Stránka 3 z 4

Napsal: ned 12.12.2010 21:15
od Smaniak
JMalik píše:
Smaniak píše:
JMalik píše:
Smaniak píše:..................kamarád ji musel reklamovat kvůli občasným ztrátám signálu!..................


Můžeš to prosím blíže popsat, včetně výsledku reklamace?

Byl to maník, který mi o tom povídal už na Nesvačilském podívání (tuším září?) u kafe s párkem na stánku. Co bylo příčinou nevím, ani u kterého prodejce to reklamoval nevím. Já tento typ vysílače nemám, tak jsem se o to nějak blíže nezajímal. Pro něj bylo důležité, že byla reklamace prý obratem vyřízena a ani on z toho nedělal žádné závěry, protože na to přišel údajně hned po uvedení do provozu a žádné éro mu na to nespadlo. Ani já bych z toho žádné závěry nedělal (pokud máš o tento typ zájem), chybka se prostě stane i v "lepších rodinách". Ostatně já si konkrétně o tomto typu myslím, že se dost vydařil a pro moje potřeby by za ty peníze technicky jistě vystačil.


To je pak sdělení s informační hodnotou nula a snad je lepší mlčet.
Pokud sem napíšu, že nějaký kus toho TX měl problémy s výpadky signálu, tak je dobré vědět aspoň jestli to byla výrobní vada toho kusu, nebo chyba obsluhy (pokud např. nenabil baterku) . Tady zatím přicházejí v úvahu obě možnosti.

No tak to tedy zase ne :!: Vůbec netvrdím, že ta mnou uvedená informace má kdovíjakou informační hodnotu o nějakých poruchách vysílačů. Když si totiž POZORNĚ přečteš v tomto vláknu moje příspěvky od počátku, tak přijdeš na to, že podstatou a smyslem mé informace vůbec nebylo diskutovat nad chybami nějakého vysílače, ale popřát Pixelovi, ať mu to dobře lítá a o několik příspěvků dál píšu o tom, že konkrétně FT8 se mi zdá jako zdařilý vysílač a navíc, jak promptně byla reklamace vyřízena. Tedy samá pozitiva!
To, že mi někdo během hovoru řekne, že měl se svým vysílačem problémy, mě rozhodně nemotivuje k tomu, abych pátral po technické příčině jeho potíží a nechal si ji nějak dokládat nebo informaci nezávisle prověřoval, když sám mám úplně jiný typ. Navíc velmi intenzivně pochybuji, že by to bylo jen vybitou baterií - to bych od člověka ve středním věku, kterého to navíc nebyl první vysílač, nečekal.
Nezlob se na mě JMaliku, ale tvoje reakce mi spíše než zvídavá přijde jako inkvizičně likvidační. Začínám z toho mít dojem, že tady někomu vadí, že proběhla zmínka o možné poruše na Futabě - a to se tady psát jako nesmí :?:
Já narozdíl od jiných nikdy nic neměl proti Futabám ani proti "Futabistům" (kteří některým připadají jako povyšující se nad ostatní), spíš naopak. Ale tohle už mi fakt zavání značnou neobjektivností.
Tvoje zmínka
JMalik píše:To je pak sdělení s informační hodnotou nula a snad je lepší mlčet....
ve mě dost intenzivně vzbuzuje pocit: že ty jsi majitelem Futaby?:idea: a nejsi ochoten si připustit, že by některý z takových výrobků mohl mít i nějakou výrobní vadu? To se tady vážně, abych parafrázoval citát z jednoho filmu, "...nesmí už ani naznačovat...?". Tak v tomhle já nejedu - jak jsem koupil, tak prodávám. A navíc znovu zdůrazňuji, že podstatou mé informace bylo popřát Pixelovi hezké létání a ne nutit nějakého člověka, který si dovolil o Futabě pronést "křivé slovo" (z mého pohledu stejně taková jednotlivost o celkové kvalitě Futab ani vůbec nic nevypovídá), aby mi podal technické detaily chyby, popřípadě jako Hus na zapalované hranici "odvolal" (=sdělil, že si zapomněl nabít ve vysílači baterie) a prohlásil se za kacíře :lol:
Ještě chápu postoj "zdzd", kterému šlo alespoň o informaci o prodejci v zájmu ochrany spotřebitele (přestože jsem přesvědčen o tom, že zapomenutí návodu ještě neznamená neseriózního prodejce).
Já fakt žasnu, kam až může zajít debata od prosby Pixela o CZ nebo SK návod na začátku vlákna :roll: V tomhle vlákně proto já už dál s vámi nepokračuji...

