SebArt Sukhoi 29S 50E

Budoucnost klepe na dveře. Zde se diskutuje o různých aspektech elektropohonu - motorech, akumulátorech a regulátorech, klidně i o převodovkách a vrtulích.
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
LV
Příspěvky: 9200
Registrován: pát 05.01.2007 0:00
Bydliště: Trenčianska Turná
Kontaktovat uživatele:

#46 Příspěvek od LV »

m2 píše:
slavoo píše:ešte raz zvažujem od LV ten S4020-14 i napriek tým ložiskám.

Máš ešte možnosť aj od Hyperionu, ZS4020-12. Scorpion prvej generácie je dnes už (elektromagneticky) prekonaný, treba sa podľa mňa orientovať na SII alebo ZS.

SII - 40 sa nerobí.
A ktoré motory prekonali Scorpion elektromagneticky?
Nie som zlý.... iba rýpem
www.elektromodely.sk
Uživatelský avatar
m2
Příspěvky: 5838
Registrován: ned 03.06.2007 0:00
Bydliště: DNV
Kontaktovat uživatele:

#47 Příspěvek od m2 »

LV píše:A ktoré motory prekonali Scorpion elektromagneticky?

Nemám chuť na flame ... takže len sucho: Scorpion S-II je elmag. výrazne lepšie skonštruovaný ako S-I.
http://galerie.rcserver.cz/index.php?sum=72
Uživatelský avatar
jirkati
Příspěvky: 145
Registrován: pon 25.01.2010 0:00
Kontaktovat uživatele:

#48 Příspěvek od jirkati »

Pokud do toho letadla přijde 300g motor a 5s li-pol tak bude podle mně potřeba dát serva VOP a SOP do kabiny a natáhnout lanka/táhla dozadu.
Anebo probourat zadní stěnu motorovýho domku a strkat baterky až do něj.

lv: proč nepoužít jako přijímačovky 850mAh LiFe?
http://media.hyperion.hk/dn/fg3radio/
Uživatelský avatar
slavoo
Příspěvky: 977
Registrován: pát 31.10.2008 0:00
Bydliště: Holíč (SK)
Kontaktovat uživatele:

#49 Příspěvek od slavoo »

jirkati píše:Pokud do toho letadla přijde 300g motor a 5s li-pol tak bude podle mně potřeba dát serva VOP a SOP do kabiny a natáhnout lanka/táhla dozadu.
Anebo probourat zadní stěnu motorovýho domku a strkat baterky až do něj.


Práve toho sa obávam ako to bude potom treba dovážit, ked budem v predu až moc ľahký..
Serva z chvostu nechcem dávať do trupu!
Uživatelský avatar
jirkati
Příspěvky: 145
Registrován: pon 25.01.2010 0:00
Kontaktovat uživatele:

#50 Příspěvek od jirkati »

V tom případě zapomeň že bys do ocasu dal "standardní" serva (45g).
Anebo fakt udělat díru zezadu do motorovýho domku a strkat aku tam. Tohle tuším někdo popisoval v článku v RCR u Katany 50e - dal tam elektromotor MVVS 8 a pak to vyvážení řešil takhle.
Uživatelský avatar
Peppy
Příspěvky: 2355
Registrován: úte 27.05.2008 0:00
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

#51 Příspěvek od Peppy »

Ja to budem tiez takto riesit u noveho era... ze musim presunut VOP servo do kabiny lebo potom by som musel pchat baterku pred vrtulu :lol: :roll:
EXTRA MX,EF extra 300 78"
http://adamweinzettl.webnode.sk/
Uživatelský avatar
slavoo
Příspěvky: 977
Registrován: pát 31.10.2008 0:00
Bydliště: Holíč (SK)
Kontaktovat uživatele:

#52 Příspěvek od slavoo »

jirkati píše:V tom případě zapomeň že bys do ocasu dal "standardní" serva (45g).
Anebo fakt udělat díru zezadu do motorovýho domku a strkat aku tam. Tohle tuším někdo popisoval v článku v RCR u Katany 50e - dal tam elektromotor MVVS 8 a pak to vyvážení řešil takhle.


To je jasné že tam nepôjdu standart serva ale asi HS-225MG a stou batériou som tiež tam videl na fóre.
Uvidíme.

Mimochodom tam ešte dávajú S4025-12 ale to už nebude na 5S.
Uživatelský avatar
LV
Příspěvky: 9200
Registrován: pát 05.01.2007 0:00
Bydliště: Trenčianska Turná
Kontaktovat uživatele:

#53 Příspěvek od LV »

slavoo píše:
jirkati píše:Pokud do toho letadla přijde 300g motor a 5s li-pol tak bude podle mně potřeba dát serva VOP a SOP do kabiny a natáhnout lanka/táhla dozadu.
Anebo probourat zadní stěnu motorovýho domku a strkat baterky až do něj.


Práve toho sa obávam ako to bude potom treba dovážit, ked budem v predu až moc ľahký..
Serva z chvostu nechcem dávať do trupu!

