Infinity Evo F5J
Re: Infinity Evo F5J
U nas kluci na letisti koukali, kdyz jsem vysypal z kridel vsechen balast, ktery jsem tam nastrkal. Jake letas Dalibore teziste?
Re: Infinity Evo F5J
creagel píše:U nas kluci na letisti koukali, kdyz jsem vysypal z kridel vsechen balast, ktery jsem tam nastrkal. Jake letas Dalibore teziste?
Přesně ti to neřeknu, nemám ten digitální vyvažovací přípravek. Ale myslím,že jsem na zadní možné hranici. Infinity sotva vybírá dive test. A i pod plným motorem se nevzpíná, přitom pocitově se mi řídí skvěle. Ale to neznamená,že tupě !! Na řízení reaguje velmi citlivě.
Ty dvě Infinity co mám jsou určené na velmi dlouhé lety ( politicky korektní grafík připojen)
U Eternity tohle již neplánuji. Bude tam jen 1.5g X vario. Nic víc. Lehká serva, lehký motor a regl. Prostě abych se do cca 1600g vešel. (1650g taky snesu
- Přílohy
-
- Politicky korektní graf roku 2021..to jsme to dopracovali ...
- ScreenHunter_1.jpg (10.95 KiB) Zobrazeno 4319 x
- Kuba78
- Příspěvky: 2445
- Registrován: čtv 29.09.2005 0:00
- Bydliště: Vyšné Vlkodlaky
- Kontaktovat uživatele:
Re: Infinity Evo F5J
a nebudes mit jednodussi, kdyz proste u grafu umazes vlevo ty cisla? ted tam jsou metry, takze si nebudou stezovat ti uzivatele, kteri veri v imperialni jednotky misto metrickych a tim ucinis politicke korektnosti zadost kdyz te tak trapi..
videt bude pouze krivka a jeji prubeh v case.
koneckoncu, prubehy krivek, jejich stoupani, klesani, zplostovani je to co hybe nasi spolecnosti uz rok a pul, nikoho nezajimaji ty cisla vlevo, dulezity je kam miri grafy
koneckoncu, prubehy krivek, jejich stoupani, klesani, zplostovani je to co hybe nasi spolecnosti uz rok a pul, nikoho nezajimaji ty cisla vlevo, dulezity je kam miri grafy
Re: Infinity Evo F5J
To by sice šlo. Ale takhle to víc ukazuje na tu absurditu 120m výškového omezení pro podlidi. Tzn nečleny SMČR.
- LV
- Příspěvky: 9200
- Registrován: pát 05.01.2007 0:00
- Bydliště: Trenčianska Turná
- Kontaktovat uživatele:
Re: Infinity Evo F5J
graup15 píše:To by sice šlo. Ale takhle to víc ukazuje na tu absurditu 120m výškového omezení pro podlidi. Tzn nečleny SMČR.
Je problem vypisat prihlasku?
Nie som zlý.... iba rýpem
www.elektromodely.sk
www.elektromodely.sk
Re: Infinity Evo F5J
re LV
Laco není. V tom problém není.
Ale marně jsem přemýšlel, co by mi členství v SMČR přineslo. To,že můžu v nějaké rezervaci lítat možná do 300m?
Lítám mnohem víš a nikoho se ptát nemusím. A ani neptám.
Nebo,že mi vystaví nějaký QR nesmysl.? K čemu mi to bude?
No a teď k dotazům od Kuba78
Ten graf kdyby nebyl useklý kde končil ??
No bylo to o dost víc než púl kilometru 
Jaká je bezpečná výška aniž by se model ztratil z dohledu?
Mám nastavený alarm na 600m slant. Takže nad hlavou můžu 600m..čím jsem dál, tím je to níž.
Bezpečně lítám v čistě modré obloze na hladinách okolo 400m (neomezenou dobu) . Ale ber to tak,že už hůř vidím. Byli doby kdy jsem byl s Vikingem na oči 1250m vysoko . To dnes už není možné , zrak mi to už nedovolí.
Takže standardně je rozsah letových hladin 0 až cca 600m max.
Laco není. V tom problém není.
Ale marně jsem přemýšlel, co by mi členství v SMČR přineslo. To,že můžu v nějaké rezervaci lítat možná do 300m?
Lítám mnohem víš a nikoho se ptát nemusím. A ani neptám.
Nebo,že mi vystaví nějaký QR nesmysl.? K čemu mi to bude?
No a teď k dotazům od Kuba78
Ten graf kdyby nebyl useklý kde končil ??
Jaká je bezpečná výška aniž by se model ztratil z dohledu?
Mám nastavený alarm na 600m slant. Takže nad hlavou můžu 600m..čím jsem dál, tím je to níž.
Bezpečně lítám v čistě modré obloze na hladinách okolo 400m (neomezenou dobu) . Ale ber to tak,že už hůř vidím. Byli doby kdy jsem byl s Vikingem na oči 1250m vysoko . To dnes už není možné , zrak mi to už nedovolí.
