Stránka 29 z 67
Re: DJI Phantom 4
Napsal: čtv 06.10.2016 22:09
od gardenroute
graup15 píše:...To teda opravdu nebylo daleko. Jsem docela zvědav co ti řeknou ze servisu DJI...mám pocit,že nic.
Také myslím Dalibore, ale zkusil jsem to, je to trochu nejasné (byť nevylučuji nějaký vlastní laps), je to již na cestě do reichu... Je mi po něm smutno, i létání mě dnes zrušili, moc nízká oblačnost, z mraků bych se asi potentočkoval
graup15 píše:...A třeba takovou věc dělá i P4 modifikovaný A2 kontroler. (jen tam díky kýblu dalších senzorů to může a stopro i bude od jiné vazby senzorů)...
No ona Pka má spíše něco odvozeného od A3ky, A2ka je v P3, ale jsou kolem toho trochu dohady, je to něco proprietárního, je ale jasné, že některé věci, které umí P4 a MAVIC, starší kontrolér A2 nedá...
Mimoch. dnes jsem měl
MAVICa v ruce, více zde
Re: DJI Phantom 4
Napsal: čtv 13.10.2016 14:52
od Duffs
Páni tu je stránka (
http://www.phantomhelp.com/Tips/18/best-tabletsphones-for-dji-go) kde sú uvedené tablety a phony pre dji go aplikáciu. Je phantom 4 kompatibilný zo všetkými zariadeniami zo zoznamu, alebo len tými čo sú napísane na offiko stránkach dji.
Re: DJI Phantom 4
Napsal: čtv 13.10.2016 15:29
od gardenroute
Té otázce moc nerozumím, DJI uvádí seznam svých doporučených (otestovaných) zařízení, na Phantom Helpu (nebo Phantom Pilots) jsou seznamy uživatelsky vyzkoušených zařízení, tzn. bude to více aktualizované vzhledem k komunitní základně, ale nebude to "se zárukou". Takže na co se ptáš?
Re: DJI Phantom 4
Napsal: čtv 13.10.2016 15:38
od Duffs
Či všetky zariadenia zo zoznamu su kontatibilne z phantonom 4
Re: DJI Phantom 4
Napsal: čtv 13.10.2016 16:00
od snoop69
Jde snad o kompatibilitu s aplikací a ne s coptérou

Re: DJI Phantom 4
Napsal: čtv 13.10.2016 16:05
od Duffs
snoop69 píše:Jde snad o kompatibilitu s aplikací a ne s coptérou

ďakujem za vysvetlenie
Obstacle Avoidance
Napsal: pon 17.10.2016 10:25
od gardenroute
Ještě pár poznámek k funkci Obstacle Avoidance (OA, automatické se vyhýbání překážkám) v různých režimech a pod různými kontrolními aplikacemi, nedávno jsem o tom vedl diskuzi s jedním kolegou:
- OA je funkční i pokud P4 pracuje např. pod Litchi v režimu autopilot (Mission Planner), a to i tehdy, kdy P4 není pod žádnou kontrolou pilota, např. při RTH
- OA by mělo být aktivní i v případě, že pilot letěl ve SPORT režimu, ztratil spojení a došlo k RTH - určitě je dobré mít vhodně předkonfigurovanou výšku letu pro RTH a to vždy výše, než je cokoliv v plánovaném linii letu (mám to potvrzené od některých pilotů, ale ještě čekám na odpověď DJI)
Tady je celkem zajímavé video z letu pod Litchi Autopilotem (bez kontroly pilotem), kdy pilot špatně zadal výšku (nulovou!) pro jeden z waypointů při plánování mise
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=DNRQoZLN5Qc[/youtube]
DJI Phantom 4 EXO 1 exoskeleton
Napsal: stř 19.10.2016 12:09
od gardenroute
EXO 1 exoskeletonZajímavý projekt ze Shapeways, který z běžné P4ky udělá jednoduše specializovanou pátrací a záchrannou platformu. Tento jednoduchý 3Dprint doplněk se rychle a snadno připojí k P4, přidá řadu funkcí klíčových k tomu, aby se tato výkonná quadkoptéra stala cenným nástrojem pro záchranáře.
Platforma obsahuje upevňovací body pro další kamery GoPro na různých místech konstrukce, které lze použít nejen pro další kamery, ale i pro výkonná LED světla (např. dobře známá
Knog Qudos Lights) a další zařízení a příslušenství.
Exo 1 může být vybaven novým, ale jednoduchým systémem užitečného zatížení. S využitím karabiny a neodymového magnetu může P4 nést malé užitečné zatížení, a doručit zachraňovanému náklad i bez nutnosti přistání - stačí potáhnout, aby se náklad z magnetu uvolnil.
Exoskeleton byl součástí soutěže sponzorované
DJI a
Shapeways, ukazující univerzálnost P4 a
Shapeways 3Dprint služby. Exo 1 v této soutěži zvítězil.
Phantom 4 - přistání na vzdálenost 8 km
Napsal: sob 22.10.2016 16:14
od gardenroute
Zajímavý výkon - přistání na vzdálenost 8 km s P4kou...
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=QcJsUCahRS4[/youtube]
Český návod k DJI Phantom 4
Napsal: úte 25.10.2016 15:58
od zandas
Zdravím,má někdo český manuál k Phantomu 4? (pdf, scan)
Děkuji
Re: DJI Phantom 4
Napsal: sob 29.10.2016 21:08
od graup15
re Petr (gardenroute)
To je dobrej šílenec...takové pokusy,kdy neví jestli to vůbec dá a bez možnosti návratu...hmmmm.
Pochopil bych ,kdyby ten system na P4 byl naddimenzovaný natolik,že těch 8km by dal dvakrát s min 30% rezervou. A to nejen vysílání, ale hlavně i kapacitou zdroje. Ani jedno tam není...no asi má hodně peněz ,když o to přijde koupí si hned další

