Stránka 4 z 128

Napsal: pon 14.03.2011 23:02
od Gattor
neni to tak strasny, kazde tahlo jsem povolil o 4 zavity. prave jsem to dodelal, takze posledni dnesni vstup.

dalsi varovani. v nekolika pripadech...:

-jednou jsem stiskl omylem parovani, (protoze je to i throttle hold) pri nabihani vysilacky v pokusu o throttle hold pro serizovani kolektivu
-jednou pri prilisnem hrani si s trimem
-a jednou mi prislo, ze i samo :) ale kdo vi, delo se toho hodne

...se vysilacka zblazni a tlacitko throttle hold potom zvedne kolektiv naplne do plusu, misto vypnuti motoru a pri toceni v ruce se pridava plyn, ale kolektiv se ani nehne (ovladani serv samostatne vsak fungovalo). vsechny tyto (doufam) nahody vyresilo preparovani. dle navodu (bind, zap. vysilacky, 2x blik, smerovka doleva, pustit bind, az se vrtulnik rozsviti pustit smerovku - to je rachot, co? :) ). pak zas bezi vse tak jak ma.

jinak ale chlapi, je to opravdu perfektni poletani. zadne zkresleni, nahoru/dolu lita jak raketa a docela i odolava odrazeni vetru v malych mistnostech. doba letu mi prisla temer shodna s msr. presne mereni nemam.
proste bomba. zatim mam za sebou jen viseni a male, pomale prulety, ale chova se to skoro jako velka masina. bez testu ve vetsich prostorech to nemuzu tvrdit na 100%, ale zatim mi chovani prijde velice realne.

opravdu si pripadam, jako kdyz jsem venku, ale ja jsem doma :)

Napsal: pon 14.03.2011 23:06
od Gattor
a mSR pujde do sveta :)

Napsal: pon 14.03.2011 23:15
od zablabla
to gattor.

Prosím tě co má dvakrát bliknout při párování ( led na vysílačce ???)
a co kdyžblikne vícekrát ?
A co má dělat dioda na helině?

dík za info

Napsal: pon 14.03.2011 23:48
od Gattor
blikani heliny neresis. takze blikne vysilacka. kdyz blikne vickrat, tak se asi prd stane, protoze ne vzdy jsem to trefil. nekdy jsem to v tom zmatku udelal po trech bliknutich. vlastne ani nevim jaky to ma smysl, spis bude ten 2xblik orientacni. kdyz to udelas blbe, jednoduse se bude vysilacka chovat porad blbe.
po pusteni bindovaciho tlacitka (tj. po bliknuti a drzeni smerovky doleva) se ceka na to, az vrtulnik zustane stabilne svitit. az pak se pusti smerovka.

tak je to v manualu. tak to funguje. jestli delam nektery z ukonu zbytecne netusim. ale taky me to moc netrapi :) vim jen, ze kdyz jsem nedal tu smerovku doleva, nepreparovalo se to.

Napsal: úte 15.03.2011 10:26
od gamer007
Už dorazil a je báječný...
Hned jsem s ním švísknul o zed a vyvlíklo se jen očko z čepu :lol: , takže to bude fakt odolný. Myslim že je to super simulátor. S těma piroflipama v obýváku jsem byl teda dost najivní, protože se nevejdu ani osmičkovat, ale v telocvicne nebo venku to bude super.
Jinak mě to došlo skoro seřízený. Nula byla jen asi -1°, takže jedno pootočení táhel to vyřešilo. Jinak všechno stejný jak píše Gattor. Líbí se mi jak drží vrtulka, vůbec nedriftuje ani při pumpování kolektivem. Motorky a baterie jsou po letu vlažnější než u Msrka. Baterky jsou s tím nabíječem nabitý za cca. 10-15min. Jen nějak nechápu že to má bejt 4port, ale vidím jen jeden. To je potřeba redukce? Taky je jen na 6V, takže musim sehnat nějakou nabku do auta.
Okukoval jsem ty druhý listy v sadě a nějak nechápu, k čemu jsou tam ty výstupky na náběžce. Víte to někdo?

Napsal: úte 15.03.2011 11:44
od buki
O těch druhých listech píšou, že jsou pro stabilnější a rychlejší let.Myslím, že ty výstupky jsou jen, aby se posunulo těžiště listu, ale to je jen můj osobní názor.

Napsal: úte 15.03.2011 12:05
od Gattor
gamer007> tak diky za potvrzeni. potvrdila i Astra. motor i tahla.
odolnost materialu byla potvrzena dalsimi uzivateli. je videt i na videiich. praskaj s tim vsemozne a hodne toho prezije. uz jsem videl ale i ulomene gripy.
kde jsi cetl, ze by to mel byt 4port? asi si udelam nejakou redukci na velkou nabijecku. trebaze 2 clanek, abych mohl nabijet obe najednou a i v aute. chvilku jeste pockam, jestli se na HK neobjevi baterky, pak bych udelal 4clanek.
vystupky taky nechapu (k cemu listy slouzi je na krabici). vyzkousim, uvidim.

Napsal: úte 15.03.2011 12:58
od gamer007
V návodu píšou že je to 4port, asi nějakej blud. Jinak už jsem myslel že budu muset blade odstavit a čekat na díly. Po tý ráně se mi totiž rozsypalo ložisko v gripu a když jsem to roztáčel v ruce tak celej grip i s listem ulítnul. No prohledal jsem bedýnku dílů na 250tku a světe div se, na gripu vrtulky je to stejný ložisko :lol: . Vyměněno a lítá se dál...
Akorát jsem zrovna zkoušel ty fast listy a jsou v háji, mají uštíplej kus u kořene, což asi nebude dělat dobrotu...

Napsal: úte 15.03.2011 14:57
od buki
Ložisko se ti s největší pravděpodobností nerozsypalo po ráně, ale samo od sebe. Koukni na forum RC GROUPS a tam o tom je dost psaní jak jim ulítávají listy již při prvním roztočení. Je to tím, že ložiska jsou tam daná někdy dobře a jindy obráceně a pak to takhle dopadá.Proto na to upozorňují, aby si dali všichni bacha a nenabilo jim to ústa.

Napsal: úte 15.03.2011 15:01
od off
buki píše:Ložisko se ti s největší pravděpodobností nerozsypalo po ráně, ale samo od sebe. Koukni na forum RC GROUPS a tam o tom je dost psaní jak jim ulítávají listy již při prvním roztočení. Je to tím, že ložiska jsou tam daná někdy dobře a jindy obráceně a pak to takhle dopadá.Proto na to upozorňují, aby si dali všichni bacha a nenabilo jim to ústa.

Ještě ho nemám, ale už je na cestě... jak to poznat?

Napsal: úte 15.03.2011 15:26
od buki
Nevím jak vložit sem obrázek

Napsal: úte 15.03.2011 15:51
od gamer007
Nahraj to na http://imgupload.cz/ a hod jsem link, přímo bbcode...

Napsal: úte 15.03.2011 15:59
od Gattor

Napsal: úte 15.03.2011 16:19
od gamer007
A ted jak je to spráně. Podle těch obrázků mosaz ve vnitř na šroubek a druhá ven na kámen...

Napsal: úte 15.03.2011 18:48
od Gattor
spis jak to poznat, ktera strana je ktera. obe strany loziska mi prijdou stejne.