Stránka 4 z 6

Napsal: ned 01.11.2009 18:11
od arda1
No ok ale kdy jste měli ten regl tedy na stole? Od tý doby dle mě začíná běžet zákonná lhůta -to jste závadu diagnostikovali sami nebo byl zaslán k dodavateli? Jen aby bylo vidět kde je pravda.

Napsal: ned 01.11.2009 18:23
od michalval
Pane Homolko:
bavíme se tady o 4 měsících,po které je můj regulátor u Vás. Z té doby jsem Vás 3 měsíce uháněl o vyřešení. Ten zbytek padá na vrub doby,kdy jsem řekl, že si vezmu místo reglu jiné zboží.
Dlouho jsem zvažoval, zda to mám zveřejnit, ale i když pominu,co bylo tak před tím, tak od 2.10. 09 čekám na to že mi dorazí regl a nestalo se - a to byla poslední kapka. Za ten poslední měsíc (to je přece dalších 30 dní) jste mi regl neposlal, neodpověděl jste ani na jeden můj email, tak co chcete obhajovat. Moji reklamaci jste řešil -neřešil ani prvních 30 dní, ani posledních 30 dní.
A ty pohádky o tom,že se balík s Protosem ztratil na poště, přičemž z razítka a z faktury je jasné, že jste celý ten týden prostě "mlžil" - to jsem si taky vymyslel,že?
Spor s Vámi mě netěší, a je to pro mě ztráta času-už i jakési dokazování tady na fóru.
Váš kolega se omluvil a konstatoval, že jste to řešil špatně, a že -doufám- budu mít do týdne nový regl. Prostě jste se na mě vykašlal, a to těžko můžu nazvat pouhým nedorozuměním.

Napsal: ned 01.11.2009 18:23
od arda1
Ideální by bylo kdyby jsi sem okopíroval reklamační protokol(ale nevím jak to u internetových obchodů chodí-zda se vyplňuje nebo nemusí) každopádně nějaký data by bodly. Aby byla zachována objektivnost- kdy byla zásilka reglu převzata jak probíhala reklamace(dny) atd... pak by bylo hned jasno. :wink:

Napsal: ned 01.11.2009 18:42
od michalval
Reklamační protokol je email na mém PC v práci někdy z července,a dále dopis v balíku s reglem - to je přece mnohem více než 30 dnů. On ani nikdo pokud vím nezpochybňuje, že jsem reklamoval a že mi reklamaci uznají. Kdyby šlo tvrdý na tvrdý, tak nemám ani písemnou odpověď prodávajícího, jak byla uzavřena reklamace. Až email z 2.10. 09 - to je asi tak po 120 dnech, takže stejně reklamaci neřešili podle Občanského zákoníku. Tyhle dokumenty bych sbíral pro ČOiku. Pokud se v hobbyarene chytli za nos a pošlou příští týden regl, jak slíbil pan Svoboda, tak to potřeba nebude.

Napsal: ned 01.11.2009 19:05
od petrbike
[quote="michalval"]Pane Homolko:
bavíme se tady o 4 měsících,po které je můj regulátor u Vás. Z té doby jsem Vás 3 měsíce uháněl o vyřešení. Ten zbytek padá na vrub doby,kdy jsem řekl, že si vezmu místo reglu jiné zboží.


Nevím proč toto tvrdíte, když to bylo naopak - 3 měsíce jste se neozval a teprve minulý měsíc jste mi oznámil, že jste si zboží nevybral.

Napsal: ned 01.11.2009 19:06
od ikar
Správný a zákonný postup by měl být takový, že Kupující by měl poslat komplet éro se vším všudy, mělo být posouzeno zda je reklamace uznána, nebo ne a odeslat stavebnici zpět s novým reglem, v případě, že není na skladě originál, tak s reglem odpovídajícím původnímu. Pokud není závada ve velmi krátké době (nevím přesně kolik) , nebo opakovaně, nemá nárok na vrácení peněz, pokud mu je poskytnut náhradní díl, který neovlivní užívání.

Jakékoliv vybočení z těchto kolejí je podle mých zkušeností z obchodní praxe začátek průseru. Pokud se nestandardně vyjde zákazníkovi vstříc a ten se několik měsíců neozve, aby pak v zápětí uplatňoval lhůtu, je průšvih. Válely se nám na obchoddě spousty vyreklamovaných věcí, kdy byli zákazníci upozorněni, že zboží tu mají, ale nepřišli si několik měsíců, případně nikdy. Docela by mne zajímalo jak by se to posuzovalo, když příjde s reklamákem a o telefonátu není nikde doklad.

POkud jsem dobře četl a pochopil, tak obě strany souhlasí s tím, že se vyšlo zákazníkovi vstrříc posláním k reklamaci pouze samotného reglu, uznáním sporné reklamace, na požádání umožněn výběr jiného zboží a opět umožněna změna na regl.

Zákazník v rozhořčení poněkud pozapoměl uvést, že "nějaká doba na výběr zboží" kdy neupřesnil jak vlastně chce reklamaci vyřídit byla několik měsíců.

Napsal: ned 01.11.2009 19:17
od petrbike
arda1 píše:No ok ale kdy jste měli ten regl tedy na stole? Od tý doby dle mě začíná běžet zákonná lhůta -to jste závadu diagnostikovali sami nebo byl zaslán k dodavateli? Jen aby bylo vidět kde je pravda.


Myslím že nejde o záčátek reklamace, neboť ho nikdo nezpochybňuje. Stejně tak byla výměna reglu nabídnuta ihned po vyzkoušení a ověření deklarované poruchy. Že nebyl odeslán ihned jiný vyplynulo ze žádosti zákazníka o možnost výběru jiného zboží.

