Mini Avanti S Sebart
Pravidla fóra
Toto je nové fórum, pokud víte o nějakém vláknu, které by se mělo přesunout do EDF, tak napište SZ na TomasC.
Díky
Toto je nové fórum, pokud víte o nějakém vláknu, které by se mělo přesunout do EDF, tak napište SZ na TomasC.
Díky
Re: Mini Avanti S Sebart
Tak zhruba takto to bude zastlané,na místo konektorů xt60 přijde zřejmě elektronický vypínač jeti RCPS10 plus relé na spínání motoru,jelikož to ten spínač neumí.
Jinak konečné řešení tankovacího kanystru
Jinak konečné řešení tankovacího kanystru
Re: Mini Avanti S Sebart
shumi píše:na místo konektorů xt60 přijde zřejmě elektronický vypínač jeti RCPS10
Stejně ty konektory tam musíš nechat pro nabíjení baterek nebo ne ?
Re: Mini Avanti S Sebart
Ano máš pravdu ale zvažuji že se na ten vypínač vykašlu,ty dva respektive tři spoje mě zatím neobtěžují.Dnes proběhl zálet no samozřejmě je to hodné éro,bylo to malinko těžší na šumák tak se jedna ta 100g lion na brzdy dala pryč a místo ní 2s lipol cca 40g.Při dosažení 7min,telemetrie ukazuje 10% paliva a pomalu přistávám,v nádrži je ještě rezerva
Velké díky Tomovy sice sem nechodí ale bez něj by to bylo nerealizovatelné
Velké díky Tomovy sice sem nechodí ale bez něj by to bylo nerealizovatelné
Re: Mini Avanti S Sebart
Velká gratulace k záletu a přeji ať dlouho létá a hlavně k tvé spokojenosti 
Létám jak umím, ale hlavně pro radost z toho co dělám...
Re: Mini Avanti S Sebart
Taky gratuluji.
Zálet je vždy nepříjemný, když člověk netuší jak se model zachová.
Tak ať se daří a když budeš mít video, hoď sem odkaz.
Zálet je vždy nepříjemný, když člověk netuší jak se model zachová.
Tak ať se daří a když budeš mít video, hoď sem odkaz.
-
Telemaster
- Příspěvky: 104
- Registrován: ned 16.10.2011 21:48
Re: Mini Avanti S Sebart
Chlapi jen bacha na konektory XT30. Měl jsem je v menším jetu na baterkach. Šli krásně ztuha. Po zime je kontroluji a rozpojuji se úplně volně. Jen váhou kabelu.
A co dát na spinani od Jeti SPS 40 ?. MAM TO v eru a plna spokojenost.
A co dát na spinani od Jeti SPS 40 ?. MAM TO v eru a plna spokojenost.
Re: Mini Avanti S Sebart
Moc děkuji klucí i za vaše rady a doporučení
Hlavně ať nás brzo přejde ten vir,dnes mě policie zrovna vyháněla z letiště,video krátké ze záletu mám ale občas ze mě vyjde neslušné slovo a byl jsem dost nervozní,přeci jen to není jako když hodím větroně
Používám xt60 ale na ůplně malých aku i xt30 nejsem si jistý jestli nedělají různé kvality těch xt30 zatím jsem takový problém neměl.
Hlavně ať nás brzo přejde ten vir,dnes mě policie zrovna vyháněla z letiště,video krátké ze záletu mám ale občas ze mě vyjde neslušné slovo a byl jsem dost nervozní,přeci jen to není jako když hodím větroně
Používám xt60 ale na ůplně malých aku i xt30 nejsem si jistý jestli nedělají různé kvality těch xt30 zatím jsem takový problém neměl.
Re: Mini Avanti S Sebart
Jeden kamarád mi dal na revanš pár konektorů XT60 z Aliexpressu a ty se prostě nedali pájet, respektive než jsem to pořádně prohřál aby se pěkně rozlil cín, plast se pořídil roztéct, tak šli všechny do koše.
Tak jsem použil své zásoby koupené normálně v e-shopu v CZ a bylo to OK, ale nemám iluze že ty moje vyráběl někdo jiný než Číňan...
Tak jsem použil své zásoby koupené normálně v e-shopu v CZ a bylo to OK, ale nemám iluze že ty moje vyráběl někdo jiný než Číňan...
Létám jak umím, ale hlavně pro radost z toho co dělám...
Re: Mini Avanti S Sebart
REX píše:Jeden kamarád mi dal na revanš pár konektorů XT60 z Aliexpressu a ty se prostě nedali pájet, respektive než jsem to pořádně prohřál aby se pěkně rozlil cín, plast se pořídil roztéct, tak šli všechny do koše.
Tak jsem použil své zásoby koupené normálně v e-shopu v CZ a bylo to OK, ale nemám iluze že ty moje vyráběl někdo jiný než Číňan...
Mám stejnou zkušenost, ale pájet se dají. Musí být zasunutý protikus.
Jenom by člověk potřeboval třetí ruku. Ocínovanej drát se nahřívá dlouho. Je lepší vše udělat rychle a najednou. Případně rychle ochladit .
Jinak ty konektory není problém znovu předepnout roztažením kolíku.
Re: Mini Avanti S Sebart
Tak dnes jsme dali asi šest nádrží,při prvních třech mi vždy po nějaké době ve vzduchu zhasl motor(restart nemám aktivovaný)naštěstí to bylo celkem vysoko a zřejmě i to že hobluji větroně mi pomohlo
,né vážně naštěstí je to letadlo extrémně hodný a nechá se celkem dojit,tak přistání se zhaslou turbínou bylo stejné jako když běží,přistávám vždy na volnoběžné otáčky tedy přesněji 63000
Tom rozebral xixoy filrt mezi nádrží a čerpadlem a byla tam něčistota zřejmě ještě od výroby nádrže a při té příležitosti zjistil že je ten filrt opačně tedy sítko filtru.
