zkušenosti hobbyteam karlín
- Patrik - Hobbyteam
- Příspěvky: 4
- Registrován: sob 27.10.2007 0:00
Už delší dobu se nazapojuji do diskuzí a tady opravdu nejsem jako ANONYM. Byl jsem na tuto diskuzi upozorněn a nebylo mě pravě dobře když jsem si to četl.
Pokusím se v těchto bodech něco udělat ale vím že ne všem vždy vyhovíme. Jsme všichni jen liďi. Víme že máme také mnoho pozitivního ale jak vydím také pár negativního.
Uvidíme co se změní v budoucnu a pokusím se aby tato diskuze už nevznikla.
Tímto končím a doufám že se uvidíme na prodejně nebo někde na nějaké akci.
Pokusím se v těchto bodech něco udělat ale vím že ne všem vždy vyhovíme. Jsme všichni jen liďi. Víme že máme také mnoho pozitivního ale jak vydím také pár negativního.
Uvidíme co se změní v budoucnu a pokusím se aby tato diskuze už nevznikla.
Tímto končím a doufám že se uvidíme na prodejně nebo někde na nějaké akci.
- LETEC_AMATER
- Příspěvky: 246
- Registrován: čtv 23.11.2006 0:00
- Bydliště: PRAHA
- Vzduchoplavec
- Příspěvky: 3536
- Registrován: pát 21.04.2006 0:00
- Bydliště: Velke Prilepy - Praha Zapad
- Kontaktovat uživatele:
Trošku se do toho zapojím
Dělám v obchodě už mnoho let (25) a po roce 1989 se vyrojilo mnoho lidí, kteří začali podnikat v obchodě, aniž by pro to měli nějaké vzdělání.
Jistě, řeknete si: co je tak těžké na tom prodávat? No ač na prodavače za mých mladých let chodili jen ti, kteří se nedostali na školu, ač už z důvodu špatného prospěchu, nebo z důvodu politických, tak to zas tak jednoduchý obor nebyl. Byla tam např. psychologie, zbožíznalství, ekonomika apod.
A zrovna na Patrikovým příkladě je vidět, že ač oba jeho zaměstnanci (oba jsou moji dlouholetí dobří kamarádi) jsou dobří ve svém oboru, jsou i znalí modelářského sortimentu, tak ve styku se zákazníkem jim to nejde.
Takových lidí jsou tisíce, možná desetitisíce.
Držím Patrikovi palce, aby za pultem měl nejen znalce sortimentu, ale i dobré prodavače v tom pravém slova smyslu.
Dělám v obchodě už mnoho let (25) a po roce 1989 se vyrojilo mnoho lidí, kteří začali podnikat v obchodě, aniž by pro to měli nějaké vzdělání.
Jistě, řeknete si: co je tak těžké na tom prodávat? No ač na prodavače za mých mladých let chodili jen ti, kteří se nedostali na školu, ač už z důvodu špatného prospěchu, nebo z důvodu politických, tak to zas tak jednoduchý obor nebyl. Byla tam např. psychologie, zbožíznalství, ekonomika apod.
A zrovna na Patrikovým příkladě je vidět, že ač oba jeho zaměstnanci (oba jsou moji dlouholetí dobří kamarádi) jsou dobří ve svém oboru, jsou i znalí modelářského sortimentu, tak ve styku se zákazníkem jim to nejde.
Takových lidí jsou tisíce, možná desetitisíce.
Držím Patrikovi palce, aby za pultem měl nejen znalce sortimentu, ale i dobré prodavače v tom pravém slova smyslu.
Balsa je sice modelářský chléb, ale někdy je jí už moc...
M píše:A zrovna na Patrikovým příkladě je vidět, že ač oba jeho zaměstnanci (oba jsou moji dlouholetí dobří kamarádi) jsou dobří ve svém oboru, jsou i znalí modelářského sortimentu, tak ve styku se zákazníkem jim to nejde.
Já bych to nenapsal lépe. A platí to i pro zmiňovaný Hangár, majitel a prodavač jsou dobří v oboru, dost toho znají, ale bohužel ten marketing a psychologie jím moc nejde. Podle mně je to klasický případ, kdy nadšenci začali podnikat, ale to ostatní pokulhává. ..
-
Abu
- Příspěvky: 10797
- Registrován: úte 22.03.2005 0:00
- Bydliště: ČR, P6 Dědina, Letiště: Trněný Újezd
- Kontaktovat uživatele:
pp píše: Podle mně je to klasický případ, kdy nadšenci začali podnikat, ale to ostatní pokulhává. ..