Takže standardně je rozsah letových hladin 0 až cca 600m max.
Re: Infinity Evo F5J
Ještě doplním, že "kam až se dá bezpečně nahoru" je do značné míry dané podmínkami-barva pozadí a průzračnost vzduchu v kombinaci s barevným schématem modelu a aktuálním barvocitem pilota.
Donedávna jsem měl s Djangem "rekord" 367 metrů vysoko, asi 350 m daleko a dost letů, které se lišily jen o jednotlivé metry výšky i dálky, protože tam někde to prostě začalo být nekomfortní na koukání.
Teď je to 516 metrů a asi 500 m daleko ze 78 m F5J výšky, ale tohle moc často opakovat nechci. Malá změna podmínek a letadlo bude "nevidím, neřídím" a bez GPS telemetrie se s tím nedá udělat nic, navíc jsem si pak oči dával dohromady skoro hodinu-unavené, bolavé, slzavé.
Pro graupa (i ostatní)-i tohle je jeden z důvodů, proč jsou soutěžní maxima 10/15 minut a moc se asi posouvat nebudou, i když současná technika by to vcelku umožňovala. Protože když se člověk soutěžně žene na hranu možného (nizko, daleko, pak vysoko, aby se dokázal vrátit), je už těch 10 minut mazec na oči a 15 na hranici vyčerpání pro většinu jedinců. A pokud mají být závody bezpečné, nemohou být postavené tak, že to neukouká nikdo, krom pár výjimečně disponovaných. Jsou to závody v létání, ne ve vykoukávání věcí na fyzikálně daném optickém limitu.
Pro rýpaly-existují místa s vyhlášeným ochranným pásmem, kde se dá dělat všechno, co správce a řídící toho místa dovolí...
Každopádně limity 120/300 jsou strašná ptákovina (i když nebýt Tomáše C., mohlo být hůř)...
Donedávna jsem měl s Djangem "rekord" 367 metrů vysoko, asi 350 m daleko a dost letů, které se lišily jen o jednotlivé metry výšky i dálky, protože tam někde to prostě začalo být nekomfortní na koukání.
Teď je to 516 metrů a asi 500 m daleko ze 78 m F5J výšky, ale tohle moc často opakovat nechci. Malá změna podmínek a letadlo bude "nevidím, neřídím" a bez GPS telemetrie se s tím nedá udělat nic, navíc jsem si pak oči dával dohromady skoro hodinu-unavené, bolavé, slzavé.
Pro graupa (i ostatní)-i tohle je jeden z důvodů, proč jsou soutěžní maxima 10/15 minut a moc se asi posouvat nebudou, i když současná technika by to vcelku umožňovala. Protože když se člověk soutěžně žene na hranu možného (nizko, daleko, pak vysoko, aby se dokázal vrátit), je už těch 10 minut mazec na oči a 15 na hranici vyčerpání pro většinu jedinců. A pokud mají být závody bezpečné, nemohou být postavené tak, že to neukouká nikdo, krom pár výjimečně disponovaných. Jsou to závody v létání, ne ve vykoukávání věcí na fyzikálně daném optickém limitu.
Pro rýpaly-existují místa s vyhlášeným ochranným pásmem, kde se dá dělat všechno, co správce a řídící toho místa dovolí...
Každopádně limity 120/300 jsou strašná ptákovina (i když nebýt Tomáše C., mohlo být hůř)...
Taranis XD9+ na OTX 2.2.2
Django F5J-100
Django F5J-100
Re: Infinity Evo F5J
RC_FB píše:Pro graupa (i ostatní)-i tohle je jeden z důvodů, proč jsou soutěžní maxima 10/15 minut a moc se asi posouvat nebudou, i když současná technika by to vcelku umožňovala. Protože když se člověk soutěžně žene na hranu možného (nizko, daleko, pak vysoko, aby se dokázal vrátit), je už těch 10 minut mazec na oči a 15 na hranici vyčerpání pro většinu jedinců.
Ja jsem taky docela vyčerpanej, když jsem ve vzduchu 4hod v kuse
Jeti DC-16, Futaba FX-18+modul Jeti
Swing speciál, Proxima 2, Stork 4, Mig 15, P47, Torro 900
Swing speciál, Proxima 2, Stork 4, Mig 15, P47, Torro 900
Re: Infinity Evo F5J
On to myslel tak, ze kdyz soutezis a zenes to na hranu likvidace modelu, tak 15 min max soustredeni ( az do uplneho vycerpani) je asi fajt max.
Nezapomen, ze mi letame pro relax.. Tzn klidne se placatime hodinu 400m vysoko a kochame se koloritem.
Letime si kam chceme, jak vysoko chceme a hlavne kdy chceme. A navic si muzeme kdykoli zase zapnout motor.
Takze unavu ( lehkou pocituji az po 2 hodinach letu v kuse).