Napsal: ned 12.12.2010 21:43
od elektromodely.com
zdzd píše:A už jsme zase u rejstříku, kde se Číňan nevyskytuje...


Ja som si to dovtedy tiez myslel... Proste vysledok je taky,
ze "oni to takto posudzuju" - uradnik je pan, my ho len zdrzujeme
od jeho prace... Podla mna, ale iba nevedel reagovat, lebo
sa s takym dotazom este nestretol, keby zavolal sefovi, asi
by sa dostal rychlo do obrazu, ako to je.

Napsal: ned 12.12.2010 22:41
od AR1
elektromodely.com píše:
zdzd píše:A už jsme zase u rejstříku, kde se Číňan nevyskytuje...


Ja som si to dovtedy tiez myslel... Proste vysledok je taky,
ze "oni to takto posudzuju" - uradnik je pan, my ho len zdrzujeme
od jeho prace... Podla mna, ale iba nevedel reagovat, lebo
sa s takym dotazom este nestretol, keby zavolal sefovi, asi
by sa dostal rychlo do obrazu, ako to je.


Hele, žádná čoi/soi není nad zákony, nýbrž se těmi zákony řídí. Český/slovenský prodejce má povinnost dodat český/slovenský návod a zcela jistě ne třeba čínský (finský, uzbecký) jen proto, že si to na jeho e-shopu objednal Číňan do Číny.

Spíš by mě zajímalo, jestli má třeba Lindinger právo neprodat mi motor a prodávat ho jen rakušákům, protože mají distributorská pravidla a proto mi ho do Čech nemůže poslat. Co na to volný trh EU?

Napsal: ned 12.12.2010 22:43
od JMalik
Smaniak píše:
JMalik píše:To je pak sdělení s informační hodnotou nula a snad je lepší mlčet.
Pokud sem napíšu, že nějaký kus toho TX měl problémy s výpadky signálu, tak je dobré vědět aspoň jestli to byla výrobní vada toho kusu, nebo chyba obsluhy (pokud např. nenabil baterku) . Tady zatím přicházejí v úvahu obě možnosti.

No tak to tedy zase ne :!: ....

Nezlob se na mě JMaliku, ale tvoje reakce mi spíše než zvídavá přijde jako inkvizičně likvidační. Začínám z toho mít dojem, že tady někomu vadí, že proběhla zmínka o možné poruše na Futabě - a to se tady psát jako nesmí :?: ....

že ty jsi majitelem Futaby?:idea: a nejsi ochoten si připustit, že by některý z takových výrobků mohl mít i nějakou výrobní vadu? To se tady vážně, abych parafrázoval citát z jednoho filmu, "...nesmí už ani naznačovat...?".




Jsem majitelem Futaby
a na diskusi mě moc nezajímají názory spokojených uživatelů, typu mám to už rok a žádný problém.
Sám jsem tady dával několik ověřených problémů pro T12FG a RX na které jsem narazil já, nebo kamarádi. Takže mě budeš asi těžko obviňovat z inkvizice.
Osobně uvítám jakoukoliv informaci obzvlášť o problému s výpadky signálu, protože ty TX používají stejný systém .
Snad tedy ještě jednou - jakoukoliv ověřenou informaci, ne dohady co by , kdyby a jestli vůbec.