Servo smerovky ale každopádne do trupu daj
Nie som zlý.... iba rýpem
www.elektromodely.sk
Uživatelský avatar
JMalik
Příspěvky: 16582
Registrován: čtv 13.11.2008 0:00

#54 Příspěvek od JMalik »

slavoo píše:
jirkati píše:Pokud do toho letadla přijde 300g motor a 5s li-pol tak bude podle mně potřeba dát serva VOP a SOP do kabiny a natáhnout lanka/táhla dozadu.
Anebo probourat zadní stěnu motorovýho domku a strkat baterky až do něj.


Práve toho sa obávam ako to bude potom treba dovážit, ked budem v predu až moc ľahký..
Serva z chvostu nechcem dávať do trupu!



V každém případě dej serva VOP i SOP do trupu. Přidělal by sis spoustu problémů. Na tom dvoumetrovém Sůčku od Sebarta jsem to původně namontoval do ocasu a potom to přendaval. (Fotky jsou v akrobacii - vlákno o Sukhoi 29S).
Domek bourat nemůžeš, už takhle je to subtilní. Přendej ty serva, máš na to celou zimu :wink:

I kdyby jsi to na křeč dovážil, tak budeš mít hmotnost na ocase a v čumáku. Příliš veliké setrvačné síly na 3D. Ideální je, všechno sestrkat do těžiště !
Doktor
Příspěvky: 5851
Registrován: ned 29.04.2007 0:00
Bydliště: lokalita č.40 - horký adept pro HÚRAO
Kontaktovat uživatele:

#55 Příspěvek od Doktor »

LV píše:...Tým ušetríš gramy a dostaneš sa hlboko pod 2,5 kila s letovkou

A že né! (teda pokud božský Seby nekecá, že to s motorem 395g, standardníma servama, napájením z BECu 70A reglu a bez poh. aku váží 2400g)
Uživatelský avatar
slavoo
Příspěvky: 977
Registrován: pát 31.10.2008 0:00
Bydliště: Holíč (SK)
Kontaktovat uživatele:

#56 Příspěvek od slavoo »

Doktor píše:
LV píše:...Tým ušetríš gramy a dostaneš sa hlboko pod 2,5 kila s letovkou

A že né! (teda pokud božský Seby nekecá, že to s motorem 395g, standardníma servama, napájením z BECu 70A reglu a bez poh. aku váží 2400g)


Ale ano no zasa treba riešit všetko inak ako je to navrhnuté teda prekopat a nanovo vmyslieť ovládanie ocasných plôch zo servmi v kabíne. A to sa mi moc nechce, lebo neviem jak. A zasa na prestavbu narastá váha.. :?
Uživatelský avatar
JMalik
Příspěvky: 16582
Registrován: čtv 13.11.2008 0:00

#57 Příspěvek od JMalik »

slavoo píše:.......... treba riešit všetko inak ako je to navrhnuté teda prekopat a nanovo vmyslieť ovládanie ocasných plôch zo servmi v kabíne. A to sa mi moc nechce, lebo neviem jak. A zasa na prestavbu narastá váha.. :?


Není to tak složité a hmotnost nenaroste.
http://kvidicek.rajce.idnes.cz/SUKHOI_29S/
Uživatelský avatar
slavoo
Příspěvky: 977
Registrován: pát 31.10.2008 0:00
Bydliště: Holíč (SK)
Kontaktovat uživatele:

#58 Příspěvek od slavoo »

JMalik píše:Není to tak složité a hmotnost nenaroste.
http://kvidicek.rajce.idnes.cz/SUKHOI_29S/


Už som pozeral.. Možno že by opravdu stačilo len to servo na SOP umiestnit do kabíny.
Čo k tomu potrebujem ja akú bižu napr, páku na SOP, lanká do kĺbov a pod. aby som to mohol takto prerobiť, lebo nemám stým skúsenosti ?
Uživatelský avatar
LV
Příspěvky: 9200
Registrován: pát 05.01.2007 0:00
Bydliště: Trenčianska Turná
Kontaktovat uživatele:

#59 Příspěvek od LV »

slavoo píše:
JMalik píše:Není to tak složité a hmotnost nenaroste.
http://kvidicek.rajce.idnes.cz/SUKHOI_29S/


Už som pozeral.. Možno že by opravdu stačilo len to servo na SOP umiestnit do kabíny.
Čo k tomu potrebujem ja akú bižu napr, páku na SOP, lanká do kĺbov a pod. aby som to mohol takto prerobiť, lebo nemám stým skúsenosti ?

http://modelhobby.sk/lanko-pr-05mm-nere ... 00116.html
http://modelhobby.sk/gulovy-cap-m3-imbu ... 01920.html
http://modelhobby.sk/spojka-lanka-m3-20 ... 99079.html
Nie som zlý.... iba rýpem
www.elektromodely.sk
Uživatelský avatar
JMalik
Příspěvky: 16582
Registrován: čtv 13.11.2008 0:00

#60 Příspěvek od JMalik »

slavoo píše:
JMalik píše:Není to tak složité a hmotnost nenaroste.
http://kvidicek.rajce.idnes.cz/SUKHOI_29S/


Už som pozeral.. Možno že by opravdu stačilo len to servo na SOP umiestnit do kabíny.....


Dej tam skutečně obě hned. Nevyjde to dovážit.
Odpovědět

Zpět na „Elektropohon“