Stránka 4 z 123

Napsal: pát 16.07.2010 17:35
od psena
Ano budoucnost to jednoznacne je, pro me asi take, zajima me predevsim lepsi vyuziti energie a tim padem rychlejsi let a mensi narocnost na baterie.
Jestli do nejakeho pujdu, tak prave do Beasta.
Zatim me ale bavi predevsim uceni se litat od zakladu a nechci v teto fazi zadny pomocniky. Az budu umet, tak verim, ze zaletim se vsim.
K tomu co psal Kotatko, ptal jsem se na to Evzena z Helimanie a on rikal, ze mu nevadi litat s padlem i bezpadlem a ze je to asi tim, ze tyto systemy vicemene pravidelne strida. Ale on oparvdu zaleti s cimkoliv a kdykoliv, ma pro to proste vybornej cit.

Napsal: pát 16.07.2010 21:59
od boZZda
...s tou odezvou bych si nebyl tak jist. Mám pocit, že z podstaty by bezpádlo mělo být citlivější na povely, protože jsou listy rovnou na cyklice, ne? Proč by mělo mít bezpádlo pomalejší reakce?
Co vím, tak se vrtulník s bezpádlem otočí kolem jakékoli osy mnohem rychleji než s pádly...

Například Total-G bude mít 4 jádrový procesor!

Napsal: pát 16.07.2010 23:21
od pkotatko
Nemyslím obratnost, ta jde jasně nastavit jak chceš. Myslím malou prodlevu na povel kniplu. Něco podobného jako je rozdíl v odezvě na řízení mezi rychlostí u klasické PPM a například G3.
Protose máš teď osahanýho jako FBL, dej si na něj na chvilku pádla a zkus si to.

Napsal: sob 17.07.2010 14:03
od gamer007
Pls, co je potřeba jěště k té krabičce dokoupit, aby se to dalo vše zapojit. Nějaký propojky? Pak pořád nerozumím těm satelitům. To jako nepoužívám přijímač, ale jen satelit a nějakej ten převodník?
Asi bych to nejprve odzkoušel na MT, nevíte někdo o návodu, jak jednoduše předělat hlavu u Minititána na bezpádlo? MT má páky gripů na náběžce, takže by to mohlo bejt jednoduchý...

Napsal: sob 17.07.2010 15:04
od krtek2k
stejně jednoduchý jako gripy otočit. BeastX zatím přes satelity nejede, takže na tohle zapomeň. A všechny propojky by měly být součástí balení.
Na T500 potřebuješ delší táhla, prodlužky na gripy a aretovátko (swashdriver) , tady to máš celý po kupě, určitě se to vyplatí, než něco podomácku bastlit:
http://www.readyheli.com/MIK4167-V-Bar- ... 35375.html

Napsal: sob 17.07.2010 15:50
od gamer007
Jasný, ale až to půjde, tak je to tak jak jsem psal? No ty součástky, na to co je to za typ, tak docela mastný, ale jo. To aretovátko, by vlastně šlo předělat to původní, těch přepákování mám víc. Prodlužky na čepy gripů a táhla koupit. A to otočení gripů je v pohodě? A ty dlouhý táhla by měli teda bejt rovnoběžně s hřídelí?
Těd nevim na kterej vrtulník bych to dal. 600 bych nebastlil, takže drahý, ale žůžo. MT je ostrej už ted a 500 je nejlínější. Asi 500, s novým motorem snad přidá a s Beast bude obratnější.

Napsal: sob 17.07.2010 20:22
od krtek2k
Určitě na 500. Gripy jsou souměrný, takže otočení nic nemění.
Takhle vypadal můj bejvalej trexik500:
Obrázek

Napsal: sob 17.07.2010 21:24
od boZZda
Co to tam máš za bezpádlo?

Napsal: sob 17.07.2010 22:13
od gamer007
krtek2k píše:Takhle vypadal můj bejvalej trexik500:]


Super a byl na tom ten přechod hodně znát? Teda jestli si lítal i s pádlem. Čekám na rychlý HD serva na cykliku, tak snad si s Beastem budou rozumět. Nebo moc na parametrech serv nezáleží? Musim o tom počíst, to nastavování bude asi kouř, ale snad to taky pochopim. Víte kde načerpat o tomhle infomace?...

Napsal: sob 17.07.2010 23:00
od nostromo
gamer007 píše:
krtek2k píše:Takhle vypadal můj bejvalej trexik500:]


Super a byl na tom ten přechod hodně znát? Teda jestli si lítal i s pádlem. Čekám na rychlý HD serva na cykliku, tak snad si s Beastem budou rozumět. Nebo moc na parametrech serv nezáleží? Musim o tom počíst, to nastavování bude asi kouř, ale snad to taky pochopim. Víte kde načerpat o tomhle infomace?...


Na servech zalezi, cim rychlejsi tim lepsi. U bezpadla by to melo byt max 0,10 na prejezd.

Napsal: sob 17.07.2010 23:33
od krtek2k
Co to tam máš za bezpádlo?


čumíš co? :)
to je old-school v-bar with silver sensor.
Sice se řekne old-school , ale je to jen dva roky zpátky, v-bar byl jedinej použitelnej bezpadlovej system pro akrobatění, gyrobot byl až po té.

to gamer:
Poznat rozdíl?
No jasně obrovskej, helinu si můžeš nastavit, jak chceš obratnou a zároveň pekelně stabilní. A všechno má svý pro a proti. Naopak si teď velice užívám pádlovýho protose, a maxiLOGO vytáhnu jen o víkendu, aby si baterky neřekly, že už je nechci :)
Neboj se, vše co od toho čekáš, z toho vymačkáš, a až budeš umět, přijdeš na to, že pádla jsou pádla, na vbaru jsem nabral jistotu pro flight, ale teprve s padlama jsem schopnej říct:
"Jóóó... ..tak tohle ... , už umím na 100%!!! :) "

Napsal: ned 18.07.2010 1:06
od papaya
ja si uzivam svojho protosa s padlami, az sa konecne naucim lietat, potom vyskusam aj bezpadlo. Rad by som na vlastnej kozi citil rozdiel medzi padlom a bezpadlom...

Napsal: ned 18.07.2010 9:31
od Bizon
Že si užíváte pádlové 500 se ani moc nedivím. Na posledním létání jsme se střídali já s bezpádlovým 450 a brácha s pádlovým 500, a co se týče stability tak mi to přišlo celkem srovnatelné.

Napsal: ned 18.07.2010 10:23
od nostromo
Bizon píše:Že si užíváte pádlové 500 se ani moc nedivím. Na posledním létání jsme se střídali já s bezpádlovým 450 a brácha s pádlovým 500, a co se týče stability tak mi to přišlo celkem srovnatelné.


Vsechno je to o nastaveni. Bezpadlo podle me bude mit vzdycky vetsi stabilitu, kterou u padlovky jen obtizne dosahnes.

Napsal: ned 18.07.2010 10:35
od Mad_Box
Ano vše je to o nastavení. Já napřiklád na Beastu nastavuji nejižší možný zisk tak aby se mi s tím dobře létalo, jakmile zisk zvednu což mohu tak je helina horzně umělá a mě nepříjemná. Díky tomu se helina chováním podobá pádlům ale chodí přesněji.
Jinak mojí 450 pro s BX jsem půjčoval hodně lidem co lítají pádla a nikdo si nestěžoval že by to bylo v řízení odlišné.