runner111: Tak dnes som ho videl naživo na Model Hobby a musím uznať, že nevypadá špatne. Ten od LM je realite bližšie, ale aj ten od Freeairu je fajn. Na to, že má plochý trup, tak je aspoň zaguľatený a vypadá určite lepšie ako ploché trupy napr. od MS composit... aspoň podľa mňa.
No ale suverénne najkrajší sa mi zatiaľ vidí ten od ŠADu, lenže ten je už dosť veľký
Truggy od TeamC - Torch E TR8Te Moj RC web: www.mojefotogalerie.com/rc
Tak Zlín už je doma , výbava nakoupena, teď už ho jenom slepit a naučit se s ním lítat. Dostane motor BM3130 od Belu, serva ES-05, regulátor XC1812BA, 3 článek Emax 1800mAh a vrtuly GWS 9x5 nebo 9x7,5.
V neděli proběhnul konečně zálet a jsem úplně spokojenej. Když jsem viděl kamaráda, kterej ho dal dohromady o 14 dní dřív, měl jsem strach, že jsem si ukous moc velkej kus (předtim Easy Fly), ale naštěstí se moje obavy nepotvrdily. S motorem BM3130, vtulí 9x5 a tříčlánkem Emax 1800 lítá zlínek krásně. Při čertvejch baterkach by odstartoval kolmo z ruky na 3/4 plynu, takže si myslim že výkonová rezerva je dostatečná. Naproti tomu na minimálce letí "krokem" a jen tak se plácá v povětří bez nějakého padání po křídle (chvála kuličkam). Letový čas bude minimálně na 10 minutach.
Teď ještě se naučit lítat a ne jen tak bezcílně křižovat oblohu
Pouze potvrdím, což již bylo řečeno. V letadle mám motor Čemech Python 200 a tříčlánek 2250 mAh E-Tech, takže je těžší; asi 620 gramů. I přesto létá krásně bez záludností. Na přistání stačí stáhnout plyn a letadlo se krásně pozvolna propadá. Je to můj první dolnoplošník. Detaily jsou zde: http://galerie.rcserver.cz/index.php?action=dtl&id=989 Radovan
koupil jsem SAD Zlína olétaného ale v perfektním stavu... jen ten předchozí pilot měl to štěstí že měl letiště s asfaltovou plochou ...
já takové štěstí nemám... a můj problém je v tom že mám originální drátový podvozek který vypadá naprosto bytelně, bohužel je ale z měkkého drátu a někdy při přistání na travnatém letišti ho mám potom vždy jako podražený dozadu ... ohnout zpět jde dobře ale říkám si kolikrát ještě ...
kamarád má Acromaster od Multiplesku a tam je podvozek z drátu více "strunovitého" který pruží a neohýbá se ...
nějaký rozumný návrh co s podvozkem ... ? ? ? třeba na propagačních materiálec je s uhlíkovým podvozkem, kde by se dal sehnat a za kolik ? díky
FrSky Horus X12S+Tandem X20, ACES combat a kdejaké jiné poletuchy. www.Smart3D.cz
tak to by celkom aj mna zaujimalo...mozem ti potvrdit, ze ten drot tych ohybani znesie velmi vela, rozmyslal som uz, ze naco vobec ten podvozok tam mam, ale proste sa mi to tak paci, po trave sa s tymto lietadlom neda chodit, hoci by bol podvozok hociaky...
hmm,,ale taky uhlikac by som bral, v modelarskej predajni mi nukali uhlikovu pasovinu, ze to spravim z nej, ale celkom sa mi to nepozdavalo, lepit dva pasiky na seba ked su odhnute...
Cessna 150(Guillows) 600mm, 2x Z-50 LS (Šad) 1000 mm, Alien (Svor) 1080, Basic 200 (Scorpio) 1450 mm,SuperChipmunk (Richmodel)1460mm, Arcus (Robbe) 1800 mm, RC Orion (J.Fara) 2300 mm, L-39 (LM), Z-50 LS 1600mm (Haikong)
Já jsem tam dal uhlíkový podvozek, ale v prodejně ho neměli že maji jen velke a ty menší už delší dobu nemají... tak jsem ho objednal na www.jino.cz, stál mě myslim kolem 60kč a když jsem s tím sedal na asfalt tak to bylo uplně něco jiného než ten drátový, fakt ten uhlíkový za to stojí
Jo ja tam mam taky uhlíkový podvozek a paráda (dokonce na tom mem videu je natočene přistání na takový misty zatravněný povrch).
Jinak včera jsem dostavěl tento model (můj první sestavený) a hned probíhal i zálet (zalétával kamarád-zkušenější modelář) a musím říct že na to jaký foukal vítr tak létal nádherně
Frysi píše:Ahoj chci se zeptat jakej je ten vetsi model zlin co ma rozpeti 160cm,myslite ze na nej muzu prejit z cessny od pelikana samozrejme s nejakym poradcem
Pokud ano, tak o tomto Zlinu od Haikongu taky do budoucna přemýšlím.
Myslím si, že je to hodně rychlé letadlo, které vyžaduje bezchybnou pilotáž. Já jsem si proto jako mezistupeň pořídil toho EPP Zlina od Šadu. Z Cessny 480 bych si na něj (alespoň já) netroufl.
Frysi píše:Ahoj chci se zeptat jakej je ten vetsi model zlin co ma rozpeti 160cm,myslite ze na nej muzu prejit z cessny od pelikana samozrejme s nejakym poradcem
Pokud ano, tak o tomto Zlinu od Haikongu taky do budoucna přemýšlím. Myslím si, že je to hodně rychlé letadlo, které vyžaduje bezchybnou pilotáž. Já jsem si proto jako mezistupeň pořídil toho EPP Zlina od Šadu. Z Cessny 480 bych si na něj (alespoň já) netroufl.
To je presne on taky bych do toho sam nesel,ale na nauceni a zaletani by u toho byly zkuseni piloti.
Docela uz je to macek a za ty penize to neni spatny,videl jsem ho nekde za necelych 3500
Frysi píše:Ahoj chci se zeptat jakej je ten vetsi model zlin co ma rozpeti 160cm,myslite ze na nej muzu prejit z cessny od pelikana samozrejme s nejakym poradcem
Pokud ano, tak o tomto Zlinu od Haikongu taky do budoucna přemýšlím. Myslím si, že je to hodně rychlé letadlo, které vyžaduje bezchybnou pilotáž. Já jsem si proto jako mezistupeň pořídil toho EPP Zlina od Šadu. Z Cessny 480 bych si na něj (alespoň já) netroufl.
To je presne on taky bych do toho sam nesel,ale na nauceni a zaletani by u toho byly zkuseni piloti. Docela uz je to macek a za ty penize to neni spatny,videl jsem ho nekde za necelych 3500
bracha zacinal na samokridle a pak sel do silnej stroju naucil se to hned,mel teda u toho zkusenyho pilota kterej mu radil,ted chce nejakou stihacku
Frysi píše:Ten Šad se me moc nelibi, ale tohle (Haikong) uz je paradni masina
Souhlasím. Zlin od Haikongu v 1.6m rozpětí je daleko hezčí a realističtější, ale já si tu malou potvůrku Z-50 od Šad model koupil na naučení akrobacie a abych zvládl létat potom s něčím rychlejším.
Zlin Z-50 je nejkrásnější letadlo, které se kdy ve světě akrobacie objevilo, ale je obtížný na pilotáž. Má velké rozpětí k příliž krátkému trupu a zároveň malou plochu křídla s úzkým profilem. Je to taková stíhačka mezi akrobaty. Nemá ráda přetažení a pomalý let.