už se signalizací na přistání = signalizace na čase 7:55
měření Raytronic M6 : zbytková kapacita 25%, napětí 22,61V a rozdíl na článek 0,007 V
Dobito 3199mA, 32 miliohmů, 0,004 V. 199mA nad limit = plus 6,6 %
2/ baterka letový čas do přistání 7:50 z toho posledních 22 vteřin už se signalizací na přistání = signalizace na čase 7:28
měření Raytronic M6 : zbytková kapacita 25%, napětí 22,61V a rozdíl na článek 0,005 V
Dobito 3296mA, 20 miliohmů, 0,006 V. 296mA nad limit = plus 9,9 %
3/ baterka letový čas do přistání 8:10 z toho posledních 22 vteřin už se signalizací na přistání = signalizace na čase 7:48
měření Raytronic M6 : zbytková kapacita 25%, napětí 22,61V a rozdíl na článek 0,007 V
Dobito 3226mA, 12 miliohmů, 0,003 V. 226mA nad limit = plus 7,5 %
BigPower 5000mAh - signalizace k2Ulm nastavena na limit 3400mA: Po letu nabíjení proudem 3A
1/ baterka letový čas do přistání 9:40 z toho posledních 15 vteřin už se signalizací na přistání = signalizace na čase 9:25
měření Raytronic M6 : zbytková kapacita 24%, napětí 22,56V a rozdíl na článek 0,008 V
Dobito 3692mA, 40 miliohmů, 0,003 V. 292mA nad limit = plus 8,6 %
2/ baterka letový čas do přistání 9:00 z toho posledních 16 vteřin už se signalizací na přistání = signalizace na čase 8:44
měření Raytronic M6 : zbytková kapacita 23%, napětí 22,54V a rozdíl na článek 0,009 V
Dobito 3648mA, 45 miliohmů, 0,005 V. 248mA nad limit = plus 7,3 %
Při pátém letu jsem už stíhal registrovat i čas průběžné signalizace :
Jedno bliknutí na čase T + 2:30
Dvojí bliknutí na čase T + 5:50
Trojí bliknutí na čase T + 7:10
Nepřetržitá signalizace T + 8:44
Původně mi přišlo, že by mohl být nastavený limit vyšší ale Kuna2 má samozřejmě zkušený odhad. Možná by se dalo jít hamounsky trochu nahoru, zatím to nechám jak to je a čas v Tx budu používat dál. Na měřáku se mi líbí že můžu libovolnaě variovat letový projev, přičemž čas je zde hodně omezená až zavádějící hodnota, kdežto odebraná kapacita je mnohem lepší. Záblesky jsou zcela dostatečné, dnes o to víc že bylo v podstatě spíš zataženo. Za mě autorovi měřáku vřelý dík, naprostá spokojenost

Až vyměním hřídel v motoru a nebudu se strachovat o vachrlatou zubovou vůli, zkusím vyšší otáčky a variabilní lítání.