Novinka Walkera CB180D, RTF, 2.4GHz
- H.P.Baxxter
- Příspěvky: 55
- Registrován: pon 15.03.2010 0:00
vítr
Je to stejné, s větrem si nerozumí nic, snad jen od velikosti 450. Včera jsem na to doplatil. Stačilo proletět kolem rohu paneláku a kotrmelec byl tam
, pád z 2m a zlomená rotorová hlava u nás v ČR za zlodějských 500 kč. Jinak 16 $. Mírný vánek stejného směru nevadí. Jinak krásný let. 
Zkoušel jsem se při mírném větru schovat do závětří hangáru,ale výsledek byl ještě horší.Dělal se tam rotor a proudění tam bylo úplně rozbitý.Lepší to bylo fakt na volném prostranství i při tom větříku.Jasně že nejlepší jsou ty ranní nebo podvečerní oleje.Při tom mírném větříku je důležitý vzlet zásadně proti větru,ale to je snad zbytečné říkat.Na co jsem si musel dávat hodně pozor,byla zatáčka a let po větru...v okamžiku byla mašinka v trapu a zatím mám tedy dost problém to ovládat na větší vzdálenost...takže když mi to takto uteklo,bylo to vždy o držku...
Mam E-Sky Lama V4 (dvojrotor) a Belt-CP (6CH). S Beltom som sa zatial dostal 3 krat von. Len vznasanie s krizom, ale uz som musel aj opravovat.
Lama ma uz nebavi. Sice som si tam daval Extreme baterku aj cely 'hriadel' a listy a je to torska rychlejsie, ale aj tak je to pomale a s vetrom si to absolutne nevie poradit. Na Belt CP este nemam headlock gyro, ale zatial kupovat ani nechcem, lebo s tym neviem poriadne lietat (bojim sa, ze sa prekoti
a tak som nizko pri zemi).
Uvazujem nad touto Walkerou. Paci sa mi cena a myslim, ze by to mohla byt dobra masina medzi mojou Lamou a Beltom. Lenze tu citam, ze ani tato Walkera si nevie poradit s malym vetrikom? Najradsej by som lietal u nas na zahrade. Nie je tam velky plac a je tam troska vetra.
Dokaze sa tato helikoptera prekotit ako 6CH ak drzim napriklad packu dopredu neustale na maxime? Vazne nedokaze letiet proti vetru?
Aky stroj by ste mi odporucili, ktory by boli medzi Lamou a Beltom?
PS uvazujem o tomto, je to dobra cena a aj kufrik:
http://www.ehirobo.com/shop/product_inf ... ts_id=9367
Toto tiez nevyzera zle, je sice mensia, ale je to metal:
http://www.ehirobo.com/shop/product_inf ... ts_id=9369
Lama ma uz nebavi. Sice som si tam daval Extreme baterku aj cely 'hriadel' a listy a je to torska rychlejsie, ale aj tak je to pomale a s vetrom si to absolutne nevie poradit. Na Belt CP este nemam headlock gyro, ale zatial kupovat ani nechcem, lebo s tym neviem poriadne lietat (bojim sa, ze sa prekoti
Uvazujem nad touto Walkerou. Paci sa mi cena a myslim, ze by to mohla byt dobra masina medzi mojou Lamou a Beltom. Lenze tu citam, ze ani tato Walkera si nevie poradit s malym vetrikom? Najradsej by som lietal u nas na zahrade. Nie je tam velky plac a je tam troska vetra.
Dokaze sa tato helikoptera prekotit ako 6CH ak drzim napriklad packu dopredu neustale na maxime? Vazne nedokaze letiet proti vetru?
Aky stroj by ste mi odporucili, ktory by boli medzi Lamou a Beltom?
PS uvazujem o tomto, je to dobra cena a aj kufrik:
http://www.ehirobo.com/shop/product_inf ... ts_id=9367
Toto tiez nevyzera zle, je sice mensia, ale je to metal:
http://www.ehirobo.com/shop/product_inf ... ts_id=9369
problem u nového kusu
Tak mám novou CB180D. Bohužel jsem ještě neletěl,. Mám totiž problém s ovládáním - po zapnutí vysílačky (WK2402) dojde ke spárování s přijímačem (rychlé blikání se změní na svícení LED na přijímači. Avšak to se stane pouze při těsné blízkosti, jinak ihned vypadne. Vypadá to, jako když u "upadlý" koncový stupeň přijímače nebo vysílače. Setkal jste se někdo s podobnou závadou?
Jak jsem říkal i když jsem ještě neletěl, už jsem přišel o dvě sady hlavních listů - naklonil jsem se při ztrátě spojení k modelu a držel ještě plyn.
