Stránka 26 z 45
Re: Django - termická vakuovka pro RCEV a podobně
Napsal: pon 11.05.2020 15:31
od Vážka
Děkuju,
chtěl je vzít na celé letadlo, tak z těch 6-ti snad dvě stejná vyberu.
Re: Django - termická vakuovka pro RCEV a podobně
Napsal: čtv 14.05.2020 9:31
od Trek
Vážka píše:Děkuju,
chtěl je vzít na celé letadlo, tak z těch 6-ti snad dvě stejná vyberu.
Já je chci použít na směr. a vyš. Ale nové již mají vůli. Na směrovku by to nemuselo až tolik vadit. Vyškovka by chtěla trochu přesnější. Uvidím.
Re: Django - termická vakuovka pro RCEV a podobně
Napsal: čtv 16.07.2020 13:37
od Luboš ZLÍN
Re: Django - termická vakuovka pro RCEV a podobně
Napsal: úte 11.08.2020 18:19
od Luboš ZLÍN
Re: Django - termická vakuovka pro RCEV a podobně
Napsal: úte 11.08.2020 19:22
od HONZIK 22
Ktere Django?

Re: Django - termická vakuovka pro RCEV a podobně
Napsal: čtv 13.08.2020 17:39
od HONZIK 22
Abych to vysvětlil. Ona modelka naprosto degraduje jakýkoliv aerodynamický model, vakuovku, konstrukční Cejku atd. ... . Použil jsi ji vicektate a ona vždy jen ona, taha oči . ostatní je pak balast.

Chtelo by to tlustého chlapa nebo někoho kdo by suploval oblicejem třeba
Gagarina aby model vynikl.

Doufám, že můj názor byl pojat ve smyslu vtipu.A neurazil.
Re: Django - termická vakuovka pro RCEV a podobně
Napsal: čtv 13.08.2020 19:32
od Vážka
MOoc pěkná Django

Re: Django - termická vakuovka pro RCEV a podobně
Napsal: čtv 13.08.2020 22:10
od Luboš ZLÍN
HONZIK 22 píše:Abych to vysvětlil. Ona modelka naprosto degraduje jakýkoliv aerodynamický model, vakuovku, konstrukční Cejku atd. ... . Použil jsi ji vicektate a ona vždy jen ona, taha oči . ostatní je pak balast.

Chtelo by to tlustého chlapa nebo někoho kdo by suploval oblicejem třeba
Gagarina aby model vynikl.

Doufám, že můj názor byl pojat ve smyslu vtipu.A neurazil.
... jasně že neurazil, sranda a zábava musí být a proto ty fotky vznikly. moc dobře vím, jaká je to ode mě drzost.
Re: Django - termická vakuovka pro RCEV a podobně
Napsal: pon 14.09.2020 10:13
od Kuba78
kolegove, poridil jsem do djanga mvario a pri te prilezitosti jsem do nej nacpal pokusne i mgps. Trochu mne prekvapilo, jak je uvnitr cerneho trupu vedro i kdyz je letadlo ve vzduchu (vcera v podvecer pred zapadem slunce v trupu porad 34 stupnu, i po 26 minutach ve vzduchu). Co mne neprekvapilo, ze mgps spatne chyta satelity, protoze uhlikovy trup. po 26 minutach ve vzduchu jsem chytil priblizne cistou nulu satelitu, to mi prijde i tak ponekud malo. po vyndani z trupu na zemi jsem pochytal asi 7 satelitu za chvilku.
otazka - zkousel jste nekdo do djanga (nebo neceho s podobnym trupem) mgps? fakt se to nechyta vubec, nebo jen o neco horsi? mam jej umisten v trupu pod kridlem. druhy mgps mam v ASW24 or VH modelu, tez v trupu pod kridlem, tam je ale trup laminat takze to chyta bez problemu.
Re: Django - termická vakuovka pro RCEV a podobně
Napsal: úte 15.09.2020 9:09
od Kuba78
no takze odpovim si sam, po vcerejsich testech - kdyz vyndam gps ven, pochytam satelity a pak ji vrazim zpet do djanga, tak se par satelitu udrzi, ale je to bida - viditelnost kolisa mezi 3-5 satelitu, za klidneho pomaleho letu. pricemz na to, aby se GPS vubec zamerila potrebuje alespon tech pet. takze gps uvnitr djanga s uhlikovym trupem naprosto nepouzitelna.
Re: Django - termická vakuovka pro RCEV a podobně
Napsal: úte 15.09.2020 14:42
od graup15
Kdo by to byl řekl,že uvnitř vodivého uhlíku to stojí z hovno

