Stránka 3 z 19
Napsal: pon 30.08.2010 22:39
od slavoo
JMalik píše:slavoo píše:Tak ten som pozeral medzi prvými a aj som rozmýšľal k vzhľadom cene že by stál za to. No niekde, už som čítal aj recenzie, že moc výkonom neohromuje na tento typ modelu a na druhú stranu zasa i ložiská odchádzajú..

S výkonem nebudeš mít problém a s vyváženou vrtulí na přední montáži motoru ani s ložiskama (má to tři).
Ono je to prašť jak uhoď, ked máš už prachy, ktoré chceš za to "malé" éro obetovať, tak by som šiel i do toho AXI-ka.
Napsal: pon 30.08.2010 22:53
od slavoo
JMalik píše:Tobě to bude i dvoukilové těžké
Ber to bez podceňování Tvých letových schopností. To je prostě fakt. Pokud se to učíš, začínáš tuhle akrobacii chce to dobré a lehké letadlo, jinak se to budeš učit dlouho
ale-ale... To si nemyslím, že to pre mňa bude taký problém z tou váhou. Pravda je že sa chcem naučiť niečo z 3D a na to fakt ľahké éro, ale na to mám i Extru PA.
Základnú akrobaciu z prvkami 3D už nejak zvládam a myslím že z niečo vacsie i ked o málo pomôže ísť ďalej.
Napsal: pon 30.08.2010 23:01
od JMalik
No, zvaž to celé ještě nějak, nech to přes noc uležet, ani zítra, nebo pozítří ještě nic nekupuj, popřemýšlej o tom.
Napsal: pon 30.08.2010 23:12
od Nakadah
Tak na to si pockam jak to dopadne

Nak
Napsal: pon 30.08.2010 23:19
od JMalik
Nakadah píše:Tak na to si pockam jak to dopadne

Nak
To nedopadne dobře
Buď půjde tou cestou co mu radíme s LV - koupí ty čudlíky a doma to bude na rozvodové řízení.
Nebo koupí Turnigy a zbytek z HC a bude to ještě horší

Napsal: pon 30.08.2010 23:42
od slavoo
Máte sa načekat do Jara 2011..
Bude to na ďalšiu sezónu, teraz som to všetko zbalil a dal do krabice na skriňu. Kašlem na to..!

Napsal: úte 31.08.2010 7:04
od Nakadah
Presne sem cekal, ze to tak dopadne

znechutili jste mu to

Kdyby sis udelal pruzkum pres SZ, jiste by se to nestalo

Nak
Napsal: úte 31.08.2010 9:23
od slavoo
Neznechutili nebojte! Takto som stým počítal, že to dopadne a vážne to chcem nachystať až na sezónu 2011.
Len som bol zvedavý, ako to tu dopadne kam sa to až strhne, lebo niektorých tu už dobre poznám a niečo mi to bude aj prínosom..

No naopak som tomu rád, že sa mi snažíte super poradiť a toho si cenným a určite budem riešiť kompromis medzi tu spomínanímy komponentmi.
Napr. možno asi nakoniec nepôjdem do motora Turnigy, ale ešte raz zvažujem od
LV ten
S4020-14 i napriek tým ložiskám.
Dajme tomu keby som tam dal ten
Scorpion myslíte, že bude stačiť na
5S a akej kapacity ??
Ešte raz pán Doktor !?
viz. príspevok na RCalbume:
http://www.rcalbum.com/index.php?action=dtl&amode=&id=3490
Napsal: úte 31.08.2010 9:37
od LV
slavoo píše:Neznechutili nebojte! Takto som stým počítal, že to dopadne a vážne to chcem nachystať až na sezónu 2011.
Len som bol zvedavý, ako to tu dopadne kam sa to až strhne, lebo niektorých tu už dobre poznám a niečo mi to bude aj prínosom..

