Stránka 4 z 6
Napsal: pon 10.01.2011 19:18
od m@rtin
Já jsem Foxe nevážil, ale nemám tam toho moc, co by způsobovalo velkou nadváhu. Určitě tam je ještě rezerva... takže nemusíš mít strach, důležitá je poloha těžiště. Dokonce jsem někde četl, že na něj lidi dávali kamery a větší baterky.
Čumák, hlavně ze spodu až k podvozkovému kolu, doporučuji "olaminovat" skelnou lepicí páskou. Já jsem to udělal až po několika letech, takže pár šrámů už tam mám. Pak doporučuji polepit i náběžné hrany na křídlech a výškovce.
Hodně štěstí při záletu!!!
Napsal: stř 09.02.2011 17:10
od MODYN
Ahojda tak jak vám létá "Lyšáček"? Já mu nedal pokoj celou zimu...Byl jsem ale nucen dát si tedkom pauzu kůli přijímači...tento týden jsem opět začal létat.
Jinak jelikož jsem přišel o jednu 1300mah tak dávám do foxe i Turnigy nano-tech 2650mah 3S 25~50C Lipo Pack...Baterka se tam akorát vejde a letadlo je s ní mnohem stabilnější...Sice to není na akrobačku, ale na pohodové létání je to super...
Už se nemohu dočkat na horké letní dny, kdy bych si poprvé v životě chtěl zaplachtit na termice...tak snad mě Foxík moc nezklame...
Jinak nemohl by mi někdo doporučit nějaký motor z HC do tohoto foxe? Celkem mě láká něco silnějšího alespon o 1/3 co ten původní, abych foxe uvisel...A přebytek výkonu se vždycky hodí:) Nejlépe aby ten motor šlapal s origo regulátorem co ve foxovi je.To je myslím 25A jestli se nemílím:)
Napsal: stř 09.02.2011 20:11
od m@rtin
Ten můj odpočívá na chalupě v krabici... a už se těší na jaro.

Napsal: ned 13.02.2011 16:15
od soptik
Ahoj
Tak jsem dneska byl s kamarádem na kopci a nechal ho udělat zálet a bylo to dost adrenalinové protože si fox dělal co chtěl. To jedno křídlo je hezky zkroucený a všechny problémy který nastaly při záletu jsou od toho křídla. A tak zkusím ho vyreklamovat když nepůjde tak se ho budu snažit srovnat a pak by to už mohlo být hodný ero. Jen ty výchylky na křidýlkách by mohly být větší pokud to nepůjde nějakým způsobem vyladit tak jsem rozhodnutý že dám serva do křídla jak mám běžně daný a ne jak jsou daný originál. Jinak se fox všem přítomným líbil a i letový projev všichni ocenily. A to že foukalo cca 5m/s. Změním dutou trubku v křídle na plnou aby křídla tolik nemávali při akrobacii. Taky jsem vypodložil výškovku jak tu ostatní píšou nebylo to moc ale dost to pomohlo.
Napsal: pon 14.02.2011 21:40
od MODYN
soptik píše:Ahoj
Tak jsem dneska byl s kamarádem na kopci a nechal ho udělat zálet a bylo to dost adrenalinové protože si fox dělal co chtěl. To jedno křídlo je hezky zkroucený a všechny problémy který nastaly při záletu jsou od toho křídla. A tak zkusím ho vyreklamovat když nepůjde tak se ho budu snažit srovnat a pak by to už mohlo být hodný ero. Jen ty výchylky na křidýlkách by mohly být větší pokud to nepůjde nějakým způsobem vyladit tak jsem rozhodnutý že dám serva do křídla jak mám běžně daný a ne jak jsou daný originál. Jinak se fox všem přítomným líbil a i letový projev všichni ocenily. A to že foukalo cca 5m/s. Změním dutou trubku v křídle na plnou aby křídla tolik nemávali při akrobacii. Taky jsem vypodložil výškovku jak tu ostatní píšou nebylo to moc ale dost to pomohlo.
Pozor na to někdy je kulatina pružnější než trubka...Já tam mám pořád tu původní a i když s foxem dělám vylomeniny nemohu si stěžovat...Křídla mávají jak v reálu což není naškodu myslím...
Napsal: pon 14.02.2011 21:41
od MODYN
chybka
Napsal: čtv 24.02.2011 20:17
od MODYN
Tak jsem o víkendu udělal hovadinu. Zapoměl jsem si přepnout vysílačku z cessny na foxe, hodil foxíka a ejhle křidélka fungují obráceně a bum bác...Zaryl jsem se cca metr od otcovi bety 1400 ten by mi dal kdybych mu ji přepulil vejpul kuželem
Výsledek- čumák se zkrátil o cca 1 cm... hřídel motoru totálně ohnutá + se vylomila překližková přepážka motoru.
Ještě ten den jsem do 1. hodiny v noci opravoval. vyndal jsem přepážku slepil a podlepil z obou stran 0,5 mm tenkou plastovou destičkou. Čumák se mi podařilo opět natáhnout díky kabině, kterou jsem nacpal na své místo a zajistil aby nevyskočila
Osičku motoru se mi podařilo jako zázrakem narovnat do původní polohy:)
Čumák jsem klasicky polepil skelnou páskou, jako to bylo ještě před pádem, takže nakonec na foxovi není viditelná žádná známka po celkem těžkém nárazu.
Každopádně jsem se poučil pro příště a kontorluju správné výchylky kormidel před každém létáním:)
Napsal: stř 02.03.2011 11:45
od MODYN
Konečně nějaké video bohužel horší kvalita...
http://www.youtube.com/watch?v=i62knf1k5xA
Napsal: pon 28.03.2011 14:34
od Ray69
Zdravim,
zkoušeli jste někdo dát serva na křidýlka přímo do křídel. Ty serva v tom kořeni mě už neba. Vůle jak prase atd. Případně nějaké foto a typ serv díky
Napsal: pon 04.04.2011 0:00
od blade120
Tak už mám doma FOXa od ST model (v hre bol ešte Robbe Parabolic), ale toto video rozhodlo pre FOXa
http://www.youtube.com/watch?v=RAyrp7x3 ... re=related
Dnes som ho bol zalietať, počasie bolo ideálne, vylietal som dve baterky (Hyperion 3s 35 C 1600 a 1800 mAh) a som spokojný. Je to môj prvý nesetový model a prvý model nad 1 meter. Trochu sa mi triasli kolená, pri prudčších premetoch to riadne fičalo a zvuk budil rešpekt. Len sa bojím či krídla vydržia preťaženie a či sa uhlíková spojovacia trubka nevytrhne z krídla.
Učil som sa na Mini Bee a Falco 300.
Napsal: úte 05.04.2011 13:18
od MODYN
Také jsem sledoval toto video ještě před koupí foxe...Říkal jsem si, že je něco takového pro mě nemožné...Musím ale říct, že dnes takové kousky na tak malém prostoru také zalétám.Když posunu těžiště o něco dozadu, tak fox dokáže létat opravdu pomalu metr dva nad zemí na malém prostoru...K té uhlíkové trubce asi tak...Létám od lonského podzimu, pár Gček fox už zažil