Tohle funguje naprosto perfektně.
Re: Django - termická vakuovka pro RCEV a podobně
Napsal: úte 15.09.2020 14:56
od Kuba78
no, jak jsem rikal, prekvapen nejsem

spis bych koukal kdyby to fungovalo. byl to jen pokus, gps mam doma dve, tak sem to tam vrazil. kuchat kvuli tomu diru do trupu se mi uplne nechce, je dost krehky. premyslel jsem chvili nahradit uhlikovou kabinku plastovou a dat gps pod ni, ale tam je zas baterka..
asi u djanga dokazu zit s tim ze tam gps nebude, asi to neni az tak potreba kdyz tam mam vario. az budu litat uhlikovy kilowattovy brusy kilometr daleko a do stratosfery jako ty, tak to mozna zvazim, zatim na to moje placani s djangem rychlosti chuze paraplegickeho lenochoda kolem hlavy potreba neni

Re: Django - termická vakuovka pro RCEV a podobně
Napsal: úte 15.09.2020 15:38
od graup15
Kuba78 píše:no, jak jsem rikal, prekvapen nejsem

spis bych koukal kdyby to fungovalo. byl to jen pokus, gps mam doma dve, tak sem to tam vrazil. kuchat kvuli tomu diru do trupu se mi uplne nechce, je dost krehky. premyslel jsem chvili nahradit uhlikovou kabinku plastovou a dat gps pod ni, ale tam je zas baterka..
asi u djanga dokazu zit s tim ze tam gps nebude, asi to neni az tak potreba kdyz tam mam vario. az budu litat uhlikovy kilowattovy brusy kilometr daleko a do stratosfery jako ty, tak to mozna zvazim, zatim na to moje placani s djangem rychlosti chuze paraplegickeho lenochoda kolem hlavy potreba neni

Ja už dlouho nelítám kilowaty

Ona se ta GPS dost hodí, neříkám,že je nutná. To vůbec ne, ale je to šikovná věcička .
Re: Django - termická vakuovka pro RCEV a podobně
Napsal: úte 22.09.2020 16:36
od RC_FB
Mám dotaz, který bude asi vypadat dost blbě-kde má být nebo kde vozíte na Djangovi těžiště? V životě jsem žádnou stavebnici nestavěl (co nespočteš a nepostavíš, nemáš) a údaji z návodu 72-75/90 nějak nerozumím, je tam o jedno číslo víc, než jsem zvyklý. Asi se ptám na něco, co je notoricky známé-ale já po dvaceti letech vylezl z jeskyně
Dostalo se ke mně z druhé ruky, takže netuším, jestli nemá nějaké překvapení (v ocase... ale asi ne) Serva jsou pod křídlem (2x 10g), přijímač před náběžkou (G-RX8), u zadní hrany kabinky regl (teď asi 24g), v křídle 2x 10g a 2x 6g serva, motor má 60 g, kužel dural 32 s trámcem (Pohodalet), Aeronaut 10". S aku (95g) nacpaným tak, že sahá před kabinku, musím mít mezi ní a motorem ještě 16g olova na těžiště 84 mm. Na 73 by to muselo být ještě 50g v úrovni předního okraje kabinky, což je absurdní...
Kolem 90 mm se to ovšem dá vyvažovat baterkou i bez olova.
Díky za nápovědu, mělo dnes večer letět...
Re: Django - termická vakuovka pro RCEV a podobně
Napsal: úte 22.09.2020 16:59
od rodzr
...všechno jsi vlastně řekl - těžiště se běžně pohybuje mezi 72 - 75 mm od náběžky. Django se ale dá uřídit i při těžišti 90 mm od náběžky. Začal bych na 75 mm a uvidíš - je to hodný éro. A pocitově nejlepší těžiště je na každém pilotovi a momentálním seřízení Djanga...
K tvým komponentům - jsou spíš těžší, než je zvykem, ale tipoval bych hlavně na těžší ocas ...
Lze mít Django za 680g, ale i hodně přes 800g. Co je dobře, ať si každý vybere...