No naopak som tomu rád, že sa mi snažíte super poradiť a toho si cenným a určite budem riešiť kompromis medzi tu spomínanímy komponentmi.
Napr. možno asi nakoniec nepôjdem do motora Turnigy, ale ešte raz zvažujem od
LV ten
S4020-14 i napriek tým ložiskám.
Dajme tomu keby som tam dal ten
Scorpion myslíte, že bude stačiť na
5S ??
Ešte raz pán Doktor !?viz. príspevok na RCalbume:
http://www.rcalbum.com/index.php?action=dtl&amode=&id=3490
5S v pohode. Kamaráti tam mjú tento motor na 6 LiFe a vrtuľu 16/10
Tým ušetríš gramy a dostaneš sa hlboko pod 2,5 kila s letovkou
Napsal: úte 31.08.2010 10:04
od slavoo
LV píše:5S v pohode. Kamaráti tam mjú tento motor na 6 LiFe a vrtuľu 16/10
Tým ušetríš gramy a dostaneš sa hlboko pod 2,5 kila s letovkou
A hlavne čo ušetrím na baterkách z 6S na 5S môžem investovať takto aspoň do tohto motora..
Takže potom regulátor z UBEC, kvôli váhe a na 5S už by mohol byť i tento
Turnigy Super Brain 60A Brushless ESC BEC: 5V/4A (Switching BEC, supports above 4 digital servos) alebo prípadne aký kolko
A?
Serva potom tiež niečo ľahké ako standart, ale čo z tými otvormi..

Napsal: úte 31.08.2010 10:24
od m2
slavoo píše:ešte raz zvažujem od
LV ten
S4020-14 i napriek tým ložiskám.
Máš ešte možnosť aj od Hyperionu, ZS4020-12. Scorpion prvej generácie je dnes už (elektromagneticky) prekonaný, treba sa podľa mňa orientovať na SII alebo ZS.
Napsal: úte 31.08.2010 10:29
od LV
slavoo píše:LV píše:A hlavne čo ušetrím na baterkách z 6S na 5S môžem investovať takto aspoň do tohto motora..
Takže potom regulátor z UBEC, kvôli váhe a na 5S už by mohol byť i tento
Turnigy Super Brain 80A Brushless ESC BEC: 5V/4A (Switching BEC, supports above 4 digital servos) alebo prípadne aký kolko
A?
Serva potom tiež niečo ľahké ako standart, ale čo z tými otvormi..

Regulátor ak z BECom, tak niečo overené, ale aj tak neviem... Ja by som dal Opto a 2S A123/1100
Regulátor stačí v pohode 60A (opto)
K Turnigy sa nevyjadrujem
Kovové servá veľkosti HS225 (na smerovku HS5245) a diery predsa prelepíš rámčekom z preglejky 1,5mm z príslušným otvorom .
Pokial ale chceš sevá a výbavu z HC tak to budem radšej ticho...
No a k tým ložiskám... Vadné boli iba v jednej sérii. Staršie a najnovšie motory fachčia veeeeľmi dlho pokial nedáš ranu, alebo nevyváženú vrtuľu
Napsal: úte 31.08.2010 10:46
od m2
Nakadah píše:Kdyby sis udelal pruzkum pres SZ, jiste by se to nestalo

Nak
Riešenie otázok cez SZ namiesto verejného príspevku je začiatkom konca ... v tom momente sa z viac či menej odborného fóra stáva sociálna sieť. Takže SZ e-e, radšej písať do fóra (IMHO).
Slavooo je psychicky odolný jedinec a som si istý, že si nakoniec vyberie riešenie, s ktorým sa sám stotožní. Takto má aspoň verejnú kontrolu, každý sa občas sekne a napíše hovadinu.

Napsal: úte 31.08.2010 10:47
od slavoo
m2 píše:Scorpion prvej generácie je dnes už (elektromagneticky) prekonaný, treba sa podľa mňa orientovať na SII alebo ZS.
A o ktoré sa konkrétne jedná? Lebo som ich jaksi nemohol nájsť na SATRIA Olomoc.
Napsal: úte 31.08.2010 10:57
od m2
slavoo píše:m2 píše:Scorpion prvej generácie je dnes už (elektromagneticky) prekonaný, treba sa podľa mňa orientovať na SII alebo ZS.
A o ktoré sa konkrétne jedná? Lebo som ich jaksi nemohol nájsť na SATRIA Olomoc.
Scorpion vyhodil von druhu generaciu spolocneho vyvoja Scorpion/Hyperion zatial len vo velkostiach 22 a 30 ... 40-kovu radu na WEBe este nevidim. S-II a ZS maju principiane rovnaky elektromagneticky obvod, lisia sa mechanickym vyhotovenim a poctom zavitov, preto som sem napisal, ze by som zvazil uz tu druhu generaciu a tym padom pouvazoval o motore od Hyperionu.
Co sa tyka Hyperionu, pozri trebars u Lindingera alebo v Aircraft-World.
Len ako tip, ze doba ide dopredu, ale ono to poleti aj na Scorpiona.