GENS ACE

NiCd, NiMH, LiPol, LiIon, LiFe, Pb...
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Standa Stuchlý
Příspěvky: 1894
Registrován: ned 23.05.2010 0:00

Re: GENS ACE

#31 Příspěvek od Standa Stuchlý »

lítám elektrovětroně i v mrazu. Zatím co v létě se snažím trup větrat, aby se baterka nepřehřívala, v zimně přelepuji všechny větrací otvory, aby se baterka zahřála. A jde to. Někteří borci, aby jim baterky i v mrazu dobře tahaly, si baterku před letem zahřívají různými fény a udělátky. Pak ji šupnou do trupu a už to mastí jako v létě.
Další problém je s hustotou vzduchu v chladnějším počasí. Člověk si to ani neuvědomí, ale když se ochladí, je vzduch hustější a na letu je to znát. Zní to jako blbost, ale mám to vypozorované. Sice není termika, moc to nenese, roste aerodinamický odpor modelu, ale pro pohony je to větší zátěž. U vrtulníku možná ještě výraznější. Ale nelítám vrtulníky, tak nevím, jen odhaduji. Třeba se tu najde někdo, kdo by to dokázal spočítat, já to neřeším.
Odpovědět

Zpět na „Akumulátory“