Ono to ale kupodivu nekdy funguje - treba panove Vanouch+Balcar jsou oba aktivni modelari (hlavne lodickari) a pritom jejich kramek je velice solidne fungujici po vsech strankach (snad az na ty rozmery a moznost parkovani, coz me ale zase tolik nevadi). To ze je nekdo nadsenec a odbornik v modelarine jeste neznamena, ze se musi nad zakazniky vyvysovat, normalni je se prece chovat slusne...
Abu (Tomáš S.) - MC19 - kanál č.90 na 40MHz
No koukám že se třeba něco změní. Jak jsem psal do Hobbyteamu to mám kousek tak to někdy omrknu
Změna by mě potěšila. Čím vetší nabídka tím lépe pro mě jako spotřebitele.
Někdo tu kritizoval WEB a stím musím souhlasit. Je velice nepřehledný což je škoda. Osobně většinou hledám právě na webu a pokud tam něco nenajdu jedu jinam.
Ohledně vztahu k zákazníkům na mě působí nejlépe Vaňouch. Mám to ale dost daleko. Čeká se tam tedy také dlouho, ale protože tam vždy je dost lidí.
2Abu: Perfektně se parkuje o blok dál jakoby k basketbalové hale. Je to poslední ulice před tratí. Vždy tam najdu místo a pěšky je to také kousek.
Někdo tu kritizoval WEB a stím musím souhlasit. Je velice nepřehledný což je škoda. Osobně většinou hledám právě na webu a pokud tam něco nenajdu jedu jinam.
Ohledně vztahu k zákazníkům na mě působí nejlépe Vaňouch. Mám to ale dost daleko. Čeká se tam tedy také dlouho, ale protože tam vždy je dost lidí.
2Abu: Perfektně se parkuje o blok dál jakoby k basketbalové hale. Je to poslední ulice před tratí. Vždy tam najdu místo a pěšky je to také kousek.
- Vzduchoplavec
- Příspěvky: 3536
- Registrován: pát 21.04.2006 0:00
- Bydliště: Velke Prilepy - Praha Zapad
- Kontaktovat uživatele:
-
Abu
- Příspěvky: 10797
- Registrován: úte 22.03.2005 0:00
- Bydliště: ČR, P6 Dědina, Letiště: Trněný Újezd
- Kontaktovat uživatele:
Parkovani mi nevadi, protoze k Vanouchovi jezdim "sockou". Mam to vicemene pri ceste z prace domu (a nejsem cvok abych se denne prosekaval pres Prahu autem tam a zpet, metrem jsem tam stejne rychle a muzu si cestou vklidu cist, spat, nebo premyslet o letadylkach a ne koukat abych nevjel do kufru tomu pred sebou nebo naopak nejakej jinej expert do kufru me.... hlavne poranu kdy funguju na 10% vypocetni kapacity
). A s tema frontama to vetsinou taky neni tak hrozny, max 2 lidi predemnou... ale chodim casto tak 10minut pred zavirackou. Web teda fakt neni moc aktualni, ale co se da delat. Je to ta lepsi varianta, ze v krame toho maj vic nez na webu, ne jako treba u Pecky, kde veci z webu nemaj na krame a rikaj, ze se to musi objednat....
Abu (Tomáš S.) - MC19 - kanál č.90 na 40MHz
Jsem zde poprvé a po přečtení tohoto tématu jsem naprosto znechucen. Počínaje urážením a konče arogancí. V Hobbyteamu jsem byl mnohokrát- často jsem si i počkal až budu na řadě a né vždy jsem sehnal vše. Ale ani tak si zde nebudu ukřivděně stěžovat a urážet.Prodavač může také odpovědět pouze: "máme / nemáme". Když vám následně poradí jiné řešení, poradí jiného prodejce kterému dokonce zavolá a danou věc pro vás zarezervuje- budete jistě spokojeni. Jednání se zákazníky je velice složité a často o nervy. Když příjde někdo kdo chce ""jenom takovej konektor co se strká do tý zdířky na tý nabíječce co koupil na modelbazaru-název si nepamatuje" je těžké zůstat vstřícný. A když se sejdou třeba tři tito zákazníci po sobě- to už je fakt na panáka. Takže múj názor na Hobbyteam je:
-když chci konkrétní věc dostanu jasnou odpověď. máme/ nemáme
-v případě že nemají, doposud vždy doporučili jiné řešení a odborně poradili (přitom je možné že za mnou stál někdo z vás kdo tam nasraně čekal 10 min.)
-Nejvstřícnější byl vždy Patrik (nejsme kamarádi- do dněška jsem ho neznal jménem) vždy poradil a nikdy se nechoval arogantně. Možná ti co si zde stěžovali jsou právě ti "špatní zákazníci"
A nejlepší jsou borci co příjdou těsně před zavíračkou a čekaj že jim prodavač padne nadšením k nohám.