Napsal: ned 01.11.2009 19:25
od arda1
Takže on rovnou odmítl nabízený stejný regl a požadoval peníze nebo jiné zboží?

Napsal: ned 01.11.2009 19:31
od petrpetr
petrbike píše:
michalval píše:Pane Homolko:
bavíme se tady o 4 měsících,po které je můj regulátor u Vás. Z té doby jsem Vás 3 měsíce uháněl o vyřešení. Ten zbytek padá na vrub doby,kdy jsem řekl, že si vezmu místo reglu jiné zboží.


Nevím proč toto tvrdíte, když to bylo naopak - 3 měsíce jste se neozval a teprve minulý měsíc jste mi oznámil, že jste si zboží nevybral.


Pane Homolko,
já jsem z Váší firmy tahal nabíječku pomalu 3 měsíce. Prodělal jsem nespočet telefonních rozhovorů, kdy mi bylo řečeno,že jste mi nabíječku již poslali a je na cestě, ale opak byl pravdou, takže Váš přístup k zákazníkovi potažmo k panu Valinovi není ojedinělý. Hobbyaréna dnes již není pro mě obchod, kde bych si cokoliv koupil a to zejména kvůli Vašemu přístupu k zákazníkovi.

Napsal: ned 01.11.2009 19:39
od petrbike
arda1 píše:Takže on rovnou odmítl nabízený stejný regl a požadoval peníze nebo jiné zboží?


Ano

Napsal: ned 01.11.2009 19:48
od petrbike
Pane Homolko,
já jsem z Váší firmy tahal nabíječku pomalu 3 měsíce. Prodělal jsem nespočet telefonních rozhovorů, kdy mi bylo řečeno,že jste mi nabíječku již poslali a je na cestě, ale opak byl pravdou, takže Váš přístup k zákazníkovi potažmo k panu Valinovi není ojedinělý. Hobbyaréna dnes již není pro mě obchod, kde bych si cokoliv koupil a to zejména kvůli Vašemu přístupu k zákazníkovi.[/quote]


Vážený pane, registroval jste se v naší prodejně 6.2. 2009, objednal jste si zboží též 6.2. 2009 a to Vám bylo dle výpisu skladu 26.2 2009.
Tedy jde o tři týdny a ne tři měsíce! Šlo o CELLPRO 10 z první dodávky, která byla rychle vyprodána.

Napsal: ned 01.11.2009 20:04
od petrpetr
petrbike píše:
Vážený pane, registroval jste se v naší prodejně 6.2. 2009, objednal jste si zboží též 6.2. 2009 a to Vám bylo dle výpisu skladu 26.2 2009.
Tedy jde o tři týdny a ne tři měsíce! Šlo o CELLPRO 10 z první dodávky, která byla rychle vyprodána.


Koukám, že odpovědi máte připraveny rychle. (Bohužel pouze ty odpovědi) Ale jednalo se o jinou objednávku.

Napsal: ned 01.11.2009 20:10
od michalval
ikar píše:
Zákazník v rozhořčení poněkud pozapoměl uvést, že "nějaká doba na výběr zboží" kdy neupřesnil jak vlastně chce reklamaci vyřídit byla několik měsíců.


Tenhle status byl cca měsíc, ne 3 měsíce,jak tvrdí pan Homolka.
Já ale nebazíruju na několika dnech. Je rovněž jedno, jestli ta doba po kterou jsem si chtěl vybrat místo reglu trvala měsíc nebo víc.
Ještě otočíme pár příspěvků a pan Homolka bude vypadat jako vzorný obchodník a já jako nerozhodný proudérní zákazník :roll:
Pan Homolka se mnou prostě nekomunikoval a teď, když jsem tady rozpoutal tohle vlákno, tak si najednou povídáme. Jeho šéf či kolega se mi za něj omluví a slíbí nápravu. Jsou tady lidé, kteří s ním mají podobné zkušenosti, tak třeba z cesty tolik nemluvím. A když tedy neche zabíhat do sporné minulosti, tak jsem se za těch 30 dnů toho reglu nedočkal, i kdyby nic z toho, co tvrdím,pan Homolka neuznal. Jeho kolega mi slíbí, že to začne v pondělí řešit tak, abych měl regl příští týden. Kdežto pan Homolka už ví, že zrovna v pondělí zrovinka by ten regl od nich odešel. Samé náhody.
Tím končím dokazování, vážená poroto, chtěl jsem dát najevo svoji zkušenost.Závěr ať si udělá každý sám. Pro mě je důležité, zda bude konečně moje reklamace dořešeno - což mi bylo dnes slíbeno.

Napsal: ned 01.11.2009 20:13
od arda1
To michalval-a ty jsi teda hned od počátku nechtěl regl jak ti prý bylo nabídnuto ale jiné zboží či peníze?

Napsal: ned 01.11.2009 20:21
od petrbike
petrpetr píše:
petrbike píše:
Vážený pane, registroval jste se v naší prodejně 6.2. 2009, objednal jste si zboží též 6.2. 2009 a to Vám bylo dle výpisu skladu 26.2 2009.
Tedy jde o tři týdny a ne tři měsíce! Šlo o CELLPRO 10 z první dodávky, která byla rychle vyprodána.


Koukám, že odpovědi máte připraveny rychle. (Bohužel pouze ty odpovědi) Ale jednalo se o jinou objednávku.


Tak to asi muselo být něco pod jiným jménem.