Po tomto úkonu ostatní nádrže bez sebemenšího problému
Váha prázdného modelu je 3740kg/4630kg plný
Tah bez sítka na motoru 4450kg/4250kg všetně sítka
Plyn lineární,parametr pumpy 200 jednotek,akcelerace/decelerace nastavena na auto
Při 8min letu rozhodně né malím tempem nám tel.hlásí 10% paliva polehku přistávám a v nádrži při přistání určitě ještě rezerva.
Lety kolem 10min na kochačku jsou dle mě s prstem v nose dosažitelné.
Tom rozebral xixoy filrt mezi nádrží a čerpadlem a byla tam něčistota zřejmě ještě od výroby nádrže a při té příležitosti zjistil že je ten filrt opačně tedy sítko filtru.
Po tomto úkonu ostatní nádrže bez sebemenšího problému
Váha prázdného modelu je 3740kg/4630kg plný
Tah bez sítka na motoru 4450kg/4250kg všetně sítka
Plyn lineární,parametr pumpy 200 jednotek,akcelerace/decelerace nastavena na auto
Při 8min letu rozhodně né malím tempem nám tel.hlásí 10% paliva polehku přistávám a v nádrži při přistání určitě ještě rezerva.
Lety kolem 10min na kochačku jsou dle mě s prstem v nose dosažitelné.
Re: Mini Avanti S Sebart
Těch 4,5% ztráty tahu asi člověk ve vzduchu nepozná.
Du makat, abych šel taky konečně do vzduchu
.
Du makat, abych šel taky konečně do vzduchu
Re: Mini Avanti S Sebart
Jelikož funkce sekvencéru na otevírání/zavírání dveří není úplně 100% a jednou jsem musel kvůli němu přistávat pouze po zadních kolech,vyškubal sem obě serva na ovládání dveří zafixoval je a vybrousil drážku pro podvozkové kolo,které bude nahrazeno hliníkovým 50mm které mi jak si řidič DPD opoměl dodat a dokonce jej údajně ten samí den doručení poslali zpět do Francie
Ano není to estetické řešení ale je to lepší než brousit čumákem o beton,další slabé místo modelu pro vzlety a přistání na travnatém povrchu jsou 5mm čepy co spojují zadní podvozkové nohy a mechaniku zat.podvozku,místo 5mm čepů vše převrtáme na 6mm díry a použijeme zřejmě 6mm patentový /pružinový drát
Magnetické brzdy jsou fajn ale dávkovatelnost je dost bídná mám je na mžikovém vypínači a simuluji při brždění funkci abs,nicméně jsou po pár přistání bez vzorku,tak už jsou na cestě čtyři kusy a když nebude krizovka budu je používat jen někdy při startu což je fajn na pohled kdy to éro při startu/zabržděné cca při půli plynu propruží-pouštím brzdu a letím
Jinak vzlet na betonu bez brzd a bezvětří je otázkou kolem 25m(změřeno) a myslím že bych do té výškovky mohl hrábnout ještě dříve
Ano není to estetické řešení ale je to lepší než brousit čumákem o beton,další slabé místo modelu pro vzlety a přistání na travnatém povrchu jsou 5mm čepy co spojují zadní podvozkové nohy a mechaniku zat.podvozku,místo 5mm čepů vše převrtáme na 6mm díry a použijeme zřejmě 6mm patentový /pružinový drát
Magnetické brzdy jsou fajn ale dávkovatelnost je dost bídná mám je na mžikovém vypínači a simuluji při brždění funkci abs,nicméně jsou po pár přistání bez vzorku,tak už jsou na cestě čtyři kusy a když nebude krizovka budu je používat jen někdy při startu což je fajn na pohled kdy to éro při startu/zabržděné cca při půli plynu propruží-pouštím brzdu a letím
Jinak vzlet na betonu bez brzd a bezvětří je otázkou kolem 25m(změřeno) a myslím že bych do té výškovky mohl hrábnout ještě dříve
Re: Mini Avanti S Sebart
Kvalita nic moc a ani nic moc k vidění
šlo přeci jen o úplně první start před více než měsícím,tak se omlouvám
Teť se děje vzlet a přistání na podstatně kratší vzdálenosti
https://www.youtube.com/watch?v=hwo0y24Zcfw
https://www.youtube.com/watch?v=hwo0y24Zcfw
Re: Mini Avanti S Sebart
Přistání jako do peřin, pěkný!
A všiml jsem si, že se ti klepal palec na výškovce, to taky umím
A všiml jsem si, že se ti klepal palec na výškovce, to taky umím
Létám jak umím, ale hlavně pro radost z toho co dělám...
Re: Mini Avanti S Sebart
Určitě ten první let byla jedna nervozita
To není jako když háži F5J to i když zakopnu tak se až tak nic neděje
To přistání je pořad stejné ať model leťí hodně pomalu nebo rychle nikdy po prvním dosednutí neodskočí to se číňanovi povedlo
Nedávno jsem celým 10min pouze přistával/vzlétaval a bylo to pořád stejný to by mohlo řídit i nemluvně
To není jako když háži F5J to i když zakopnu tak se až tak nic neděje
To přistání je pořad stejné ať model leťí hodně pomalu nebo rychle nikdy po prvním dosednutí neodskočí to se číňanovi povedlo
Nedávno jsem celým 10min pouze přistával/vzlétaval a bylo to pořád stejný to by mohlo řídit i nemluvně