Re: DJI Phantom 4
Napsal: sob 29.10.2016 22:41
od graup15
re...gardenroute
Peťo....taky dobrý video. A pak že mašinky od DJI neumí létat na zádech..

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=vioiVWP47dA[/youtube]
Re: DJI Phantom 4
Napsal: sob 29.10.2016 23:19
od gardenroute
graup15 píše:re Petr (gardenroute)
To je dobrej šílenec...takové pokusy,kdy neví jestli to vůbec dá a bez možnosti návratu...hmmmm.
Pochopil bych ,kdyby ten system na P4 byl naddimenzovaný natolik,že těch 8km by dal dvakrát s min 30% rezervou. A to nejen vysílání, ale hlavně i kapacitou zdroje. Ani jedno tam není...no asi má hodně peněz ,když o to přijde koupí si hned další

Když jsem ho poslouchal při tom letu, tak poté cestě dolů měl několik "
předpřipravených záchranných zón", na kterých by přistával v případě nějaké nouze (a vedla k nim nějaká cesta), ale to finále nad tím městem 8 km vzdáleným bylo jistě šílenství, byla to fakt sázka do loterie, možná doslovná

Phantom 4 Firmware Fw V1.2.602
Napsal: čtv 10.11.2016 9:58
od gardenroute
Tak tady máme po nějaké době nové firmware V1.2.602,
které je tentokáte pro letadlo, ale i pro baterie, viz níže popis v obrázku... Takže nezapomeňte na aktualizaci se všemi bateriemi.
Čekal jsem ale větší změny, které umožní i některé nové funkce DJI Go aplikace, které DJI uvedlo u MAVIC

, zejména rozšířené letové režimy, pro které je HW P4ky již připraven...
Re: Ptaak 2 boural...
Napsal: čtv 10.11.2016 10:06
od gardenroute
gardenroute píše:Ptaak 2 boural......přestávám z neznámých příčin stoupat, a v dost vysoké rychlosti jsem viděl, že vrchol stromu nedokážu minout.......Na dvou místech jsou proražená ramena (výměna trupu), z podvozku u místa spojení s trupem vypadly a někde v travinách zmizely 2 krytky kabeláže, 2 vrtule jsou na odpis, z každé zbyla pouze polovina....do levé strany vyhnutý gimbal, byť kamera nenese ani škrábanec. To už je vážnější...
Pro ty, kdo to sledovali, tak Ptaak je zpet doma, skoro cely mesic v DJI v Nemecku, menilo se toho nakonec vice nez jsem cekal, mimo trupu mj. i 1 hlavni motor s radicem, 2 motory v gimbalu, vc. ramena gimbalu atd. atd., ucet skoro za 13 tisic Kc (!)...

Takze budte opatrni, a Sport rezim vzdy s rozmyslem...
