Stránka 4 z 5
Napsal: pon 11.07.2011 20:02
od cilek
To je jedno, který tam vložíš, ale vždy jen jeden. Kleština je rozevírací, takže nemusíš nic rozpojovat, pokud nevedeš přívod dvoulinkou.
Napsal: pon 11.07.2011 20:17
od Ancistrus01
cilek píše:To je jedno, který tam vložíš, ale vždy jen jeden. Kleština je rozevírací, takže nemusíš nic rozpojovat, pokud nevedeš přívod dvoulinkou.
No dobře ale když je celý vodič zabužírkovaný, tak to si ta kleština tu bužírku "rozřízne" ?

Napsal: pon 11.07.2011 20:21
od cilek
Jedná se o bezkontaktní měření.
Napsal: pon 11.07.2011 20:29
od Ancistrus01
cilek píše:Jedná se o bezkontaktní měření.
AHA jo jasně OK to mě nenapadlo tak děkuju

Napsal: pon 11.07.2011 20:56
od arda1
TomasC píše:Samozřejmě na DC. Chceš tím říct, že to měří pouze s četností 50Hz.

http://www.gme.cz/_dokumentace/dokument ... -334.2.pdf arda1BOT
Napsal: pon 11.07.2011 22:46
od JMalik
Ancistrus01 píše:cilek píše:To je jedno, který tam vložíš, ale vždy jen jeden. Kleština je rozevírací, takže nemusíš nic rozpojovat, pokud nevedeš přívod dvoulinkou.
No dobře ale když je celý vodič zabužírkovaný, tak to si ta kleština tu bužírku "rozřízne" ?

Vřele Ti doporučuji to k někomu odnést (komplet letadlo).
Ten to změří, vyhodnotí regl, motor, baterky, vhodnou vrtuli..... a je velká šance, že to dostaneš ve stavu, že to poletí.
Jak to zkusíš sám, jen s pomocí tady té diskuse, tak to nedopadne dobře.
Napsal: pon 11.07.2011 22:52
od Ancistrus01
JMalik píše:Vřele Ti doporučuji to k někomu odnést (komplet letadlo).
Ten to změří, vyhodnotí regl, motor, baterky, vhodnou vrtuli..... a je velká šance, že to dostaneš ve stavu, že to poletí.
Jak to zkusíš sám, jen s pomocí tady té diskuse, tak to nedopadne dobře.
Teď narážíš na co?
To že sem se ještě nesetkal vzhledem k mému věku s každou technikou ještě neznamená, že to letadlo nedostanu do vzduchu.

Napsal: pon 11.07.2011 23:03
od JMalik
Ancistrus01 píše:JMalik píše:Vřele Ti doporučuji to k někomu odnést (komplet letadlo).
Ten to změří, vyhodnotí regl, motor, baterky, vhodnou vrtuli..... a je velká šance, že to dostaneš ve stavu, že to poletí.
Jak to zkusíš sám, jen s pomocí tady té diskuse, tak to nedopadne dobře.
Teď narážíš na co?
To že sem se ještě nesetkal vzhledem k mému věku s každou technikou ještě neznamená, že to letadlo nedostanu do vzduchu.

Nenarážím vůbec na nic, doporučuji Ti to odnést k někomu kdo se nabídne (nabídnul) Ti s tím pomoci, protože za současného stavu Tvých elektrotechnických znalostí to nezměříš dobře, vyhodnotíš to celé špatně......
(To letadlo je Beta 1400 ?)
Napsal: pon 11.07.2011 23:03
od LV
Ancistrus01 píše:To že sem se ještě nesetkal vzhledem k mému věku s každou technikou ještě neznamená, že to letadlo nedostanu do vzduchu.

