Stránka 4 z 19
Napsal: úte 31.08.2010 10:59
od LV
m2 píše:slavoo píše:ešte raz zvažujem od
LV ten
S4020-14 i napriek tým ložiskám.
Máš ešte možnosť aj od Hyperionu, ZS4020-12. Scorpion prvej generácie je dnes už (elektromagneticky) prekonaný, treba sa podľa mňa orientovať na SII alebo ZS.
SII - 40 sa nerobí.
A ktoré motory prekonali Scorpion elektromagneticky?
Napsal: úte 31.08.2010 11:02
od m2
LV píše:A ktoré motory prekonali Scorpion elektromagneticky?
Nemám chuť na flame ... takže len sucho: Scorpion S-II je elmag. výrazne lepšie skonštruovaný ako S-I.
Napsal: úte 31.08.2010 11:33
od jirkati
Pokud do toho letadla přijde 300g motor a 5s li-pol tak bude podle mně potřeba dát serva VOP a SOP do kabiny a natáhnout lanka/táhla dozadu.
Anebo probourat zadní stěnu motorovýho domku a strkat baterky až do něj.
lv: proč nepoužít jako přijímačovky 850mAh LiFe?
http://media.hyperion.hk/dn/fg3radio/
Napsal: úte 31.08.2010 11:44
od slavoo
jirkati píše:Pokud do toho letadla přijde 300g motor a 5s li-pol tak bude podle mně potřeba dát serva VOP a SOP do kabiny a natáhnout lanka/táhla dozadu.
Anebo probourat zadní stěnu motorovýho domku a strkat baterky až do něj.
Práve toho sa obávam ako to bude potom treba dovážit, ked budem v predu až moc ľahký..
Serva z chvostu nechcem dávať do trupu!
Napsal: úte 31.08.2010 11:51
od jirkati
V tom případě zapomeň že bys do ocasu dal "standardní" serva (45g).
Anebo fakt udělat díru zezadu do motorovýho domku a strkat aku tam. Tohle tuším někdo popisoval v článku v RCR u Katany 50e - dal tam elektromotor MVVS 8 a pak to vyvážení řešil takhle.
Napsal: úte 31.08.2010 11:58
od Peppy
Ja to budem tiez takto riesit u noveho era... ze musim presunut VOP servo do kabiny lebo potom by som musel pchat baterku pred vrtulu

Napsal: úte 31.08.2010 12:08
od slavoo
jirkati píše:V tom případě zapomeň že bys do ocasu dal "standardní" serva (45g).
Anebo fakt udělat díru zezadu do motorovýho domku a strkat aku tam. Tohle tuším někdo popisoval v článku v RCR u Katany 50e - dal tam elektromotor MVVS 8 a pak to vyvážení řešil takhle.
To je jasné že tam nepôjdu standart serva ale asi HS-225MG a stou batériou som tiež tam videl na fóre.
Uvidíme.
Mimochodom tam ešte dávajú S4025-12 ale to už nebude na 5S.
Napsal: úte 31.08.2010 14:23
od LV
slavoo píše:jirkati píše:Pokud do toho letadla přijde 300g motor a 5s li-pol tak bude podle mně potřeba dát serva VOP a SOP do kabiny a natáhnout lanka/táhla dozadu.
Anebo probourat zadní stěnu motorovýho domku a strkat baterky až do něj.
Práve toho sa obávam ako to bude potom treba dovážit, ked budem v predu až moc ľahký..
Serva z chvostu nechcem dávať do trupu!
Servo smerovky ale každopádne do trupu daj
Napsal: úte 31.08.2010 16:08
od JMalik
slavoo píše:jirkati píše:Pokud do toho letadla přijde 300g motor a 5s li-pol tak bude podle mně potřeba dát serva VOP a SOP do kabiny a natáhnout lanka/táhla dozadu.
Anebo probourat zadní stěnu motorovýho domku a strkat baterky až do něj.
Práve toho sa obávam ako to bude potom treba dovážit, ked budem v predu až moc ľahký..
Serva z chvostu nechcem dávať do trupu!
V každém případě dej serva VOP i SOP do trupu. Přidělal by sis spoustu problémů. Na tom dvoumetrovém Sůčku od Sebarta jsem to původně namontoval do ocasu a potom to přendaval. (Fotky jsou v akrobacii - vlákno o Sukhoi 29S).
Domek bourat nemůžeš, už takhle je to subtilní. Přendej ty serva, máš na to celou zimu
I kdyby jsi to na křeč dovážil, tak budeš mít hmotnost na ocase a v čumáku. Příliš veliké setrvačné síly na 3D. Ideální je, všechno sestrkat do těžiště !
Napsal: úte 31.08.2010 16:21
od Doktor
LV píše:...Tým ušetríš gramy a dostaneš sa hlboko pod 2,5 kila s letovkou
A že né! (teda pokud božský Seby nekecá, že to s motorem 395g, standardníma servama, napájením z BECu 70A reglu a bez poh. aku váží 2400g)
Napsal: úte 31.08.2010 18:20
od slavoo
Doktor píše:LV píše:...Tým ušetríš gramy a dostaneš sa hlboko pod 2,5 kila s letovkou
A že né! (teda pokud božský Seby nekecá, že to s motorem 395g, standardníma servama, napájením z BECu 70A reglu a bez poh. aku váží 2400g)
Ale ano no zasa treba riešit všetko inak ako je to navrhnuté teda prekopat a nanovo vmyslieť ovládanie ocasných plôch zo servmi v kabíne. A to sa mi moc nechce, lebo neviem jak. A zasa na prestavbu narastá váha..

Napsal: úte 31.08.2010 18:44
od JMalik
slavoo píše:.......... treba riešit všetko inak ako je to navrhnuté teda prekopat a nanovo vmyslieť ovládanie ocasných plôch zo servmi v kabíne. A to sa mi moc nechce, lebo neviem jak. A zasa na prestavbu narastá váha..

Není to tak složité a hmotnost nenaroste.
http://kvidicek.rajce.idnes.cz/SUKHOI_29S/
Napsal: úte 31.08.2010 18:52
od slavoo
Už som pozeral.. Možno že by opravdu stačilo len to servo na SOP umiestnit do kabíny.
Čo k tomu potrebujem ja akú bižu napr, páku na SOP, lanká do kĺbov a pod. aby som to mohol takto prerobiť, lebo nemám stým skúsenosti ?
Napsal: úte 31.08.2010 19:07
od LV
slavoo píše:Už som pozeral.. Možno že by opravdu stačilo len to servo na SOP umiestnit do kabíny.
Čo k tomu potrebujem ja akú bižu napr, páku na SOP, lanká do kĺbov a pod. aby som to mohol takto prerobiť, lebo nemám stým skúsenosti ?
http://modelhobby.sk/lanko-pr-05mm-nere ... 00116.html
http://modelhobby.sk/gulovy-cap-m3-imbu ... 01920.html
http://modelhobby.sk/spojka-lanka-m3-20 ... 99079.html
Napsal: úte 31.08.2010 19:10
od JMalik
slavoo píše:Už som pozeral.. Možno že by opravdu stačilo len to servo na SOP umiestnit do kabíny.....
Dej tam skutečně obě hned. Nevyjde to dovážit.