Napsal: pon 13.12.2010 0:40
od pepin
JMalik píše:
Smaniak píše:
JMalik píše:To je pak sdělení s informační hodnotou nula a snad je lepší mlčet.
Pokud sem napíšu, že nějaký kus toho TX měl problémy s výpadky signálu, tak je dobré vědět aspoň jestli to byla výrobní vada toho kusu, nebo chyba obsluhy (pokud např. nenabil baterku) . Tady zatím přicházejí v úvahu obě možnosti.

No tak to tedy zase ne :!: ....

Nezlob se na mě JMaliku, ale tvoje reakce mi spíše než zvídavá přijde jako inkvizičně likvidační. Začínám z toho mít dojem, že tady někomu vadí, že proběhla zmínka o možné poruše na Futabě - a to se tady psát jako nesmí :?: ....

že ty jsi majitelem Futaby?:idea: a nejsi ochoten si připustit, že by některý z takových výrobků mohl mít i nějakou výrobní vadu? To se tady vážně, abych parafrázoval citát z jednoho filmu, "...nesmí už ani naznačovat...?".




Jsem majitelem Futaby
a na diskusi mě moc nezajímají názory spokojených uživatelů, typu mám to už rok a žádný problém.
Sám jsem tady dával několik ověřených problémů pro T12FG a RX na které jsem narazil já, nebo kamarádi. Takže mě budeš asi těžko obviňovat z inkvizice.
Osobně uvítám jakoukoliv informaci obzvlášť o problému s výpadky signálu, protože ty TX používají stejný systém .
Snad tedy ještě jednou - jakoukoliv ověřenou informaci, ne dohady co by , kdyby a jestli vůbec.



JIrko,každej nějakou závadu nějakého přístroje zase až tak neprožívá,jen chce aby fungoval,nic víc nic mín,s financema to také nesouvisí,já si za své usmolené peníky koupil mixážní pult se záznamem,no a on blbnul,při kopírování se bloknul dysplay napsal eror a bylo vymalováno-v rámci reklamace mi řekli,že to bude na dlouhé zimní večery,to se mi moc nelíbilo,rozhodně jsem neměl potřebu vyhledávat právníky,korespondovat s kdejakým vobšoustem co v rámci součastných pohyblivých náhledu na nějaké prodejní zákony si bude s někým vyjasnovat jak že to vlastně je se zárukou,dohledáním závad a lhutami k jejjich odstranění v rámci legislativy.prostě v pátekl jsem to koupil,v pondělí jsem tam, byl s přístrojem zpátky a ve dvanáct hodin,bylo jasné že se to seká-nevím dodnes proč,nevím z jakého duvodu,nevím jestli všechny tyto prodané typy,nevím jestli jsem měl smulu jenom já,za týden jsem dostal jiný typ přístroje-za cenu puvodního-starší typ ale vubec mě nenapadlo se vubec ptát,proč a co tam nefungovalo-jen to nefungovalo,to jediné jsem řešil,ale podstata nefunkčnosti mě nezajímala.

Napsal: pon 13.12.2010 11:15
od elektromodely.com
AR1 píše:Spíš by mě zajímalo, jestli má třeba Lindinger právo neprodat mi motor a prodávat ho jen rakušákům, protože mají distributorská pravidla a proto mi ho do Čech nemůže poslat. Co na to volný trh EU?


To je bezne - predaj a servis pre CR robi niekto iny, tak mu Lindos
logicky nepolezie do kapusty. Pri osobnom nakupe v Linzi problem
nie je. Rovnako je to s autami - kupit sa da aj v Nemecku alebo
Rakusku, ale samozrejme osobne, neposlu ho do CR.

Je to rozne podla vyrobcu - niekto dava exkluzivne zastupenie
iba pre nejaky region a inam sa vobec neda predavat, niekto
exkluzivne pre nejaky region a nie exkluzivne pre cely svet,
niekto nedava exkluzivitu vobec.

Napsal: pon 13.12.2010 13:54
od AR1
No, OK, ale to se bavíme o interních dohodách jednotlivých výrobců, prodejců.