Jak jsem říkal i když jsem ještě neletěl, už jsem přišel o dvě sady hlavních listů - naklonil jsem se při ztrátě spojení k modelu a držel ještě plyn.
Walkera 4#6 vyzera rychlejsia. Vie mi to niekto potvrdit? Podla udajov je ale mensia....
http://www.youtube.com/watch?v=N3r0EFxaZ9o
http://www.youtube.com/watch?v=N3r0EFxaZ9o
První seznámení.
Ahoj,
dnes konečně testnul novou CB180D, jenže první start nebyl jednoduchý.
Tovární nastavení se neslučovalo s letem. Musel nastavit jiný revers než default Mod2 to přesně takhle: elev=rev, aile= nor, thro=nor, rudd=rev je to správně?
Dále táhlo od klonění jsem zkrátil, jinak nešlo vyrovnat vzlet ani hlavní pákou utíkal hodně vlevo.
Zatím jsem tedy snažil trénovat udržet na prostoru 2m² pro první seznámení málo
podařilo štípnout kraj listu, dost mě zaráží slabá výdrž na aku.
Jak poznáte... že akumulátor je téměř vybitý, protože umě tváří do posledních okamžiků normálně pak náhlá smrt.
Pokud dojde akumulátor nedej bože třeba 4m nad zemí u téhle konstrukce rotorové hlavy autorotaci nelze použít, existuje nějaký jiný trik?
dnes konečně testnul novou CB180D, jenže první start nebyl jednoduchý.
Tovární nastavení se neslučovalo s letem. Musel nastavit jiný revers než default Mod2 to přesně takhle: elev=rev, aile= nor, thro=nor, rudd=rev je to správně?
Dále táhlo od klonění jsem zkrátil, jinak nešlo vyrovnat vzlet ani hlavní pákou utíkal hodně vlevo.
Zatím jsem tedy snažil trénovat udržet na prostoru 2m² pro první seznámení málo
Jak poznáte... že akumulátor je téměř vybitý, protože umě tváří do posledních okamžiků normálně pak náhlá smrt.
Pokud dojde akumulátor nedej bože třeba 4m nad zemí u téhle konstrukce rotorové hlavy autorotaci nelze použít, existuje nějaký jiný trik?
inetMark napsal:
Budu dneska objednávat :
http://www.hobbyshire.com/catalog/produ ... s_id=11995
Je to tady za supr cenu,tak pak dám vědět!
Kód: Vybrat vše
Walkera 4#6 vyzera rychlejsia. Vie mi to niekto potvrdit? Podla udajov je ale mensia....
http://www.youtube.com/watch?v=N3r0EFxaZ9oBudu dneska objednávat :
http://www.hobbyshire.com/catalog/produ ... s_id=11995
Je to tady za supr cenu,tak pak dám vědět!
Re: První seznámení.
petsild píše:Ahoj,
dnes konečně testnul novou CB180D, jenže první start nebyl jednoduchý.
Tovární nastavení se neslučovalo s letem. Musel nastavit jiný revers než default Mod2 to přesně takhle: elev=rev, aile= nor, thro=nor, rudd=rev je to správně?
Dále táhlo od klonění jsem zkrátil, jinak nešlo vyrovnat vzlet ani hlavní pákou utíkal hodně vlevo.
Zatím jsem tedy snažil trénovat udržet na prostoru 2m² pro první seznámení málopodařilo štípnout kraj listu, dost mě zaráží slabá výdrž na aku.
Jak poznáte... že akumulátor je téměř vybitý, protože umě tváří do posledních okamžiků normálně pak náhlá smrt.
Pokud dojde akumulátor nedej bože třeba 4m nad zemí u téhle konstrukce rotorové hlavy autorotaci nelze použít, existuje nějaký jiný trik?
Ja som síce moc krát nelietal až na doraz, ale pár krát som spozoroval, že pri pri konci začínajú v pravidelných intervaloch klesať a stúpať otáčky takže vrtulník je chodí hore-dole. Vtedy som vždy radšej pristal. Neviem teda, či je to vlastnosť alebo len nejaký pridružený efekt vybitej baterie.
HK450GT flybarless, MicrobeastX 2.0, TG9x 2.4GHz, AXN FloaterJet
Toto video
http://www.youtube.com/watch?v=N3r0EFxaZ9o
je s tymto motorcekom. Bez neho to asi nebude take vykonne. Zrejme treba aj inu baterku.
http://www.wowhobbies.com/turboace31714 ... or4g6.aspx
http://www.youtube.com/watch?v=N3r0EFxaZ9o
je s tymto motorcekom. Bez neho to asi nebude take vykonne. Zrejme treba aj inu baterku.
http://www.wowhobbies.com/turboace31714 ... or4g6.aspx