Človek sa stále učí na vlastných chybách...
Napsal: pon 11.07.2011 23:26
od vama
JMalik píše:...
Nenarážím vůbec na nic, doporučuji Ti to odnést k někomu kdo se nabídne (nabídnul) Ti s tím pomoci, protože za současného stavu Tvých elektrotechnických znalostí to nezměříš dobře, vyhodnotíš to celé špatně......
...
Co na tom moze zle vyhodnotit a skazit? Ved na tom nie je co, akurat, ze by sa nejako pomylil pri rozsahoch, ale aj tak ja nevidim problem.
Napsal: pon 11.07.2011 23:37
od JMalik
vama píše:JMalik píše:...
Nenarážím vůbec na nic, doporučuji Ti to odnést k někomu kdo se nabídne (nabídnul) Ti s tím pomoci, protože za současného stavu Tvých elektrotechnických znalostí to nezměříš dobře, vyhodnotíš to celé špatně......
...
Co na tom moze zle vyhodnotit a skazit? Ved na tom nie je co, akurat, ze by sa nejako pomylil pri rozsahoch, ale aj tak ja nevidim problem.
Má to pravděpodobně do té Bety. Uvažuje, že to bude vybíjet na 3V na článek, Ty mu radíš, že je to možné až na 2,7V/čl.
Řeší 40A proudu z baterky, ale to už bude mít z reglu a motoru škvarek.....
Moc blbin na začátek.

Napsal: pon 11.07.2011 23:49
od vama
Tak regulator a motor ma snad dobre dimenzovany, snad to nesbuchal, len tak od brucha ... (Ale je jasne, ze to treba zmerat)
Tych 2,7 V /clanok som mu iba hovoril, ze je to hranica znicenia clanku, radil som mu, ze nech to vybija na 3,0 V/ clanok.
Napsal: pon 11.07.2011 23:57
od JMalik
vama píše:Tak regulator a motor ma snad dobre dimenzovany, snad to nesbuchal, len tak od brucha ... (Ale je jasne, ze to treba zmerat)
Tych 2,7 V /clanok som mu iba hovoril, ze je to hranica znicenia clanku, radil som mu, ze nech to vybija na 3,0 V/ clanok.
Neumí to změřit. 3,0V/čl. je tak akorát při 20C z té baterky, při tomhle
proudovém odběru. Změří to tak leda až to připojí na nabíječku, v lepším případě voltmetrem po vyndání z letadla. Když to bude mít 9V, tak je to na šrot, když to bude mít 10V, tak ještě taky......
Když mu někdo napíše, že by to mělo mít tak něco těsně pod 11V, nebo dobíjet cca 80% jmenovité kapacity, tak to bude tak akorát.
Ale říkám, je toho víc, doporučuji mu tu návštěvu.
Napsal: úte 12.07.2011 0:10
od jag42
Tohle vlákno vzdávám, je to ne mě moc...
Bez měření, Beta s baterkou 2,2 Ah bude na plný kotel lítat cca 8 minut.
Bežné létání cca 12 min. pak dolů a změřit baterii. Bude mít tak 3.7 V na článek, to je akorát s rezervou a a šetrným přístupem k baterii. Pokud bude mít víc postupně můžeš přidávat čas.
Napsal: úte 12.07.2011 0:30
od Drondys
Ancistrus01 píše:Jak poznám jakým proudem se baterka vybíjí???
Existují modelářské měřící přístroje s interní pamětí a některé i s pro tento účel postačující přesností, které lze umístit do modelu
viz tento odkaz na článek k tomu. Po přistání lze pak vyhodnotit data.
Kromě toho existují také různé proudové senzory taktéž s postačující přesností a pro umístění do modelu využívané např. jako senzor pro telemetrie viz třeba
Quanum nebo
FrSky. V kombinaci s vhodnou elektronikou pak lze měřit i odebranou kapacitu accu v modelu a na straně u pilota pak signalizovat nastavitelným zvukovým alarmem určitou nastavenou úroveň odebrané kapacity
viz tento odkaz na článek k tomu.