S tím autem je to blbost, auta se u nás na e-shopu neprodávaj, takže nevím, proč bych to měl po někom chtít.

Lindinger na e-shopu prodává, mě zajímá legoslativa EU jestli si obchodník může určit, komu v EU neprodá.

Napsal: pon 13.12.2010 14:09
od m2
AR1 píše:Lindinger na e-shopu prodává, mě zajímá legoslativa EU jestli si obchodník může určit, komu v EU neprodá.

ale predá, veď si to choď k nemu kúpiť.

Ty hľadáš EU legislatívu, ktorá bude nútiť e-shop na Malte, aby mal zmluvne zabezpečenú expedíciu všetkých druhov svojho tovaru na Island aj na Cyprus...

Napsal: pon 13.12.2010 14:42
od LV
AR1 píše:
Spíš by mě zajímalo, jestli má třeba Lindinger právo neprodat mi motor a prodávat ho jen rakušákům, protože mají distributorská pravidla a proto mi ho do Čech nemůže poslat. Co na to volný trh EU?

Ja ako majiteľ firmy mám právo predať komu chcem a nepredať komu chcem. To je trh. Ako mi môže niekto nanútiť že musím alebo nemusím predať...
Na to predsa nemôže byť logicky žiadny zákon.
Dokonca tým ani neporuším tvoje ústavné práva ak tebe nepredám a susedovi áno.

Napsal: pon 13.12.2010 14:46
od AR1
m2 - Je to tak složitý?

Je e-shop, který standardně někam zasílá. Do tohoto - stejného - místa se rozhodne, že výrobek určité výrobce nepošle, přestože stejný výrobek ale jinéno výrobce tam pošle.

Můj - čistě teoretický - dotaz zní, zda je toto v rámci EU možné.

Tak si nechte Cyprus, auta a podobný blbiny. :roll:

Napsal: pon 13.12.2010 14:47
od AR1
LV píše:
AR1 píše:
Spíš by mě zajímalo, jestli má třeba Lindinger právo neprodat mi motor a prodávat ho jen rakušákům, protože mají distributorská pravidla a proto mi ho do Čech nemůže poslat. Co na to volný trh EU?

Ja ako majiteľ firmy mám právo predať komu chcem a nepredať komu chcem. To je trh. Ako mi môže niekto nanútiť že musím alebo nemusím predať...
Na to predsa nemôže byť logicky žiadny zákon.
Dokonca tým ani neporuším tvoje ústavné práva ak tebe nepredám a susedovi áno.


Nevím, ptám se. Neprodej cikánovi :wink:

Napsal: pon 13.12.2010 14:53
od LV
AR1 píše:
Nevím, ptám se. Neprodej cikánovi :wink:

Nepredať cigánovi samozrejme môžem, ale nesmiem to napísať. To už by bola rasová diskriminácia. A to je iný súdok kapusty.

Napsal: pon 13.12.2010 15:05
od FlyBear
AR1 píše:Můj - čistě teoretický - dotaz zní, zda je toto v rámci EU možné.

Ano, je to možné. Legislativa EU umožňuje uzavřít například výrobci s prodejcem exklusivní smlouvu pro nějaký definovaný region.

Potom daný prodejce prodá toto zboží klidně každému, kdo je v tomto regionu (tedy i turistovi z ciziny). Ale už to sám nepošle nikam mimo stanovený region - tím by porušil smlouvu.

Napsal: pon 13.12.2010 15:10
od FlyBear
LV píše:Na to predsa nemôže byť logicky žiadny zákon.

Budeš se divit, ale je.

Pokud máš za účelem prodeje svého zboží otevřenu veřejnou provozovnu, tedy obchod, ať již kamenný nebo internetový, přístupný veřejnosti, pak máš povinnost obsloužit každého řádně platícího zákazníka. Nemůžeš si už potom vybírat jednotlivé zákazníky.

Na to je zákon.

Napsal: pon 13.12.2010 15:55
od AR1
FlyBear - díky za odpověď, tímto mi je to jasné.