Jednu pořádnou ránu taky a trubička drží...Při normíálních rychlostech ta trubička opravdu dostačuje...Samozdřejmě ale neříkám, že když pustíš foxe ze 150 metrů a naplno přitáhneš, tak že s e nic nestane

Napsal: úte 05.04.2011 13:45
od blade120
Krídlo som pre istotu už vystužil uhlíkovým nosníkom a aj spojovaciu trubku som vymenil za kvalitnejšiu. Ešte mám v pláne zmeniť motor, kužel a vrtuľu.
Lietaš s originálnym pohonom, alebo si už tunil, ak áno čo si tam dal ?
Tiež som ho mal ťažký na jedno krídlo a nevyváženú vrtuľu.
Ale už teraz som s ním spokojný a je presne taký ako som čakal a chcel.
Napsal: úte 05.04.2011 19:01
od MODYN
Zatím létám s origo motorem i vrtulí. Někdy mi chybí trošičku výkonu, ale asi nechám dosloužit motor původní. Vrtuli jsem koupil novou, ale neosvědčila se mi, sice zmizely vibrace, ale byla s kuželem podstatně těžší, což bylo dost znát...Navíc ani tolik netáhla...Takže létám pořád s původní.
Napsal: čtv 05.05.2011 23:01
od m@rtin
Zdravím Foxáky!
Tak jak vám to lítá? Já jsem Foxe letos poprvé vytáhnul v neděli a pořádně jsem ho protáhnul. Vylétal jsem tři baterky. Bylo pod mrakem, ale chvíli taky svítilo sluníčko a asi sem vychytal nějakou termiku, protože při druhém letu jsem po přistání měl na stopkách ve vysílači motorový let 6 minut a celkovou dobu letu 33 minut. A to jsem musel asi dvakrát nuceně sklesat všelijakou akrobacií, protože Fox už byl tak vysoko, že jsem ho sotva viděl. Normálně mívám dobu letu mezi 20 až 25 minutami, z toho cca 7 minut motorovejch (takže na tom druhym letu jsem měl ještě časovou rezervu). No a co z toho plyne? Že Fox v termice vůbec nelétá špatně. Ještě bych se potřeboval naučit tu termiku vyčuchat a držet se jí. U nás se dá trochu orientovat podle káňat, ale taky to ne vždy funguje - oni pacholci někdy podvádějí a lehce mávají křídly. A taky, když se k nim přiblížím, tak odletí pryč a já pak poznám prd, kde to "nosí"

.
Napsal: pon 30.05.2011 16:20
od blade120
Keď mi doslúži môj terajší FOX od ST Model (1.8 m), kúpim si tento od Pelikána (2.3 m), vyzerá pekne.
http://www.rcm-pelikan.cz/index.php?sec ... h=Vyhledat