Nezapomen, ze mi letame pro relax.. Tzn klidne se placatime hodinu 400m vysoko a kochame se koloritem.
Letime si kam chceme, jak vysoko chceme a hlavne kdy chceme. A navic si muzeme kdykoli zase zapnout motor.
Takze unavu ( lehkou pocituji az po 2 hodinach letu v kuse).
Re: Infinity Evo F5J
Docela by mi zajimalo, jak zmerit skutecnou rychlost v kolmem. klesani.
Vcerejsi max dosazena rychlost 208km/h GPS cidlo zmeri korektne az kdyz se model zacne vybirat z kolmeho klesani.
Dal jsem si rychlost na druhy display radia abych mohl pozorovat model soucasne s hodnotou rychlosti.
A stejne je prekvapujici co dnesni F5J masiny vydrzi

Vcerejsi max dosazena rychlost 208km/h GPS cidlo zmeri korektne az kdyz se model zacne vybirat z kolmeho klesani.
Dal jsem si rychlost na druhy display radia abych mohl pozorovat model soucasne s hodnotou rychlosti.
A stejne je prekvapujici co dnesni F5J masiny vydrzi
Re: Infinity Evo F5J
graup15 píše:Docela by mi zajimalo, jak zmerit skutecnou rychlost v kolmem. klesani.
to je jednoduché, barometricky určená výška max a min a tento rozdíl podělit počtem vteřin mezi těmito dvěma stavy. Dostaneš údaj v m/s a při časech alespoň 5sec a víc ta přesnost bude skvělá.
GPS signál z principu není přesný pro určení nadmořské výšky, nebo vertikální rychlosti.
x9d, x-lite pro a pár poletuch
Re: Infinity Evo F5J
Taky to neni jednoduche.
V trupu se meni tlakove podminky a pri vetsich fofrech barometricke vario mam pocit keca.
V trupu se meni tlakove podminky a pri vetsich fofrech barometricke vario mam pocit keca.
Re: Infinity Evo F5J
jasně to mě taky napadlo proto nedečítáš rychlost z varia ale počítáš (výška-výška)/čas
A ty dvě výšky se dají určit dostatečně přesně.
Začátek je v pohodě výšku znáš ustálený let, pak kolmo dole, vybrání je těsně nad zemí
nebo ve výšce, kterou dokážeš odhadnout/určit klidnými zkušebními průlety.
No a pak přistát a mrknout kolik to ukazuje na zemi (jestli 0m) a případnou odchylku zapracovat do výpočtu.
A ty dvě výšky se dají určit dostatečně přesně.
Začátek je v pohodě výšku znáš ustálený let, pak kolmo dole, vybrání je těsně nad zemí
No a pak přistát a mrknout kolik to ukazuje na zemi (jestli 0m) a případnou odchylku zapracovat do výpočtu.
x9d, x-lite pro a pár poletuch
Re: Infinity Evo F5J
No, ono je to asi vcelku jedno..zvědavý jsem. To ano, ale zase tak nutně to přesně vědet nepotřebuju.
Ono de fakto stačí , že Infinity Evo vydrží v pohodě z 300m po kuli dolů. A nerozflatruje se .( Performance verze)
Thunderstrom o té se nemá ani cenu bavit.
Nová křídla na první Infinity Evo dodrandily. Jako obvykle jedničková kvalita.
Objednal jsem je ze dvou důvodů...ano, uznávám..LDS je lepší než klasický náhon (na starých křídlech mám klasiku)
No a za druhé naprosto nesnáším na křídle i sebemenší odřeninku. A ty stará mají po desítkách hodin v luftu a přistávání za barákem pár malinkých odřenin. Serva budou již ne Futaby, ale X acty od frsky (ale opět na S-Bus sběrnici)
Ono to ani jinak nejde, z trupu nejdou serva separátně, ale jen jako sběrnice.
Ono de fakto stačí , že Infinity Evo vydrží v pohodě z 300m po kuli dolů. A nerozflatruje se .( Performance verze)
Thunderstrom o té se nemá ani cenu bavit.
Nová křídla na první Infinity Evo dodrandily. Jako obvykle jedničková kvalita.
Objednal jsem je ze dvou důvodů...ano, uznávám..LDS je lepší než klasický náhon (na starých křídlech mám klasiku)
No a za druhé naprosto nesnáším na křídle i sebemenší odřeninku. A ty stará mají po desítkách hodin v luftu a přistávání za barákem pár malinkých odřenin. Serva budou již ne Futaby, ale X acty od frsky (ale opět na S-Bus sběrnici)
Ono to ani jinak nejde, z trupu nejdou serva separátně, ale jen jako sběrnice.
Re: Infinity Evo F5J
Je určena spodní hranice plošného zatížení u tady diskutované kategorie?
https://www.youtube.com/watch?v=gnxIWexFgTk&t=199s
https://www.youtube.com/watch?v=gnxIWexFgTk&t=199s
koksák