-když chci konkrétní věc dostanu jasnou odpověď. máme/ nemáme
-v případě že nemají, doposud vždy doporučili jiné řešení a odborně poradili (přitom je možné že za mnou stál někdo z vás kdo tam nasraně čekal 10 min.)
-Nejvstřícnější byl vždy Patrik (nejsme kamarádi- do dněška jsem ho neznal jménem) vždy poradil a nikdy se nechoval arogantně. Možná ti co si zde stěžovali jsou právě ti "špatní zákazníci"
A nejlepší jsou borci co příjdou těsně před zavíračkou a čekaj že jim prodavač padne nadšením k nohám.
-
Abu
- Příspěvky: 10797
- Registrován: úte 22.03.2005 0:00
- Bydliště: ČR, P6 Dědina, Letiště: Trněný Újezd
- Kontaktovat uživatele:
Nevim co je arogantniho na tom, napsat pravdu (ted mluvim za sebe, ne za ostatni "spatne zakazniky"
)
Vzdy jsem chtel uplne konkretni zbozi (napr 6ti clanek SC NiCd 2200 nebo Tamaya konektor) a vetsinou jsem ho i dostal. Takze po odborne strance celkem ok.
Ale, pristup k zakaznikovi = spatny
Je rozdil, kdyz si musis "pockat ve fronte" nekde, kde je jeden prodavac a 5 zakazniku, to ani jinak nejde. Ale kdyz tam jsou 3 prodavaci za pultem a 2 lidi v obchode, tak by to melo jit jaksi bez cekani.... Bohuzel neslo. Jeden prodavac se bavil se zakaznikem asi 8minut o gumach na auta a druzi dva delali ze me nevidi, prohrabovali se v nejakejch papirech, rovnali zbozi v regalech, proste same "dulezit veci ktere nepockaji"... velmi podobnou situaci jsem zazil 2x s odstupem asi 1/2 roku 
Vzdy jsem chtel uplne konkretni zbozi (napr 6ti clanek SC NiCd 2200 nebo Tamaya konektor) a vetsinou jsem ho i dostal. Takze po odborne strance celkem ok.
Ale, pristup k zakaznikovi = spatny
Abu (Tomáš S.) - MC19 - kanál č.90 na 40MHz
- Vzduchoplavec
- Příspěvky: 3536
- Registrován: pát 21.04.2006 0:00
- Bydliště: Velke Prilepy - Praha Zapad
- Kontaktovat uživatele:
Baukema: V mem konkretnim pripade se nejednalo ani o jeden z tvych modelovych pripadu. Prisel jsem tam nekdy kolem 16:30, chtel jsem konkretni vec (dokonce predem zamluvenou) a v krame jsem byl jediny zakaznik.
Nedavno jsem byl u Vanoucha a prede mnou tam byli 2 kluci. Prodavace neustale zaplavovali hotovou kaskadou dotazu typu "takove to neco na tamto" a on se jim neustale snazil pomoct. Jediny, kdo v tom krame byl nasrany jsme byl ja, protoze to trvalo vazne nekonecne dlouho. Nicmene pan Vanouch byl celou dobu naprosto trpelivy a ani po jejich odchodu na sobe nenechal nic znat. Tak se ma chovat skutecny profesional.
Ale mam pozitivni zpravu. Nedavno byl kolega v Hobbyteamu a pry neveril vlastnim ocim: Vstoupil do obchodu, prodavaci okamizte vseho nechali a doslova k nemu priskocili, hned se mu zacali venovat a ochotne mu poradili.
Zda se, ze si panove vzali zdejsi kritiku k srdci a opravdu se to snazi zlepsit! To by bylo skvele, protoze jinak je to obchod opravdu pekny!
Nedavno jsem byl u Vanoucha a prede mnou tam byli 2 kluci. Prodavace neustale zaplavovali hotovou kaskadou dotazu typu "takove to neco na tamto" a on se jim neustale snazil pomoct. Jediny, kdo v tom krame byl nasrany jsme byl ja, protoze to trvalo vazne nekonecne dlouho. Nicmene pan Vanouch byl celou dobu naprosto trpelivy a ani po jejich odchodu na sobe nenechal nic znat. Tak se ma chovat skutecny profesional.
Ale mam pozitivni zpravu. Nedavno byl kolega v Hobbyteamu a pry neveril vlastnim ocim: Vstoupil do obchodu, prodavaci okamizte vseho nechali a doslova k nemu priskocili, hned se mu zacali venovat a ochotne mu poradili.
Zda se, ze si panove vzali zdejsi kritiku k srdci a opravdu se to snazi zlepsit! To by bylo skvele, protoze jinak je to obchod opravdu pekny!